Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arneeuh zei:Smerig kakspel. Ik scoor in 3de minuut, die retard leaved, en ik krijg geen win.
Voor de rest vandaag belachelijk veel ongeluk gehad. Kakspel
arneeuh zei:Gewoon geleaved als ik eindelijk bal had en hem een leuk berichtje achtergelaten omtrent zijn mama
waffel zei:Don't feed the troll...
Moeilijke dag achter de rug, Division 7 is voor mij al erg moeilijk, maar ik slaag er wel in om veel gelijk te spelen of met één goal verschil (details) te verliezen. Sommigen noemen dat pech, maar eigenlijk dwingt je tegenstander dat af als je zelf je kansen niet afmaakt of als hij zelf constant kansen creëert. En op legendary nog niets gewonnen in 6 matchen of zo haha.

)Shadowfox zei:Heb mij gisteren trouwens ook laten vangen aan dat FUT gedoe en een paar premium gold packs gekocht (stuk of 3/4) waar jammer genoeg Defoe als beste speler is uit gekomen![]()
. Nu aan het sparen voor Lampard, nog maar...40.000 coins te gaan :doh:. Anelka is spijtig genoeg ook geen drol meer waard, zowel prijs als stats.arneeuh zei:O ja en dan ook nog ne fucking retard die met tronaldo een sjansgoal maakt, en dan de bal vanachter begint rond te tikken. Fuck you serieus, kakspel.
Gewoon geleaved als ik eindelijk bal had en hem een leuk berichtje achtergelaten omtrent zijn mama
.T.Bickle zei:Wed-G, toffe matchkes
Toch een verschil tegenover de vorige keren dat we tegen elkaar speelden, deze keer waren we van hetzelfde niveau imo
@ Arneeuh, neem toch gewoon een team onder de 5 sterren als het zo hard stoort.
true,ik win nu bv met kv mechelen online,best system everLeto zei:Ik vind het geniaal dat ik zelfs met Juve veel minder trolnaldo's en trolba's ga tegenkomen omdat ze 4,5 sterren hebben en al helemaal niet met Lille, dat matching systeem is veruit de beste verbetering voor de algemene gameplay.

arneeuh zei:Jammer van de kakbacks van Anderlecht wel. Olli zit sowieso op de bank want die kan even goed voetballen als het paard van mijn nicht. Odoi zijn voetballend vermogen verdient ook geen drankbonnetje maar daar heb ik geen alternatieven. Dikwijls word ik langs de flanken gepakt met RSCA. Maja Jova maakt dat goed![]()
waffel zei:Yup, hoe sterk je aanval, hoe zwak je flanken... Safari kan wel lekker rap lopen.

ikbenben zei:Yep
Currency in Canadian Dollar gezet, komt iets goedkoper uit dan in USD.