Match 2 : shit continues, veruit betere ploeg, sta 2-0 voor, kon meer geweest zijn. 2de helft 2x deklat 1x paal en hij 2 kansen : uitslag 2-2, weer 2 tegengoals dat leek alsof elke noob die kon scoren, wat maakt dat van mij : über noob? Hij had 6 schoten op doel, 4 die nooit zouden kunnen binnengaan, ik had 60% balbezit, persoonlijk record maar wat brengt het op.
Ok nog 2 matchen voor ik mijn rage niet meer kan controleren.
Btw deze matchen zijn in divisie 10, 2de seizoen. in 70% van de matchen was ik duidelijk de betere speler maar ik bied ze zonder dat ik het besef goals aan, HOE???
@shadowfox : dat L1+driehoek weet ik al hele lang hoor, dat is allemaal het probleem niet, trouwens die komen (terecht) heel weinig aan in FIFA12, in 11 kon je dat spammen. Ik probeer niet uit positie te lopen maar om een of andere reden is het ineens 2 tegen 2 of 3 tegen 3, ik kom zelden in zo'n situaties.
In de laatste 2 matchen ging alle tegenstand weer door het midden, op de flank kan ik ze meestal heel vroeg stoppen.
Juve speelt een 4-2-2-2, met 3-2-5-1 of wat is het ging het in feite nog beter raar genoeg, maar heb dus echt geen zin elke keer dat allemaal weer in te stellen, nadeel van dat systeem.
InimicaL` zei:
Gisteren voor het eerst online ranked gespeeld. Eerste match verloren (wederom op de counter gepoept rond minuut 80), maar Zen gebleven. De volgende 2 matchen gewonnen door puur op defence te concentreren. Ik heb ook ondervonden dat ik vroeger te snel m'n pasknop losliet, hierdoor gingen sommige passen wel heel traag, nu zit er meer speed achter en zijn de aanvallen gevaarlijker.
@Leto, gewoon geduld hebben man. Ik zuig ook in fifa, maar hou me nu vooral bezig met strakke defence, die kansen komen vanzelf wel zo.
Dat is het dus niet, ik creëer kansen, maar mijn verdediging is een zeef. Ik sta nu in een fase dat ik gewoon een speler wil selecteren en de AI het werk laten doen, dit heeft eigenlijk al succes gehad, manueel kan ik wel spelers stoppen maar ik kan toch geen 2 spelers tegelijk dekken? Er loopt altijd een vrij, het is altijd iets, en dat 'iets' heeft mijn tegenstander nooit last van in defensie blijkbaar, ik geraak aan de goal met dribbels, niet met 1-2 passen zoals mijn tegenstander, echt FUCKING IRRITANT.