Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

miekju

Legacy Member
Booka Shade zei:
Gisteren tegen de vriendin gezegd: "ik ga rap 1 matchke spelen".
Toen ze kwam kijken zat ik aan mijn 5de matchke :s

Heerser :D

ON:

Als ik met Napoli zou spelen kom ik dan Real Madrid en consoorten niet meer tegen? Speel meestal met Milan maar ben het beu om altijd tegen Barca/Real/City te spelen. Napoli is 4.5 sterren en dacht dat je dan ook nog kon uitkomen tegen 5 sterren ploegen? Of ben ik verkeerd?

Booka Shade

Legacy Member
Normaal gezien niet en wees er blij om. :p
Ik denk dat hij sowieso eerst gaat zien of er 4.5* vrij zijn, indien niet zal hij alsnog denk ik 4* of 5* nemen ipv 4.5*.

Dat systeem is toch wel veruit het beste dat ze gedaan hebben imo. Als ik met Standard zou spelen moet ik me nietmeer afvragen of ik tegen Chelsea, Man City e.d. ga uitkomen.

the boogyman

Legacy Member
In mijn 1ste seizoen met Barca ben ik Messi kwijtgeraakt aan.... Real Madrid! :eek:

Ik liet mijn interesse voor Lavezzi van Napoli tonen en opeens kreeg 2 weken voor het begin van de competitie volgende mededeling van Messi:"Coach, ik voel me niet meer zo goed bij de club en de mogelijke nieuwe aanwinst, ik zou de club liever verlaten tijdens de winterstop...."
Het was nog transferperiode tijdens de zomer dus ik heb hem snel op de transferlijst gezet. Plots kreeg ik een zondvloed van mededelingen: kwade supporters, crisisvergadering bestuur tijdens de nacht, enz...
Uiteindelijk kreeg ik de mededeling dat het bestuur zou meewerken aan een transfer van Messi en hem niks in de weg zou leggen naar zijn nieuwe club toe.

6u Voor het einde van de transferperiode was het officieel: Messi voor 87M € naar Real Madrid, schande! :angry: :cry:

Nuja, nu zit ik met Lavezzi en cavani in de voorhoede dus (bijna) no problem. Ware het niet dat ik al tegen Real moest in de beker en Messi daar bijna ongrijpbaar was... :sop:

mistramian

Legacy Member
Spelen jullie allemaal op niveau prof (offline)? Ik heb in bijna geen 10jaar FIFA gespeeld. Echt wennen. (wel is af en toe Fifa 11 bij een vriend maar dit was zelden).

Als ik offline speel vind ik het op prof. wel moeilijk om een goal te maken... En als ik een goal maak, maken ze ineens direct een tegengoal...

Is het beter eerst wat online vriendschappelijke matchen te spelen??Of misschien offline op semi-pro te spelen?

PS: je mag mn mij altijd toevoegen op de PSN (Mistramian)

Booka Shade

Legacy Member
Ik heb tot nu toe enkel op fifa online gespeeld, dus kan mij iemand eens uitleggen wat dat allemaal is van UT enzovoort :$

@hierboven: als je op prof niet kan winnen zou ik het gewoon op semi-prof zetten tot je daar gemakkelijk wint. Als je nu op online gaat spelen ga je misschien de eerste wedstrijden verliezen en is uwe start naar de klote :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Speel momenteel op prof ja. Het is zeker te doen en vind het aangenaam dat er meer tegenstand is van de AI.

Momenteel carriere met West Ham en toch al 2x verloren (birmingham en blackpool) maar ook al eens 5-2 en 4-0 (Millwall en Crystal Palace) gewonnen.

Maar kan zeker geen kwaad om eerst wat friendly's te doen en te wennen aan het nieuwe systeem.

J.Brown

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik heb tot nu toe enkel op fifa online gespeeld, dus kan mij iemand eens uitleggen wat dat allemaal is van UT enzovoort :$

@hierboven: als je op prof niet kan winnen zou ik het gewoon op semi-prof zetten tot je daar gemakkelijk wint. Als je nu op online gaat spelen ga je misschien de eerste wedstrijden verliezen en is uwe start naar de klote :)

Je kan zelf je team samenstellen adhv verdiende coins (door matchen te spelen/winnen). Je hebt bronzen, zilvere en gouden spelers naargelang hun overall score. Je kan op spelers bieden zoals op de transfermarkt.

Ik speel het pas sinds deze versie, en het is echt heerlijk. Give it a try! In het begin zit je wel met wa kutspelers maar nu heb ik bv Bojan en Higuain in de spits, en dat is echt genieten.

Booka Shade

Legacy Member
Dan ga ik daar toch eens mee beginnen :D
Eergisteren Warhammer: Space Marine gekocht, maar elke keer ik dat wil insteken en ik haal fifa eruit heb ik meer zin in fifa, dus space marine nog zelfs niet in de ps3 gestopt :p

Shadowfox

Legacy Member
Gisteren Atletico Madrid gebruikt tegen mijn neef (Barca, Real en Spanje) en allemaal gewonnen terwijl ik vroeger met Olympic Marseille speelde en daar regelmatig mee het onderspit delfde. En Courtois is goed! :D

Zit Courtois eigenlijk niet in FUT?

Wilcao

Legacy Member
Santos is ook een heerlijke ploeg, alleen kom ik vaak uit tegen, jawel, Santos

bardok--

Legacy Member
Speel ook op prof (Lierse)
Tegen de klein ploegjes win ik soms makkelijk maar nooit overdreven.
Vooral tegen Standard en Anderlecht heb ik het heel moeilijk...
Moet echt vechten om punten te halen en dat vind ik echt zalig aan deze fifa
:D

J.Brown

Legacy Member
voor hoeveel zou ik Higuain kunnen verkopen?

Kga voor een Brits/PL elftal gaan

ikbenben

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Die ligt toch al in de Media markt? Ik zag hem staan overlaatst

Ik heb er verleden week langs geweest en toen hadden ze hem alleszins nog niet. En anders...tje, heb ik hem 25€ goedkoper :p

HOPLON

Legacy Member
Shadowfox zei:
Gisteren Atletico Madrid gebruikt tegen mijn neef (Barca, Real en Spanje) en allemaal gewonnen terwijl ik vroeger met Olympic Marseille speelde en daar regelmatig mee het onderspit delfde. En Courtois is goed! :D

Zit Courtois eigenlijk niet in FUT?

Courtois zit wel degelijk in FUT maar is zeldzaam + heel duur

Kekkeuh66

Legacy Member
Booka Shade zei:
:rofl:

Altijd grappig als ge zo mensen hebt met net dezelfde ervaringen. Ookal zijn er nu geen verlengingen meer, dat moeten zij niet weten he.

Al krijg ik toch wel vaak tegen mijn kloten als ik er, zonder de tijd in het oog te hebben, weer 3 uur op zit te spelen :D

Zelfde maar dan na 30 minuten :p Nee nee ik mag wel langer spelen maar ja als ze dan niets meer te doen hebben dan voelde uzelf ook ambetant als ge nog aan't spelen bent :p

Booka Shade

Legacy Member
Ja, mijn vriendin speelde vroeger nogal is NFS, maar dat doet ze nietmeer graag. Nu zat ik dus altijd alleen te gamen en daardoor kreeg ik dus meer commentaar van haar dat ik met haar moest bezig zijn en stoppen met gamen.

Nu wist ik dat ze sims2 wel eens wou proberen. Heb haar dat gekocht en nu speelt ze soms zelfs langer dan mij, problem solved.
En zoals ge kunt zien op mijn profielafbeelding, ik geef ze vantijd is nen appel :D

djemz

Legacy Member
wtf is da toch met die engelse competitie, ik heb om de 2 dagen een wedstrijd en dan op het einde van het seizoen bijna geen meer. En het is eraan te zien want niks lukt nog uit vermoeidheid van de spelers, ik kom bijna nog 22 man tekort

LenniWI

Legacy Member
Voor hoeveel zou je een blinkende Sergio Busquets en een blinkende Higuain kunnen verkopen? :p

HOPLON

Legacy Member
LenniWI zei:
Voor hoeveel zou je een blinkende Sergio Busquets en een blinkende Higuain kunnen verkopen? :p

Kijk eens online naar de andere blinkende sergio en higuain en vergelijk ...

HOPLON

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ja, mijn vriendin speelde vroeger nogal is NFS, maar dat doet ze nietmeer graag. Nu zat ik dus altijd alleen te gamen en daardoor kreeg ik dus meer commentaar van haar dat ik met haar moest bezig zijn en stoppen met gamen.

Nu wist ik dat ze sims2 wel eens wou proberen. Heb haar dat gekocht en nu speelt ze soms zelfs langer dan mij, problem solved.
En zoals ge kunt zien op mijn profielafbeelding, ik geef ze vantijd is nen appel :D

Fantastisch idee, mijn vriendin is ook zot van the sims ...

Voorlopig blijft het bij water bij de wijn doen :)
("She goes, I play")
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan