Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Smerig kakspel. Ik scoor in 3de minuut, die retard leaved, en ik krijg geen win.

Voor de rest vandaag belachelijk veel ongeluk gehad. Kakspel

beunhaas

Legacy Member
arneeuh zei:
Smerig kakspel. Ik scoor in 3de minuut, die retard leaved, en ik krijg geen win.

Voor de rest vandaag belachelijk veel ongeluk gehad. Kakspel

heb ik vandaag 2x gehad
1x ne kerel speelde me frankrijk, ik met man utd. ik scoor in de 3de minuut. hij leaved. volgende game moet ik terug tegen hem. maak ik hem af met 4-0 tot hij ragequitted. lekker alle 3 de replays laten zien om hem is goed van zijn vet te geven.

Anoniem06

Legacy Member
O ja en dan ook nog ne fucking retard die met tronaldo een sjansgoal maakt, en dan de bal vanachter begint rond te tikken. Fuck you serieus, kakspel.

waffel

Legacy Member
arneeuh zei:
Gewoon geleaved als ik eindelijk bal had en hem een leuk berichtje achtergelaten omtrent zijn mama

Don't feed the troll...

Moeilijke dag achter de rug, Division 7 is voor mij al erg moeilijk, maar ik slaag er wel in om veel gelijk te spelen of met één goal verschil (details) te verliezen. Sommigen noemen dat pech, maar eigenlijk dwingt je tegenstander dat af als je zelf je kansen niet afmaakt of als hij zelf constant kansen creëert. En op legendary nog niets gewonnen in 6 matchen of zo haha.

kay-gell

Legacy Member
Net H2H KRC tegen Celtic. Ik stond na 12 minuten al 3-0 achter. Uiteindelijk nog gewonnen met 3-4 :D

HOPLON

Legacy Member
waffel zei:
Don't feed the troll...

Moeilijke dag achter de rug, Division 7 is voor mij al erg moeilijk, maar ik slaag er wel in om veel gelijk te spelen of met één goal verschil (details) te verliezen. Sommigen noemen dat pech, maar eigenlijk dwingt je tegenstander dat af als je zelf je kansen niet afmaakt of als hij zelf constant kansen creëert. En op legendary nog niets gewonnen in 6 matchen of zo haha.

Ge moet u niet schamen, Legendary is moeilijker dan tegen de meeste online spelers spelen ...

Uwen timing moet echt precies zijn als je door hun verdediging wil, maar like always: oefening baart kunst :)

Fifa 12 ligt me wel, ik win momenteel met FUT de ene match na de andere (1x verloren en 1x gelijk)

Online 1 matchke gespeeld ranked en 3 - 1 gewonnen (met Brugge uiteraard :p )

Maar toegegeven: Anderlecht heeft een betere ploeg

Leto

Legacy Member
Ik vind het geniaal dat ik zelfs met Juve veel minder trolnaldo's en trolba's ga tegenkomen omdat ze 4,5 sterren hebben en al helemaal niet met Lille, dat matching systeem is veruit de beste verbetering voor de algemene gameplay.

De Burgemeester

Legacy Member
Shadowfox zei:
Heb mij gisteren trouwens ook laten vangen aan dat FUT gedoe en een paar premium gold packs gekocht (stuk of 3/4) waar jammer genoeg Defoe als beste speler is uit gekomen :(

Is niet overdreven veel waard maar speelt wel enorm goed, vind ik toch . Staat bij mij als basis in de spits, heb een Barclays PL ploeg :D. Nu aan het sparen voor Lampard, nog maar...40.000 coins te gaan :doh:. Anelka is spijtig genoeg ook geen drol meer waard, zowel prijs als stats.

Edit: Lukaku 86 Pace?

yannick

Legacy Member
arneeuh zei:
O ja en dan ook nog ne fucking retard die met tronaldo een sjansgoal maakt, en dan de bal vanachter begint rond te tikken. Fuck you serieus, kakspel.

Gewoon geleaved als ik eindelijk bal had en hem een leuk berichtje achtergelaten omtrent zijn mama

Ik vraag me af wat ge daar mee plande te bereiken, ge denkt toch niet dat die zich ook maar iets aantrekt van dat bericht. Ge kunt beter gewoon hetzelfde doen als ge de bal hebt, daar ergert hij/zij zich meer aan dan dat bericht :).

miekju

Legacy Member
Vandaag rustig seizoentje in divisie 7 uitgespeeld. Was mijn eerste seizoen en dus voornamelijk een kennismaking met het niveau. viel al bij al goed mee. Al beginnen de verschillen tussen de spelers wel kleiner te worden. Veel spannende wedstrijden nu.

travis.bickle

Legacy Member
Wed-G, toffe matchkes ;)
Toch een verschil tegenover de vorige keren dat we tegen elkaar speelden, deze keer waren we van hetzelfde niveau imo :)


@ Arneeuh, neem toch gewoon een team onder de 5 sterren als het zo hard stoort.

ikbenben

Legacy Member
Ik dacht dat die maar eind november uit kwam?
Bestelleeeeeuuuuuh.... :D

Anoniem06

Legacy Member
T.Bickle zei:
Wed-G, toffe matchkes ;)
Toch een verschil tegenover de vorige keren dat we tegen elkaar speelden, deze keer waren we van hetzelfde niveau imo :)


@ Arneeuh, neem toch gewoon een team onder de 5 sterren als het zo hard stoort.

Vanaf nu altijd, idd

Was gewoon even post-ragemomentum, sorry guys

boozeke

Legacy Member
Leto zei:
Ik vind het geniaal dat ik zelfs met Juve veel minder trolnaldo's en trolba's ga tegenkomen omdat ze 4,5 sterren hebben en al helemaal niet met Lille, dat matching systeem is veruit de beste verbetering voor de algemene gameplay.
true,ik win nu bv met kv mechelen online,best system ever

Anoniem06

Legacy Member
Jammer van de kakbacks van Anderlecht wel. Olli zit sowieso op de bank want die kan even goed voetballen als het paard van mijn nicht. Odoi zijn voetballend vermogen verdient ook geen drankbonnetje maar daar heb ik geen alternatieven. Dikwijls word ik langs de flanken gepakt met RSCA. Maja Jova maakt dat goed :)

caoimhin

Legacy Member
Ik krijg dat verdedigen maar niet onder de knie, wat een schijt doelpunten ik binnen krijg niet normaal. Heb het spel al terug uit de PS3 gehaald, don't like it :(

waffel

Legacy Member
arneeuh zei:
Jammer van de kakbacks van Anderlecht wel. Olli zit sowieso op de bank want die kan even goed voetballen als het paard van mijn nicht. Odoi zijn voetballend vermogen verdient ook geen drankbonnetje maar daar heb ik geen alternatieven. Dikwijls word ik langs de flanken gepakt met RSCA. Maja Jova maakt dat goed :)

Yup, hoe sterk je aanval, hoe zwak je flanken... Safari kan wel lekker rap lopen.

Anoniem06

Legacy Member
waffel zei:
Yup, hoe sterk je aanval, hoe zwak je flanken... Safari kan wel lekker rap lopen.

Jep, das mijn vaste linksback. Maarja, lopen kan hij, maar als hij een pass moet geven krijg ik altijd zwetende handen :(

Dragon Racing

Legacy Member
ikbenben zei:
Yep :)
Currency in Canadian Dollar gezet, komt iets goedkoper uit dan in USD.

Is het niet goedkoper, hem onmiddellijk op hun site in Euro te zetten?

Als ik het bedrag op op US Dollar Of Canadian Dollar zet, dan kom ik met een externe currency convertor (die quasi onmiddellijk de huidige wisselkoers volgt), steeds iets duurder uit, dan rechtstreeks in Euro.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan