Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sev-O

Legacy Member
Nog 2 matchen winnen en zit in Divisie 6, het wordt wel moeilijker, leuk systeem :)

TheCeet

Legacy Member
Over die headset. Ik kom net van dreamland. De man zei dat er wel een headset in november uitkomt, maar weet nog geen exacte informatie over. Prijs zal 79eur zijn. Het zal dus weldegelijk die 7.1 headset zijn zeker?

Schummi88

Legacy Member
HOPLON zei:
Voorlopig blijft het bij water bij de wijn doen :)
("She goes, I play")

Hier van hetzelfde. Weinig problemen mee want zij doet de moeite om naar mij te komen. Dan moet ik niet de hele avond FIFA spelen terwijl zij toekijkt :p. Straks eens terug de promotie proberen af te dwingen naar divisie 8. Paar ongelukkige matchen gehad waardoor ik was gezakt.

baccie

Legacy Member
Sev-O zei:
Nog 2 matchen winnen en zit in Divisie 6, het wordt wel moeilijker, leuk systeem :)


Gij moet wel echt goed zijn online , ik blijf maar verliezen online pffffffff .

Leto

Legacy Member
mistramian zei:
Spelen jullie allemaal op niveau prof (offline)? Ik heb in bijna geen 10jaar FIFA gespeeld. Echt wennen. (wel is af en toe Fifa 11 bij een vriend maar dit was zelden).

Als ik offline speel vind ik het op prof. wel moeilijk om een goal te maken... En als ik een goal maak, maken ze ineens direct een tegengoal...

Is het beter eerst wat online vriendschappelijke matchen te spelen??Of misschien offline op semi-pro te spelen?

PS: je mag mn mij altijd toevoegen op de PSN (Mistramian)
Ik ben ook aan het afzien op prof, nog maar 1x gelijkgespeeld, al de rest verloren (uit een match of 10). Het probleem is dat je anders moet spelen tegen de pc dan tegen echte spelers, je moet heel de tijd letterlijk druk zetten met X en R1, dan lopen ze soms ver terug (en shotten ze hem buiten als je op 25 meter van hun goal komt lol. Begin het door te krijgen maar ik heb toch de indruk dat ik een noob ben en ga blijven ! Ik zal je toevoegen in ieder geval ;)

Booka Shade

Legacy Member
Prof is qua echt verdedigen wel veel moeilijker dan online. Bij offline weten die spelers precies wat je gaat doen en echt voorbij dribbelen zoals online lukt daar zo goed als niet.

stuikerd

Legacy Member
Zijn er nog mensen die de belgische competie voor de play offs geeindigt zijn alst niet 1ste maar dan wel na de play offs als eerste staan en dan bij het volgende seizoen de directie zegt dat je niet de competitie gewonnen hebt ?

LenniWI

Legacy Member
zurri zei:
higuain wisselen voor dzeko? : D of lukt dat niet

Dat gaat maar ik heb geen interesse :p
Ge kunt naar de veiling gaan, Higuain zoeken en dan een ruilvoorstel doen heb ik net gezien.

Anoniem06

Legacy Member
Gisteren op een punt na niet naar divisie 5 kunnen stijgen, dju dju dju.

Vandaag en morgen nieuwe poging!

pina

Legacy Member
gisteren paar matchen gespeeld en ik erger mij wel aan dat verdedigen. Is nu echt keimoeilijk geworden, hoewel ik het timen van een tackle net positief vind. Ik denk dat ik soms te weinig de tackle-animatie zie, waardoor ik steeds maar op die knop blijf drukken.

Gebruiken jullie dan X om de aanvaller te benaderen of eerder L2 + stick? Als ik dat laatste neem én wil dan nog de AI een verdediger laten besturen EN dan dat ik nog juist moet timen, is dat gewoon van het goede te veel. Ik kom gewoon vingers te kort: R2+L2+left stick voor lopen en jockey dan O voor de tackle te timen en dan nog eens R1 om de AI een verdediger te laten besturen :wtf:

beunhaas

Legacy Member
allé nu zit ik daar in divisie 5 te klossen, altijd verliezen, winnen, verliezen winnen. goed gedaan hoor ea door zo weinig ranks in te voegen. ik moet alleen maar tegen betere tegenstanders. met 5 sterren ploegen wil ik niet spelen want dan kom ik toch altijd uit tegen een ronaldo fag of barcelona gast
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan