miekju
Legacy Member
Booka Shade zei:Gisteren tegen de vriendin gezegd: "ik ga rap 1 matchke spelen".
Toen ze kwam kijken zat ik aan mijn 5de matchke![]()
Heerser

ON:
Als ik met Napoli zou spelen kom ik dan Real Madrid en consoorten niet meer tegen? Speel meestal met Milan maar ben het beu om altijd tegen Barca/Real/City te spelen. Napoli is 4.5 sterren en dacht dat je dan ook nog kon uitkomen tegen 5 sterren ploegen? Of ben ik verkeerd?






