Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leto2626vanbelle zei:leto wat is u PSn dan voeg ik u is toe en zullen we is en matcke shotten ik ben ook niet echt zo goed![]()
Mijn probleem is ik wil begrijpen wat er mis gaat, weten wat ik moet doen om zo altijd diezelfde goals tegen te krijgen te voorkomen.Het begint spitsuur te worden en de EA servers kunnen het duidelijk niet aan afgelopen dagen. Ik heb een heel goede verbinding en toch had ik tegen 80% van de tegenstanders enkel een klein rood streepje. Een keer had ik 2 oranje streepjes, bleek een Belg te zijn aan zijn team te zien. Ligt niet aan ons maar aan EA, als er wat controllers kapotgegooid zijn of het fifa12 schijfje in de kast verdwijnt zal het wel beter gaan. Probleem is dat dan enkel de goede spelers overschieten en ik voor altijd maximum divisie 9 ga halentechnique007 zei:Gast WTF echt teveel wedstrijden verloren omdat hun servers de connectie ni aankunnen echt fucking bullshit, daardoor heb ik nog 4 wedstrijden over om in mijn divisie te blijven, dikke eikels

Leto zei:Het begint spitsuur te worden en de EA servers kunnen het duidelijk niet aan afgelopen dagen. Ik heb een heel goede verbinding en toch had ik tegen 80% van de tegenstanders enkel een klein rood streepje. Een keer had ik 2 oranje streepjes, bleek een Belg te zijn aan zijn team te zien. Ligt niet aan ons maar aan EA, als er wat controllers kapotgegooid zijn of het fifa12 schijfje in de kast verdwijnt zal het wel beter gaan. Probleem is dat dan enkel de goede spelers overschieten en ik voor altijd maximum divisie 9 ga halen![]()

technique007 zei:En dan seg die moeten daar toch op voorzien zijn, ik heb er voor betaald dus ik wil kunnen spelen echt... Fuck ik word daar echt agressief van ongelofelijk, voor de rest krijg ik dan ook nog van die kakgoals tegen, irritantste van al is dan nog ne penalty da ge tegen krijgt door dat de keeper die ge ni zelf controleert een fout maakt![]()
BF-GeNoCiiDe zei:hopaaaa! divisie 6![]()
laatste 3 matche 1 goal tege gekrege en er 9 gemaakt![]()

Shadowfox zei:Courtois is toch wel héél moeilijk te pakken te krijgen in FUT ... en dat voor een zilveren kaart![]()

BF-GeNoCiiDe zei:hopaaaa! divisie 6![]()
laatste 3 matche 1 goal tege gekrege en er 9 gemaakt![]()
Wel nog geen match gespeeld, ben eens benieuwd naar het niveauverschil. Divisie 7 viel heel goed mee, heb geen enkele wedstrijd verloren, drie gelijk, de rest gewonnen. 
eurowarriors zei:Zit er ook net in, divisie 6!Wel nog geen match gespeeld, ben eens benieuwd naar het niveauverschil. Divisie 7 viel heel goed mee, heb geen enkele wedstrijd verloren, drie gelijk, de rest gewonnen.
![]()

ad: