beunhaas
Legacy Member
djemz zei:ik snap het toch nie meer ze, ik speel op pro, ik heb vandaag 15 matchen gelijk gespeeld, allemaal 1-1. Scoren lukt nooit tenzij zij eerst scoren en dan kan ik een tegendoelpunt maken en dan lukt scoren weer niet meer. Ofwel is chelsea een echte zeikploeg geworden. Er scheelt toch serieus iets raar met da single player gedeelte. Verdedigen hoor je me niet over klagen, maar de verdediging van de tegenstander is onrealistisch, die onderscheppen passen die in het echt niet kunnen. Ik vraag me ook af trouwens waaron mijn spitsen altijd achter hun verdediger gaan staan.
Ik vond het leuk in het begin, maar nu is er niks tof meer aan, enkel een hoop gestress om een doelpunt te kunnen maken
het erge is dat de AI pr0 is in tacklen en ontwijken van uw tackles.







