Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Euro wordt enkel gebruikt als indicatie. Als ge besteld staat het erbij en wordt de koers van de CD of de USD gebruikt.

Dragon Racing

Legacy Member
Dan maakt het op hun site niet echt uit of ik het bestel in Eur of CD aangezien zij het toch omrekenen.

ikbenben

Legacy Member
Ja, maar dan krijgt ge de keuze tussen de omrekening met CD en USD ;)

Leto

Legacy Member
Snap niet dat jullie nu kunnen spelen, ben ik dan de enige met problemen? Heb mijn PS3 al 5x moeten herstarten vandaag, loopt vast op allerlei momenten, 100% zeker dat het met het netwerk te maken heeft, nu net weer in Ultmate team gewoon in mijn watchlist, jongens toch ...

Reverz

Legacy Member
Het is eindelijk binnen hier... paar games gespeeld. Offline gameplay ligt me wel weer totaal niet. Ik geraak gewoon niet aan de goal, zelfs niet als ik het op professional zet :p

Ondertussen wel eerste 4 matchen gesteamrolled online. België <3 Laatste match (eerste in div 9) wel met 2-4 verloren. Stond na 8 minuten al 2-0 voor maar dan kwam ik er niet meer aan te pas en op één of andere manier kwam hij altijd met 2 man alleen voor de keeper >.>. Was de enige manier dat hij kon scoren ook want zijn afwerking skills waren terrible.

Shadowfox

Legacy Member
Ben een tweede FUT ploeg begonnen, met enkel belgen :D (Zitten er echt weinig in vind ik)
Uiteraard de zware mannen niet (Kompany, Van Buyten) maar de meeste gouden heb ik toch veronderstel ik. Wel nice dat je ze kan trainen naar een andere positie en andere opstellingen :D

J.Brown

Legacy Member
spaar ik als een gek voor zo'n gold pack van 7500 coins, krijg ik allemaal zeikspelers... :sad:

Leto

Legacy Member
Reverz zei:
Het is eindelijk binnen hier... paar games gespeeld. Offline gameplay ligt me wel weer totaal niet. Ik geraak gewoon niet aan de goal, zelfs niet als ik het op professional zet :p

Och, hier kreeg ik zelfs een goal binnen op amateur toen ik snel wat wou scoren om mijn chant te horen ... da's pas schaamtelijk :p
Ondertussen win ik met mijn bronze ultimate team van 4,5 sterrenploegen op semi-pro, begin door te krijgen hoe je tegen pc verdedigt, het probleem is dat dat wss niet de beste manier is tegen een echte speler... Dat vind ik altijd jammer, het zijn 2 spellen ineen.

J.Brown zei:
spaar ik als een gek voor zo'n gold pack van 7500 coins, krijg ik allemaal zeikspelers... :sad:
Niet doen, voor die coins heb je al een mooie speler, of gouden contracten, die lopen nu al op in prijs, gelukkig heb ik er toch ietwat kunnen opkopen toen ze nog cheap waren :p

S3NS3

Legacy Member
J.Brown zei:
spaar ik als een gek voor zo'n gold pack van 7500 coins, krijg ik allemaal zeikspelers... :sad:

Echt hé, heb al 5 packs gekocht, zat gewoon gene ene boven de 79 in.... pff, reminds me of FIFA 11, toen haddek zekers 20 packs gekocht met nog altijd niks in...

Shadowfox

Legacy Member
Geweldig gewoon!

Raak ik eindelijk eens binnen in FUTweb, zet 1 kaart te koop en krijg
Oops! Looks like something went wrong, please restart the application by refreshing your browser.
en het gevolg
Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.

Gggrrrrrrrrrr

HOPLON

Legacy Member
Leto zei:
Snap niet dat jullie nu kunnen spelen, ben ik dan de enige met problemen? Heb mijn PS3 al 5x moeten herstarten vandaag, loopt vast op allerlei momenten, 100% zeker dat het met het netwerk te maken heeft, nu net weer in Ultmate team gewoon in mijn watchlist, jongens toch ...

Gisterenavond tussen 20u en 21u was het ergste, maar da's de absolute piek denk ik.

Ben er ook 2 keer uitgesmeten toen ik aant 'shoppen' was en een bod wou doen maar soit en daarna geraakte ik even niet meer in UT maar na 21u was alles weer in orde en kon ik weer spelen naar hartelust.

Kheb ondertussen dan even carrière gespeeld sie om wat te oefenen.

Het is wel eeeeeeeeeeeeeeeeeerg vervelend dat je die FUT on web bijna niet binnen geraakt ... Het kopen/verkopen, samenstellen is leuker om te doen als je eens niet op de ps kan en achter je pc zit.

Eens ik tijd heb om op de ps te zitten wil ik VOETBALLEN gvd :angry:

Booka Shade

Legacy Member
Heb nu een 15 matchen gespeeld, ben van division 9 naar division 7 gegaan en heb daar nu een 7-tal punten met nog 7 resterend matchen. Hopelijk kunnen we vlug naar division 6 gaan.

HOPLON

Legacy Member
Booka Shade zei:
Heb nu een 15 matchen gespeeld, ben van division 9 naar division 7 gegaan en heb daar nu een 7-tal punten met nog 7 resterend matchen. Hopelijk kunnen we vlug naar division 6 gaan.

Die divisietoestanden zijn nog nieuw voor mij ... Eerst nog veel oefenen vooraleer ik op het online ranked match toneel verschijn!

Booka Shade

Legacy Member
Ik ben meteen online begonnen :p Heb welgeteld 1 match geoefend voor ik online ben gegaan. Ik kan mij nooit inhouden :D

HOPLON

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik ben meteen online begonnen :p Heb welgeteld 1 match geoefend voor ik online ben gegaan. Ik kan mij nooit inhouden :D

Nekeer dadde begint stopt het ni meer he :)

I know it en daarom de "beter voorkomen dan genezen" regel voor mij.

Booka Shade

Legacy Member
Gisteren tegen de vriendin gezegd: "ik ga rap 1 matchke spelen".
Toen ze kwam kijken zat ik aan mijn 5de matchke :s

eurowarriors

Legacy Member
Gisteren heel wat matchkes gespeeld en ik blijf het een geweldig spel vinden! :) De ploegen waar ik het meest mee speel momenteel zijn Napoli en PSV, zalige ploegen! :) Gisteren in één match vier keer de paal geraakt, frustrerend dat je dan 2-2 speelt. In een andere match speelde ik met Napoli tegen Napoli (gelukkig andere truitjes) en sta ik 3-2 voor als plots Campagnaro rood krijgt na een zuivere tackle op de bal... Uiteindelijk nog met 5-2 kunnen winnen op de counter door de razendsnelle Lavezzi, maar was toch erg spannend. :) Heb nog vier matchen voor vijf punten te halen om naar Divisie 6 te gaan.

HOPLON

Legacy Member
Booka Shade zei:
Gisteren tegen de vriendin gezegd: "ik ga rap 1 matchke spelen".
Toen ze kwam kijken zat ik aan mijn 5de matchke :s

Hahaha kapotlachen, en dat om één reden: Dikke X2 :bow:

"Zijde gij nog altijd aan da zelfde matchke bezig???"
"Ja schat tzijn weer verlengingen"

Booka Shade

Legacy Member
:rofl:

Altijd grappig als ge zo mensen hebt met net dezelfde ervaringen. Ookal zijn er nu geen verlengingen meer, dat moeten zij niet weten he.

Al krijg ik toch wel vaak tegen mijn kloten als ik er, zonder de tijd in het oog te hebben, weer 3 uur op zit te spelen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan