Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sev-O

Legacy Member
Divisie 6, 1e match gelijk gespeeld, op 89min. gelijkmaker gescoord na een solo :p . Kheb zowat berekend, als ik elke match probeer minstens gelijk te spelen en tussendoor 4 matchen win kan ik promoveren. Op naar divisie 5 :D

waffel

Legacy Member
inkei zei:

fire-animated-hot-burn-31000.gif

Wed-G

Legacy Member
iemand zin in een matchke?
als ge mij nog niet hebt toegevoegd: wed-g

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
net drie matchkes gespeeld met broerlief.

Eerste verloren met 3-0 (RSCA - Club Brugge)
Een penalty die totaal gene was, bal leek in de herhaling al lang weg voor ik hem raak
Een doorsteekbal die buitenspel was, ook in de herhaling gezien
Derde goal was mooie cross over de verdediging.

Tweede gewonnen 3-3 (4-5) (Manchester United - Real Madrid)
Echt spannende wedstrijd :D

Derde gewonnen 5-1 (Portugal - Argentinië)

Ik begin er meer en meer in te komen. Wel leuker om tegen iemand te spelen die niet altijd maar de verdedigers uitkapt en slalomt.

Leto

Legacy Member
vanbelle zei:
leto wat is u PSn dan voeg ik u is toe en zullen we is en matcke shotten ik ben ook niet echt zo goed :s
Leto2626

Al denk ik dat ik beter niet meer speel vandaag, teveel rage :p Mijn probleem is ik wil begrijpen wat er mis gaat, weten wat ik moet doen om zo altijd diezelfde goals tegen te krijgen te voorkomen.

Maar ik heb geen probleem met FIFA12 zelf, mijn probleem had ik ook al deels in FIFA11, ik wil precies anders opbouwen dan 90% van de online spelers. Op zich is het wel saai dat niemand nog langs de flanken speelt of heel zelden, alles door het midden is echt onrealistisch vind ik. Ik moet misschien met 3 achteraan spelen aangezien 90% van het gevaar door het midden komt. Probleem is ik heb atm geen geduld om dat te proberen, ik moet eerder as een klein kindje leren die analog stick te controleren en niet heel de tijd daarmee uit te stappen en de tegenstander goals geven. Maar zelfs zonder dat uitstappen word ik goal na goal koud in de aars gepakt recht door het midden.

technique007

Legacy Member
Gast WTF echt teveel wedstrijden verloren omdat hun servers de connectie ni aankunnen echt fucking bullshit, daardoor heb ik nog 4 wedstrijden over om in mijn divisie te blijven, dikke eikels

Leto

Legacy Member
technique007 zei:
Gast WTF echt teveel wedstrijden verloren omdat hun servers de connectie ni aankunnen echt fucking bullshit, daardoor heb ik nog 4 wedstrijden over om in mijn divisie te blijven, dikke eikels
Het begint spitsuur te worden en de EA servers kunnen het duidelijk niet aan afgelopen dagen. Ik heb een heel goede verbinding en toch had ik tegen 80% van de tegenstanders enkel een klein rood streepje. Een keer had ik 2 oranje streepjes, bleek een Belg te zijn aan zijn team te zien. Ligt niet aan ons maar aan EA, als er wat controllers kapotgegooid zijn of het fifa12 schijfje in de kast verdwijnt zal het wel beter gaan. Probleem is dat dan enkel de goede spelers overschieten en ik voor altijd maximum divisie 9 ga halen :p

technique007

Legacy Member
Leto zei:
Het begint spitsuur te worden en de EA servers kunnen het duidelijk niet aan afgelopen dagen. Ik heb een heel goede verbinding en toch had ik tegen 80% van de tegenstanders enkel een klein rood streepje. Een keer had ik 2 oranje streepjes, bleek een Belg te zijn aan zijn team te zien. Ligt niet aan ons maar aan EA, als er wat controllers kapotgegooid zijn of het fifa12 schijfje in de kast verdwijnt zal het wel beter gaan. Probleem is dat dan enkel de goede spelers overschieten en ik voor altijd maximum divisie 9 ga halen :p

En dan seg die moeten daar toch op voorzien zijn, ik heb er voor betaald dus ik wil kunnen spelen echt... Fuck ik word daar echt agressief van ongelofelijk, voor de rest krijg ik dan ook nog van die kakgoals tegen, irritantste van al is dan nog ne penalty da ge tegen krijgt door dat de keeper die ge ni zelf controleert een fout maakt :angry:

inkei

Legacy Member
technique007 zei:
En dan seg die moeten daar toch op voorzien zijn, ik heb er voor betaald dus ik wil kunnen spelen echt... Fuck ik word daar echt agressief van ongelofelijk, voor de rest krijg ik dan ook nog van die kakgoals tegen, irritantste van al is dan nog ne penalty da ge tegen krijgt door dat de keeper die ge ni zelf controleert een fout maakt :angry:

Liet je hem uitkomen of ? Want ik maak enkel keeperfouten mee als ik hem zelf laat uitkomen.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
hopaaaa! divisie 6 :love:

laatste 3 matche 1 goal tege gekrege en er 9 gemaakt :p

eurowarriors

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
hopaaaa! divisie 6 :love:

laatste 3 matche 1 goal tege gekrege en er 9 gemaakt :p

Zit er ook net in, divisie 6! :love: Wel nog geen match gespeeld, ben eens benieuwd naar het niveauverschil. Divisie 7 viel heel goed mee, heb geen enkele wedstrijd verloren, drie gelijk, de rest gewonnen. :)

exo

Legacy Member
Heb vandaag enkele keren redelijk veel lag gehad, als ik in het begin vd match quit, krijg ik dan een loss? Want dat was echt niet te spelen eerlijk gezegd.

eurowarriors

Legacy Member
Ik heb tweemaal "verloren" op FIFA, een keer viel de EA server uit toen ik 1-0 voorstond en kreeg ik een loss. De andere keer moest ik gaan eten toen ik pakweg twintig seconden aan het spelen was en quitte, en toen kreeg ik ook een loss...

Reverz

Legacy Member
Gisteren eens met Chelsea gespeeld online... re-di-cu-lous. 2 man die met Inter speelde zwaar op hun kloten gegeven. Eerste match 7-0 toen em in den 78ste minuut besloot toch maar te quiten. 2 matchen later, 4-0 en em rage quite ook.

Merk wel dat ik eigenlijk best eens wa moeite steek in het verdedigingssysteem onder de knie te krijgen want daar zit toch wel een serieus leak bij mij tegen half-decent spelers. Maar eerlijk gezegd ben ik gewoon te lui en ga ik mij daar wrs niet mee bezig houden voor ik echt tegen ne muur aan begin te lopen in hogere divisies.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
eurowarriors zei:
Zit er ook net in, divisie 6! :love: Wel nog geen match gespeeld, ben eens benieuwd naar het niveauverschil. Divisie 7 viel heel goed mee, heb geen enkele wedstrijd verloren, drie gelijk, de rest gewonnen. :)

Ik heb 2 keer moeten proberen in divisie 7, maar nu in divisie 6 ben ik echt lekker op men niveau aan het spelen... Ik heb 4 wins 0 draws en 0 losses, ik moet 4/18 halen en ik zit in divisie 5 :love:

Op 4 matchen in divisie 7 heb ik 2 goals binnengekregen en er 11 gemaakt... Heb zelfs een match met 7 - 2 gewonnen in de 53ste minuut, dan leavde hij! :sad:

djemz

Legacy Member
ik heb eens wat met die gebruikersinstellingen gespeeld en denk dat het nu wel beter zal gaan offline. Je kan kiezen of je ai veel de diepte ingaat, of je verdediging hoog of laag blijft. Ik heb ook ingesteld dat als je begint sprinten, je ook direct sprint en dat het geen uur duurt, en op die manier kun je wel goed een man voorbijgaan, want da is de reden dat ik niet kon scoren, ik kon geen man voorbij.

Kvind het wel overdreven dat je bijna altijd een tegendoelpunt tegen krijgt als je pas gescoort hebt, ook al verdedig je goed, de bal komt precies altijd terug bij de aanvallers van het andere team. Zelfs prutsploegen scoren dan afstandsschoten a la lampard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan