Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leto

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik had het direct al verkloot van in het begin, meeste spelers zaten zonder contracten en ik had geen coins om andere te kopen, ik moest dus íets doen om verder te kunnen.

Het gaat hier ook maar over enkele euro's hé.
Gewoon matchkes spelen met bronze, zo doe ik het nu in het begin, en amuseer er mij best hard mee :D

Lospeed

Legacy Member
Door op links met Suarez, ik zet voor naar Carrol en zie de bal tussen keeper en verdediger+Carrol mooi de verste hoek binnendraaien :woohoo:

Pino87

Legacy Member
Ik wil ultimate team op de PC spelen! Ben er maar 1x ingeraakt? En nu telkens dezelfde boodschap : Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. Kom op! Extra servers nondeju! :D

split-second

Legacy Member
Pino87 zei:
Ik wil ultimate team op de PC spelen! Ben er maar 1x ingeraakt? En nu telkens dezelfde boodschap : Sorry! We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web. Please try again later. Kom op! Extra servers nondeju! :D

idd extra servers pls.
Gisteren tijdens mijn nachtshift ben ik er omstreeks 3.30u ingeraakt, maar geen daily bonus meer te bespeuren.

Leto

Legacy Member
Vandaag wel veel problemen, FIFA12 al 2x vastgelopen en 2 disconnects op 2 matchen en dan krijg ik zo'n DNF modifier wtf??

exo

Legacy Member
Sinds ik in Divisie 8 (of 7) zit win ik geen enkele fucking match meer!

Schummi88

Legacy Member
exo zei:
Sinds ik in Divisie 8 (of 7) zit win ik geen enkele fucking match meer!

Ik zat in divisie 8 en nog maar 1 punt nodig met nog 3 matchen te gaan. Alle 3 verloren met 0-1 ... De laatste is nog het pijnlijkste omdat ons ma het zo nodig vond om net in zijn aanval door het scherm te lopen waardoor ik verkeerd tackle en een penalty veroorzaak ... Dan maar terug naar divisie 9 godverdomme ja!

Leto

Legacy Member
Derde online match van de dag, lange match met penalties, loopt vast net als ik mijn coins moet krijgen, serieus wat is dat vandaag?

Shiiner

Legacy Member
Zo te horen zijn er nog klachten van vandaag.
Iemand enig idee waarom mijn virtuele pro geen verdiensten meer bijkrijgt ?
Ik heb al alles gedaan wat ik zou moeten doen en hij krijgt gewoon NIETS bij.
Terwijl iemand anders waartegen ik game wel heel de tijd verdiensten krijgt door simpelweg een volley te scoren. Ik schiet een vrije trap erin met mijn eigen speler en ik krijg de verdienste niet.
Gisteren werkte alles prima. Vandaag snap ik het niet.

ebuzola

Legacy Member
Alle match aan het spelen, maak een comeback van 3-0 naar 3-3 en ea servers down :(

Leto

Legacy Member
K een hele dag uitgekeken om te spelen, maar er is blijkbaar een probleem met het netwerk, tegen iedereen 1 rood streepjes, soms 2 ...
Ik controleer mijn verbinding en zit op 3,5MB/s, dus aan mij zal het niet liggen. Tegen pc speel ik al niet graag meer, die weten wat je indrukt, lopen soms een halve match op hun eigen helft naar elkaar te passen ook, zonder dat ik die bal kan afnemen, ofwel word ik zwaar geowned, sigh dan maar geen FIFA vanavond.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
pff, vandaag lukt het echt niet... stuk of 10 matchen gespeeld en maar 3 gewonne.

Ik had 19 wins 14 draws 11 losses, dat is nu 22 wins 17 draws 16 losses! Pff :(

Kheb momenteel 2 punten in divisie 7 op 4 matchen ... Degradatie ? :sad:

HOPLON

Legacy Member
Leto zei:
K een hele dag uitgekeken om te spelen, maar er is blijkbaar een probleem met het netwerk, tegen iedereen 1 rood streepjes, soms 2 ...
Ik controleer mijn verbinding en zit op 3,5MB/s, dus aan mij zal het niet liggen. Tegen pc speel ik al niet graag meer, die weten wat je indrukt, lopen soms een halve match op hun eigen helft naar elkaar te passen ook, zonder dat ik die bal kan afnemen, ofwel word ik zwaar geowned, sigh dan maar geen FIFA vanavond.

Idd

Ik word voortdurend uit FUT gesmeten :(

Net een stevige overwinning behaald, 13 - 1 :D

Met mijn Jupiler pro ploegske, ben daarna direct ene gaan halen uit de frigo ;)

Shiiner

Legacy Member
Er is iets mis met ultimate team. Servers overbelast ofz maar ik word er altijd uitgesmeten.

Voor de rest gaat alles goed , ik heb nu een engelse competitie club. Nog 3000 coins op overschot dus nu mijn formatie op elke speler zetten.
5-3-2 is echt nog wel een beestige formatie en formatie coins voor 200 buy now. Dus direct mijn hele team dat 5-3-2 is en dan waarschijnlijk morgen 100 chemistry. Ik weet nu niet wat ik met mijn lm en rm moet doen want ze hebben allebei maar 3 chemistry. Zou ik ze vervangen door cam , cm of cdm's ?
Of zou ik gewoon de formatiekaart geven ?
Want mijn rm en lm zijn allebei vrij snel ( 85 en 95)

Sev-O

Legacy Member
Ik kom 0-3 achter op de 62min., maak 1-3 op de 72min. en beslis opstelling compleet om te gooien en 2 wissels door te voeren. Ik scoor 3(!) goals in 10min. en heb de match rustig uitgespeeld. Moet wel balen zijn voor die gast :D Promotie naar Divisie 7 :p

Leto

Legacy Member
Denk dat heel de boel overbelast is, ene probleem na het andere... Toch tussendoor een H2H kunnen spelen en zowaar winnen 4-3, maar zo laggen dat alles een halve second later kwam wat ik indrukte, zo kan je echt niet deftig en leuk spelen.

beunhaas

Legacy Member
ik suck echt zwaar in de regen. anderlecht vs celtic. die kerel kon echt elke pas onderscheppen bij door die klote traagheid van biglia! (komt wel door de regen, anders is hij wel goed) 3 jap goals gemaakt lol, die kerel was echt stukke beter en kreeg er maar 2 in :p moest wel frustrerend zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan