Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

miekju

Legacy Member
Wilcao zei:
Vraag ik me ook af, maar er staat een teller die zegt hoeveel dagen nog, dus het wordt snel duidelijk. Ik denk gewoon een beker vd competitie

Idd, maar wat ben je ermee indien je die wint? Vind het sowieso een leuke toevoeging maar vraag me toch af hoe het in z'n werk gaat.

Affinity

Legacy Member
ronaldo > messi

als ge dat ontkent kende weinig van voetbal :p

messi is rap en wringt hem tussen de verdediging door, maar ronaldo zijn bewegingen, tricks, schoten enzovoort daar is messi niets tegen

Shadowfox

Legacy Member
Heb mij gisteren trouwens ook laten vangen aan dat FUT gedoe en een paar premium gold packs gekocht (stuk of 3/4) waar jammer genoeg Defoe als beste speler is uit gekomen :(

HOPLON

Legacy Member
Wijsheid zei:
In FIFA wel, in het echte leven is dat bullshit.

Idd irl is Messi net iets belangrijker/efficiënter.

Dat Ronaldo harder, beter kan schieten en meer trucjes kan is misschien mooier om te zien, maar daarom nog niet beter ;)

Messi is een TEAMplayer, Ronaldo is een EGOplayer

Carrion

Legacy Member
Arylia zei:
ronaldo > messi

als ge dat ontkent kende weinig van voetbal :p

messi is rap en wringt hem tussen de verdediging door, maar ronaldo zijn bewegingen, tricks, schoten enzovoort daar is messi niets tegen

2 verschillende stijlen, kunde nie vergelijken, als ge dat niet kunt inzien dan kende pas weinig van voetbal.

Vleis

Legacy Member
Arylia zei:
ronaldo > messi

als ge dat ontkent kende weinig van voetbal :p

messi is rap en wringt hem tussen de verdediging door, maar ronaldo zijn bewegingen, tricks, schoten enzovoort daar is messi niets tegen

37 overstapkes waar ge niks aan hebt en fake rabona's, inderdaad zeer efficiënt :')
Enige trick van hem die efficiënt is is de chop.

Messi zijn schot is daarbij zeker niet slechter dan dat van Ronaldo.

Kiiilerke

Legacy Member
Arylia zei:
ronaldo > messi

als ge dat ontkent kende weinig van voetbal :p

messi is rap en wringt hem tussen de verdediging door, maar ronaldo zijn bewegingen, tricks, schoten enzovoort daar is messi niets tegen

:rofl:dit is er eentje om in te kaderen !

Loziete

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
:rofl:dit is er eentje om in te kaderen !

Hahaha idd! Ging juist hetzelfde zeggen maar ge was me voor!
Messi is een echte voetballer, geen show, geen egoïsme enz...

Ik ben supporter van mooi en eerlijk foutbal. Daarin blinkt Messi uit. Zonder enig twijfel de beste voetballer van het moment. Zowel als mens en als voetballer.

Mss moest CR7 eens uit de kast komen, zou hij mss minder gefrustreerd op het veld lopen. Geen plezier om die vent bezig te zien op het veld vind ik persoonlijk.

edit: Ben geen barca fan btw

edit 2: Is er in UT weer zo'n sticker boek dat ge kunt vullen met u dubbele spelers? Indien ja zou ik hem wel durven halen.

Shadowfox

Legacy Member
peelaard zei:
Hahaha idd! Ging juist hetzelfde zeggen maar ge was me voor!
Messi is een echte voetballer, geen show, geen egoïsme enz...

Ik ben supporter van mooi en eerlijk foutbal. Daarin blinkt Messi uit. Zonder enig twijfel de beste voetballer van het moment. Zowel als mens en als voetballer.

Mss moest CR7 eens uit de kast komen, zou hij mss minder gefrustreerd op het veld lopen. Geen plezier om die vent bezig te zien op het veld vind ik persoonlijk.

edit: Ben geen barca fan btw

edit 2: Is er in UT weer zo'n sticker boek dat ge kunt vullen met u dubbele spelers? Indien ja zou ik hem wel durven halen.
KWISTET! Kwist sowieso da gij zo'n stickerboek verzamelaar was! Maar de vraag is dan ... waarom hebde ze mij nog nooit willen laten zien ... :wtf:

Edit: On Topic;
Ik zelf ben eigenlijk al mijn leven lang een aanhanger van Real geweest maar vind Messi toch ook wel een betere speler dan Ronaldo.

Loziete

Legacy Member
Shadowfox zei:
KWISTET! Kwist sowieso da gij zo'n stickerboek verzamelaar was! Maar de vraag is dan ... waarom hebde ze mij nog nooit willen laten zien ... :wtf:

Hahaha kheb er mij serieus mee bezig gehouden in Fifa 10 dacht ik.
Laat ons eerlijk zijn, wie heeft er vroeger geen Panini sticker boeken gehad met Van Meir, Van der Elst, Wilmots, Staelens, etc..

Curtis_ssk

Legacy Member
peelaard zei:
Hahaha idd! Ging juist hetzelfde zeggen maar ge was me voor!
Messi is een echte voetballer, geen show, geen egoïsme enz...

Ik ben supporter van mooi en eerlijk foutbal. Daarin blinkt Messi uit. Zonder enig twijfel de beste voetballer van het moment. Zowel als mens en als voetballer.

Hoe vind je dit als mooi en eerlijk ?

En dan da dwaas lachske achteraf .. Verdiendt ni beter dan da ze hem na de match is opwachten.

Messi is ne heel goeie speler maar hij is GEMAAKT ! Geef mij groeihormonen en ik speel los in den NBA.

Christiano is een jeannet maar tis een freak of nature in de goeie zin, al wat hij is is hij van nature zonder pikuren en met training.

Messi Get's Angry - YouTube

boozeke

Legacy Member
Net men promotie van division 9 behaald, met 5-1 overwinning Anzhi-Newcastle, leuk ploegje om mee te spelen eigenlijk

Kiiilerke

Legacy Member
Curtis_ssk zei:
Hoe vind je dit als mooi en eerlijk ?

En dan da dwaas lachske achteraf .. Verdiendt ni beter dan da ze hem na de match is opwachten.

Messi is ne heel goeie speler maar hij is GEMAAKT ! Geef mij groeihormonen en ik speel los in den NBA.

Christiano is een jeannet maar tis een freak of nature in de goeie zin, al wat hij is is hij van nature zonder pikuren en met training.

Messi Get's Angry - YouTube

zever niet zo man

Loziete

Legacy Member
Curtis_ssk zei:
Hoe vind je dit als mooi en eerlijk ?

En dan da dwaas lachske achteraf .. Verdiendt ni beter dan da ze hem na de match is opwachten.

Messi is ne heel goeie speler maar hij is GEMAAKT ! Geef mij groeihormonen en ik speel los in den NBA.

Christiano is een jeannet maar tis een freak of nature in de goeie zin, al wat hij is is hij van nature zonder pikuren en met training.

Messi Get's Angry - YouTube

K hij had mss die bal niet mogen trappen in dat publiek. Maar om dat te concluderen dat hij pikuren zet of gemaakt is, is gewoon BS.

Ik denk dat jij ook wel es een balletje zou in het publiek zou trappen als ze u daar een hele match aan het uitschijten zijn. En van Messi zeggen dat ie groeihormonen neemt, sorry hoor maar :rofl:!!!

Kiiilerke

Legacy Member
en lang zijn maakt direct een goede basketballer van je !:unsure::crazy:

messi kreeg vroeger wel groeihormonen btw

Wijsheid

Legacy Member
Hij heeft wel degelijk groeihormonen genomen. Dat is algemeen geweten.
Maar dat was toen ie jong was. En te klein was.

Mensen die dat nu nog bovenhalen, of denken dat hij dat nu nog doet hebben ze niet allemaal meer op een rijtje.

En het is niet alsof het een grote is of ene beest is hé. En beter voetballen doe je er niet van.

Loziete

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
en lang zijn maakt direct een goede basketballer van je !:unsure::crazy:

messi kreeg vroeger wel groeihormonen btw

Uhu klopt maar het is eeuwen geleden, het is niet alsof hij het blijven doen is tijdens zijn latere voetbalcarrière of zo. Dat wilde ik zeggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan