Leto
Legacy Member
Gewoon matchkes spelen met bronze, zo doe ik het nu in het begin, en amuseer er mij best hard meeShadowfox zei:Ik had het direct al verkloot van in het begin, meeste spelers zaten zonder contracten en ik had geen coins om andere te kopen, ik moest dus íets doen om verder te kunnen.
Het gaat hier ook maar over enkele euro's hé.



ad:
