Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zurri

Legacy Member
't is maar hoe je het bekijkt. Denk dat niemand in de buurt komt in goals/match ratio van CR. Vind het exacte nummer niet terug maar hij zat onlangs ergens aan 92 goals in 93 matchen ofzo. Is behoorlijk indrukwekkend.

Tegen Espanyol kon ie bij de 0-3 hem gerust zelf binnenknallen maar gaf een pasje opzij.

Is een eindeloze discusie wie beter is, wat wel opvalt is wanneer CR een tegenstander belachelijk maakt is het arrogant. Wanneer Messi hetzelfde doet is het geniaal.

Die goal dat Messi iedereen voorbij dribbelt vanaf zn eigen helft, kon ie ook gerust een pass opzij geven of hem binnenknallen ipv nog eens de doelman belachelijk te maken ook. Is niks mis mee, is een heerlijke goal.
Maar als CR iets dergerlijks doet of een pass geeft met zijn rug is het een arrogante zak en zelfzuchtig

Zijn op hun eigen manier alle2 zeer belangrijke spelers voor hun team. Behalve dat CR dat ook al in een andere competitie bewezen heeft en Messi ( nog ?) niet

Curtis_ssk

Legacy Member
Wijsheid zei:
Hij heeft wel degelijk groeihormonen genomen. Dat is algemeen geweten.
Maar dat was toen ie jong was. En te klein was.

Mensen die dat nu nog bovenhalen, of denken dat hij dat nu nog doet hebben ze niet allemaal meer op een rijtje.

En het is niet alsof het een grote is of ene beest is hé. En beter voetballen doe je er niet van.

Vriend besef je wel wat groeihormonen met je doen ?

Had hij die pikuren niet gekregen was hij nooit groter geworden dan 1m40 tot 1m50

Die pikuren is niet iets dat je zo maar bovenhaalt uit het verleden, het is wat hem GEMAAKT heeft tot de persoon/speler die hij nu is.

EDIT : Waar zeg ik trouwens dat Messi geen goede speler is ?

Wilcao

Legacy Member
Het ligt eraan van welke stijl je houdt wie je beter vind. Een ding is zeker, het zijn beide met grote voorsprong de beste voetballers op dit moment. Ik kan van beide wel genieten, alleen had ik liever de Ronaldo van Man. Utd.

Curtis_ssk

Legacy Member
peelaard zei:
Uhu klopt maar het is eeuwen geleden, het is niet alsof hij het blijven doen voor de voetbal of zo. Dat wilde ik zeggen.

Haha, google Messi eens aub :rofl:

DE reden waarom hij bij Barça speelt is omdat Barça zijn pikurenkuur wou betalen.

Wijsheid

Legacy Member
Ik weet heel veel van groeihormonen. Wanneer je echt zo klein bent als Messi toen hij zo jong was, is het niet onlogisch om dat toe te dienen. Gecontroleerd toedienen is onschadelijk en doen een persoon niet veel beter voetballen. Hij is ook geen reus. Niet in de lengte, n iet in de breedte.

En inschatten hoe groot hij geworden was is pure speculatie. Hij was niet zo groot als nu, nee, maar beter voetballen doet hij er niet door.

Barcelona heeft dat indertijd geregeld ja. Maar er was niets illegaal aan. Punt andere lijn. De rest is gezever.

Curtis_ssk

Legacy Member
Wijsheid zei:
Ik weet heel veel van groeihormonen. Wanneer je echt zo klein bent als Messi toen hij zo jong was, is het niet onlogisch om dat toe te dienen. Gecontroleerd toedienen is onschadelijk en doen een persoon niet veel beter voetballen. Hij is ook geen reus. Niet in de lengte, n iet in de breedte.

En inschatten hoe groot hij geworden was is pure speculatie. Hij was niet zo groot als nu, nee, maar beter voetballen doet hij er niet door.

Hoeveel voetballers onder 1m60 kan je me opnoemen ? Ik laat je er 20 jaar voor teruggaan. Speculatie zou ik het niet echt noemen als hij in zijn biografie staat dat hij zeker niet groter was geworden dan 1m50

Wilcao

Legacy Member
miekju zei:
Idd, maar wat ben je ermee indien je die wint? Vind het sowieso een leuke toevoeging maar vraag me toch af hoe het in z'n werk gaat.

Ik denk dat dat hetzelfde is als de wereldbeker online winnen op world cup 2010

split-second

Legacy Member
Is het nu zo dat je in Fifa 12 enkel XP kan verdienen als je online speelt ?
Daarnet het spel aangekregen (jawel van The Hut) en 2 matchen gespeeld in FUT (offline) en 1 exhibition match maar mijn XP blijft staan op 10/1000.

thx.

Kiiilerke

Legacy Member
ja en nu ophouden want dit gaat over het SPEL fifia

je krijgt alleen exp online splint second

Curtis_ssk

Legacy Member
split-second zei:
Is het nu zo dat je in Fifa 12 enkel XP kan verdienen als je online speelt ?
Daarnet het spel aangekregen (jawel van The Hut) en 2 matchen gespeeld in FUT (offline) en 1 exhibition match maar mijn XP blijft staan op 10/1000.

thx.

Denk het niet, ik speelde voornamelijk carrière matchen en was vrij snel niveau 3

Alcoholic Punk

Legacy Member
Curtis_ssk zei:
Denk het niet, ik speelde voornamelijk carrière matchen en was vrij snel niveau 3

Same, nog niet veel kunnen spelen maar al niveau 2 ondanks dat ik niet online speel (buiten heel af en toe eens tegen vrienden)

Leto

Legacy Member
vanbelle zei:
er staan 2 CR7 op UT beiden 650 000 coins + =p
vraagje; ik heb nu 4100 coin en bijna all mijn bronzen spelers hun contracten zijn op welke zilvere ploeg koop ik het beste ?

Het leuke aan FUT is zelf je team samenstellen, er bestaat oook geen 'beste', doe gewoon wat je leuk vindt. Ik ben een silver squad aan het samenstellen met Belgen. Mijn naamgenoot uiteraard in de goal, waarschijnlijk niet de beste maar op dat niveau maakt het allemaal niet ZO'N verschil.
Wat zou het saai zijn als iedereen zijn gold team Barcelona was, maar zo zijn er wel veel vrees ik, dan kan je beter gewoon head2head spelen.

zurri

Legacy Member
Is rating nu belangrijker dan chemistry ? heb 100% chem maar rating van rond de 78-79
maar tegen teams met hogere rating en maar 30% chem maakt dat precies niet veel uit >.< die knallen alles binnen.

kan natuurlijk ook aan mij liggen ^^

Leto

Legacy Member
split-second zei:
Is het nu zo dat je in Fifa 12 enkel XP kan verdienen als je online speelt ?
Daarnet het spel aangekregen (jawel van The Hut) en 2 matchen gespeeld in FUT (offline) en 1 exhibition match maar mijn XP blijft staan op 10/1000.

thx.
Ik heb ook al gemerkt dat sommige matchen niks geven, maar er zit geen lijn in, waarschijnlijk weer overbelasting ... maar dan mist dit systeem wel zijn punt helemaal natuurlijk ...

Shadowfox zei:
Heb mij gisteren trouwens ook laten vangen aan dat FUT gedoe en een paar premium gold packs gekocht (stuk of 3/4) waar jammer genoeg Defoe als beste speler is uit gekomen :(
Je steekt daar toch geen echt geld in ... zoveel mensen die denken dat gold packs kopen iets oplevert, het is echt niet zo tenzij je de lotto denkt te gaan winnen. Je bent beter dat je gewoon speelt, team opbouwt en de spelers koopt die die je wil. Ik steek er in ieder geval geen echt geld in, ik geef geen eurocent meer aan EA dan nodig ;)

zurri zei:
Is rating nu belangrijker dan chemistry ? heb 100% chem maar rating van rond de 78-79
maar tegen teams met hogere rating en maar 30% chem maakt dat precies niet veel uit >.< die knallen alles binnen.

kan natuurlijk ook aan mij liggen ^^
Ze hebben nooit echt uitgelegd hoe chemistry werkt om de reden dat de lol er dan af is en iedereen dezelfde truken toepast. Maar chemistry brengt het algemene niveau tussen 2 spelers omhoog denk ik, zelfs bij 100 chemistry kan je nog betere links tussen spelers vormen.

pina

Legacy Member
ben ik de enige die zich stoort aan de witte randen van de models? Valt toch serieus op tijdens cut scenes...

Shadowfox

Legacy Member
Leto zei:
Je steekt daar toch geen echt geld in ... zoveel mensen die denken dat gold packs kopen iets oplevert, het is echt niet zo tenzij je de lotto denkt te gaan winnen. Je bent beter dat je gewoon speelt, team opbouwt en de spelers koopt die die je wil. Ik steek er in ieder geval geen echt geld in, ik geef geen eurocent meer aan EA dan nodig ;)
Ik had het direct al verkloot van in het begin, meeste spelers zaten zonder contracten en ik had geen coins om andere te kopen, ik moest dus íets doen om verder te kunnen.

Het gaat hier ook maar over enkele euro's hé.

Affinity

Legacy Member
pina zei:
ben ik de enige die zich stoort aan de witte randen van de models? Valt toch serieus op tijdens cut scenes...

Ja is mij idd ook opgevallen.... en ook dat in de arena de graphics maar raar zijn soms... kan verbeelding zijn natuurlijk

Shadowfox

Legacy Member
Ik kan soms niet terug keren naar de arena ... als ik uit een 1v1 kom of uit FUT, dan mag ik bolleke drukken zoveel ik wil, ik blijf in het hoofdmenu :(

Kekkeuh66

Legacy Member
Momenteel in FUT 10,000 coins kunnen verzamelen door te spelen + discarden van gouden spelers. Nu moet ik wel een nieuw ploegje van gouden spelers aan 350 coins gaan zoeken :p.

Iemand een idee wat dan een goede keuze zou zijn van nationaliteit of league om toch een mooie chemistry te verkrijgen?

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb gisteren eens een 4-2-2-2 gemaakt (met Manager die dat als favo opstelling heeft) en een team volledig uit de ESP1 (goud, misschien 1 zilver met stats tussen 70 en 80) en ik heb chem 100 nu :)
Wel nog geen tijd gehad om er eens mee te spelen :p

En dat met een paar duizenden coins ...

Edit: Ben in het begin ook al een paar keer voor een verrassing komen te staan door een speler te kopen die achteraf maar 1 contract meer bleek te hebben! Echt smerig dat ze dat zo doen om hun kaarten nog kwijt te raken -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan