Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beunhaas

Legacy Member
djemz zei:
ik snap het toch nie meer ze, ik speel op pro, ik heb vandaag 15 matchen gelijk gespeeld, allemaal 1-1. Scoren lukt nooit tenzij zij eerst scoren en dan kan ik een tegendoelpunt maken en dan lukt scoren weer niet meer. Ofwel is chelsea een echte zeikploeg geworden. Er scheelt toch serieus iets raar met da single player gedeelte. Verdedigen hoor je me niet over klagen, maar de verdediging van de tegenstander is onrealistisch, die onderscheppen passen die in het echt niet kunnen. Ik vraag me ook af trouwens waaron mijn spitsen altijd achter hun verdediger gaan staan.

Ik vond het leuk in het begin, maar nu is er niks tof meer aan, enkel een hoop gestress om een doelpunt te kunnen maken

het erge is dat de AI pr0 is in tacklen en ontwijken van uw tackles.

HOPLON

Legacy Member
2 dingen die me tot nu toe het meeste storen bij fifa 12 (voor de rest heb ik geen klagen (meer)):

1. De commentaar klopt langs geen kanten, hij zegt alles op het verkeerde moment en dikwijls zelfs te vroeg.
Ik sta op het punt te scoren begint ie lullige dingen te vertellen over het verleden van de ploeg.
Gisteren scoorde ik met Mbokani 4 goals, nadien mist hij één kans een zegt dienen tiep: "Als ik trainer was zou ik het wel weten hoor Joeri, dan zat hij al lang op de bank" :oink:

2. Ik zie soms spelers een sliding maken (soms 2 tegelijk) 50m van waar de bal is zonder dat ik op iets gedrukt heb of erger nog speler A maakt 'zogezegd' een fout (wat geen is omdat hij de spelers zelfs niet aanraakt) en/maar speler B 25m verder krijgt een gele kaart

Het zijn bugs die er hopelijk mettertijd uit gaan ... Wat die commentaar betreft heb ik hem al eens op Engels proberen zetten maar dat lukt dus niet he, iemand een idee hoe dat komt?

HOPLON

Legacy Member
beunhaas zei:
het erge is dat de AI pr0 is in tacklen en ontwijken van uw tackles.

Ik vind dat dus zever, net als het verdedigen is tackelen oefenen, oefenen, oefenen ...

Er zijn er veel die tackelen niet gebruiken maar ik gebruik hem dikwijls, zelfs binnen de 16m.

In het begin lijkt het alsof de AI uw tackels ontwijkt gelijk het niets is maar na een tijdje lukken ze toch hoor.
Als ge van 15m komt aangestormd recht op uw man en ge doet nen sliding tjah dan is het maar een klein kunstje om die tackle te ontwijken he.
Als ge naast/schuin van uwe tegenstander loopt, ge wacht eerst af wat de tegenstander doet en ge doet dan pas een sliding is het al véél moeilijker voor hem om hem te ontwijken.
Het heeft allemaal te zien met voorspelbaarheid.

Ik moet denken aan Hoefkens zijn mislukte tackle 2 weken geleden dat Brugge een tegendoelpunt gekost heeft, Hoefkens vol vertrouwen die sliding gaan inzetten en zo simpel uitgekapt ... Zo is het in fifa 12 niet anders :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Begint hier te vlotten, gisteren in beker wedstrijd tegen Wolverhampton toch een 1-0 achterstand omgebogen in 1-3 winst (speel op pro met West Ham).
Competitiematch tegen Coventry City met 3-0 gewonnen.

Tis gewoon oefenen en vooral niet meer denken aan fifa 11.

Booka Shade

Legacy Member
Deze avond echt slecht gespeeld, niks lukte en begon mij veel te fel op te jagen.
Resultaat -> 3 loses mekaar in divisie 7 :(

Ik moet leren rustiger te zijn, als ik een goal tegen krijg is het kot altijd te klein.

enilx

Legacy Member
Waarom ga je ook single player spelen?
FIFA vraagt om je online te meten met andere mensen, niet om te spelen tegen een AI :D
Dat is mijn mening, en dat spaart me veel frustratie ^^

En als je toch tegen AI wil spelen, tja dan moet je niet verwonderd zijn dat hij dingen weet en dergelijke, want hij is geprogrammeerd he ;)


@arneeeuuh ik zie je opscheppen over hoe goed je bent en dat je wel in divisie 1 kan/wil geraken, maar ik snap niet wat heb je aan die divisies?
Kom je meten in online leagues/ladders waar je naast eer ook mooie geldprijzen kan winnen? Altijd leuk om meer belgen op hoog niveau te hebben in competities, nu zijn het bijna allemaal germans of uk'ers :p

Think about it. Divisie 1 zonder prijzen of je zit in een lagere divisie maar je hebt wel al meerdere tornooien/ladders gspeeld en leuke prijzen gwonnen...
Makkelijke keuze als je mij vraagt :D

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb veel dat mijn AI precies bang is van de bal.
Zo past de tegenstander van X naar Y terwijl mijn verdediger A de bal gewoon voorbij laat rollen terwijl hij enkel zijn voet had moeten uitsteken ... of erger nog, ze gaan gewoon uit de weg ...

Nog een vraagje; Hoe train je je virtuele pro het snelste? Heb niet echt zin (en tijd) om daar veel moeite in te steken (maar ik wil wel af en toe eens een clubmatch mee spelen met vrienden).

Kekkeuh66

Legacy Member
Braxgata kan je daar een antwoord op geven denk ik, volgens mij is zijn VP al 85 overall ondertussen of meer zelfs.

Anoniem06

Legacy Member
Booka Shade zei:
Deze avond echt slecht gespeeld, niks lukte en begon mij veel te fel op te jagen.
Resultaat -> 3 loses mekaar in divisie 7 :(

Ik moet leren rustiger te zijn, als ik een goal tegen krijg is het kot altijd te klein.

Yep, bij mij is dat ook. Alles gaat goed tot ik achterkom, dan begin ik mij hopeloos op te jagen en dan lukt alles niet meer zo goed.

Crazy-B111

Legacy Member
enilx: mss een domme vraag, maar hoe kom je bij die competities die jij daar voorstelt?

Booka Shade

Legacy Member
arneeuh zei:
Yep, bij mij is dat ook. Alles gaat goed tot ik achterkom, dan begin ik mij hopeloos op te jagen en dan lukt alles niet meer zo goed.

Maar bij mij is dat echt wel erg ze :D
Als ik op mijn bed zit is dat echt vollenbak op mijn matras kloppen, mijn kaske bijna in 2 breken en echt vloeken dat het niet normaal is :D

Thans buiten fifa ben ik totaal gene agressieve en heel vriendelijk :$
Fifa doet iets met ne mens.

HOPLON

Legacy Member
enilx zei:
Waarom ga je ook single player spelen?
FIFA vraagt om je online te meten met andere mensen, niet om te spelen tegen een AI :D
Dat is mijn mening, en dat spaart me veel frustratie ^^

En als je toch tegen AI wil spelen, tja dan moet je niet verwonderd zijn dat hij dingen weet en dergelijke, want hij is geprogrammeerd he ;)


@arneeeuuh ik zie je opscheppen over hoe goed je bent en dat je wel in divisie 1 kan/wil geraken, maar ik snap niet wat heb je aan die divisies?
Kom je meten in online leagues/ladders waar je naast eer ook mooie geldprijzen kan winnen? Altijd leuk om meer belgen op hoog niveau te hebben in competities, nu zijn het bijna allemaal germans of uk'ers :p

Think about it. Divisie 1 zonder prijzen of je zit in een lagere divisie maar je hebt wel al meerdere tornooien/ladders gspeeld en leuke prijzen gwonnen...
Makkelijke keuze als je mij vraagt :D

Euhm tis nog altijd voor de fun he ... En meedoen in eerste divisie en veel winnen sorry maar dat geeft wel degelijk voldoening want de meeste onder ons kunnen daar alleen maar van dromen!

Met FUT wint ge ook geen prijzen maar tis wel leuk als je veel wint met de ploeg die je zelf opgebouwd hebt.

HOPLON

Legacy Member
Booka Shade zei:
Maar bij mij is dat echt wel erg ze :D
Als ik op mijn bed zit is dat echt vollenbak op mijn matras kloppen, mijn kaske bijna in 2 breken en echt vloeken dat het niet normaal is :D

Thans buiten fifa ben ik totaal gene agressieve en heel vriendelijk :$
Fifa doet iets met ne mens.

En dan zeggen dat first person shooters aanzet tot agressie ;)

Maar dikke X2

Als ik 3 keer na elkaar (liefst onverdiend) aan het verliezen ben en ze komen vragen wanneer ik eindelijk het gras ga beginnen afrijden dan volgt er meestal een *TUUUUUUUUT* *TUUUUUUTUUUUUUT* *TUUUUUUUUUUUT* "... GRAS" *TUUUUUUUTUUUUUT* *TUUUUUUUUUUUUT* :angry:

(waarna ik meestal de boel in volle colère afsluit, die f*cking grasmachine uit de garage haal en in een tempo VER boven mijn gemiddelde gans den tuin afrij ... en nadien tot de conclusie kom dat het eigenlijk wel deugd gedaan heeft :p)

Wilcao

Legacy Member
enilx zei:
@arneeeuuh ik zie je opscheppen over hoe goed je bent en dat je wel in divisie 1 kan/wil geraken, maar ik snap niet wat heb je aan die divisies?
Kom je meten in online leagues/ladders waar je naast eer ook mooie geldprijzen kan winnen? Altijd leuk om meer belgen op hoog niveau te hebben in competities, nu zijn het bijna allemaal germans of uk'ers :p

Think about it. Divisie 1 zonder prijzen of je zit in een lagere divisie maar je hebt wel al meerdere tornooien/ladders gspeeld en leuke prijzen gwonnen...
Makkelijke keuze als je mij vraagt :D

Heb je het over FUT, FIWC of is er toch een gewone ranking?

Booka Shade

Legacy Member
HOPLON zei:
En dan zeggen dat first person shooters aanzet tot agressie ;)

Maar dikke X2

Als ik 3 keer na elkaar (liefst onverdiend) aan het verliezen ben en ze komen vragen wanneer ik eindelijk het gras ga beginnen afrijden dan volgt er meestal een *TUUUUUUUUT* *TUUUUUUTUUUUUUT* *TUUUUUUUUUUUT* "... GRAS" *TUUUUUUUTUUUUUT* *TUUUUUUUUUUUUT* :angry:

Meestal komt mijn vriendin dan naar boven (zo luid dat ze het tot beneden hoort :p ) en begint ze te dreigen dat als ik nog veel lawaai ga maken ze het spelleke gaat meepakken. Maar als ik dan op de moment dat ze hare uitleg aan't doen een goel tegenkrijg, dan krijgt ze de volle lading ze :') "Kunt ge mij nu is godverdoeme niet laten spelen met uw gezaag altijd."

Echt precies dat ter nen andere mens in mij zit als ik fifa speel, want ik heb een goei vriendinneke en ze verdient dat eigenlijk niet :$

HOPLON

Legacy Member
Booka Shade zei:
Meestal komt mijn vriendin dan naar boven (zo luid dat ze het tot beneden hoort :p ) en begint ze te dreigen dat als ik nog veel lawaai ga maken ze het spelleke gaat meepakken. Maar als ik dan op de moment dat ze hare uitleg aan't doen een goel tegenkrijg, dan krijgt ze de volle lading ze :') "Kunt ge mij nu is godverdoeme niet laten spelen met uw gezaag altijd."

Echt precies dat ter nen andere mens in mij zit als ik fifa speel, want ik heb een goei vriendinneke en ze verdient dat eigenlijk niet :$

Haha schitterend !!! :D

Maar tis godverdoeme waar e zeg wanneer komen ze altijd van die onnozele dingen vragen/zeggen: Als ge midden in een match fifa zit natuurlijk !!!

Fifa spelen = hard working, en dan wilde niet gestoord worden! (maar iedereen denkt van hij is spelleke aant spelen = ontspanning ... --> Was't maar waar :p En zeker als ge verloren hebt en ge 'moet' stoppen dan is er niet veel ontspanning meer aan)

djemz

Legacy Member
hahahaha idem van de vriendin, alleen heeft die van mij het gewaagd om menne ps af te zetten op zo een moment, ik kan het u zeggen, dan pas begint ge te briesen. Ik ben normaal ook een kalme mens ma ik loop nu al 2 dagen strak van de stress van da spel. Straks nog es spele en khoop voor mijn omgeving dak vlotjes win

C-Raz

Legacy Member
denk dat er velen onder ons dit probleem hebben..
ik wil niet weten hoeveel xbox, ps2, ps3, pc-bakskes, ... kapot geslagen heb :doc:

Gelukkig ligt die periode al iets achter mij nu :)

Booka Shade

Legacy Member
Of als we dan 's avonds in ons bed liggen. Ze bekijkt mij van heel den avond niet omdat ze sims aan't spelen is en net vanaf de moment dat ik begin te spelen en in een matchke zit begint ze mij vast te pakken etc.. en dan ben ik afgeleid en krijg ik een goal tegen en dan begin ik natuurlijk af te lopen en dan zij lastig omdat ze denkt dat ik niet wil dat ze mij vastpakt :p

Pff, ik maakt iets mee bij fifa :D

Anoniem06

Legacy Member
Haha, dees is allemaal zo enorm herkenbaar :p mij moeten ze ook niet komen lastigvallen als ik aan het verliezen ben :p

Fifa is echt way more frustrerend dan eender welke andere game :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan