Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HOPLON zei:Kijk eens online naar de andere blinkende sergio en higuain en vergelijk ...

HOPLON zei:Voorlopig blijft het bij water bij de wijn doen
("She goes, I play")
. Straks eens terug de promotie proberen af te dwingen naar divisie 8. Paar ongelukkige matchen gehad waardoor ik was gezakt.Sev-O zei:Nog 2 matchen winnen en zit in Divisie 6, het wordt wel moeilijker, leuk systeem![]()
welke ploeg speelt ge?baccie zei:Gij moet wel echt goed zijn online , ik blijf maar verliezen online pffffffff .
ik aan 9W-0D-5LBooka Shade zei:Ik zit nu denk ik aan 11W - 2G - 4V
Ik ben ook aan het afzien op prof, nog maar 1x gelijkgespeeld, al de rest verloren (uit een match of 10). Het probleem is dat je anders moet spelen tegen de pc dan tegen echte spelers, je moet heel de tijd letterlijk druk zetten met X en R1, dan lopen ze soms ver terug (en shotten ze hem buiten als je op 25 meter van hun goal komt lol. Begin het door te krijgen maar ik heb toch de indruk dat ik een noob ben en ga blijven ! Ik zal je toevoegen in ieder gevalmistramian zei:Spelen jullie allemaal op niveau prof (offline)? Ik heb in bijna geen 10jaar FIFA gespeeld. Echt wennen. (wel is af en toe Fifa 11 bij een vriend maar dit was zelden).
Als ik offline speel vind ik het op prof. wel moeilijk om een goal te maken... En als ik een goal maak, maken ze ineens direct een tegengoal...
Is het beter eerst wat online vriendschappelijke matchen te spelen??Of misschien offline op semi-pro te spelen?
PS: je mag mn mij altijd toevoegen op de PSN (Mistramian)

HOPLON zei:Courtois zit wel degelijk in FUT maar is zeldzaam + heel duur

zurri zei:higuain wisselen voor dzeko? : D of lukt dat niet

