Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
wiks zei:
:oink:jullie hebben veel tijd ook precies

Tja kijk, das nu eenmaal het voordeel aan student zijn, kheb overdag een zee van tijd :)

Trouwens, kben nog nooit gedegradeerd of blijven hangen in een divisie dus tis ni datk zooo lang heb gespeeld.

LenniWI

Legacy Member
Als ge carriere bezig zijt en ge hebt via scouts jeugdspelers naar uw jeugdteam gelokt, krijgen die dan ook training ofzo?

inkei

Legacy Member
Shadowfox zei:
Wat is er eigenlijk speciaal aan die 'rare' gouden kaarten behalve die 'glans' ?

Zijn betere kaarten over het algemeen dan de normale kaarten, dus die zijn meestal 80+ en verkopen voor veel meer als de quicksell prijs.

Jersy

Legacy Member
is het normaal dat die FUT website steeds aangeeft dat er te veel logins zijn? :/

daarnet met mijn pro eerste seizoen bij club beëindigd en had een contract van barcelona binnen voor in elftal te mogen spelen
not bad :)

Leto

Legacy Member
Jersy zei:
is het normaal dat die FUT website steeds aangeeft dat er te veel logins zijn? :/

daarnet met mijn pro eerste seizoen bij club beëindigd en had een contract van barcelona binnen voor in elftal te mogen spelen
not bad :)

Ja is al 3 dagen plat, enkel zo 's nachts tussen 4 en 5 kon ik er eens op :p

Die FUT met bronze teams ligt me wel, 5 online matchen 3 gewonnen, 1 onterecht verloren, 2 lucky goals. Ik moet zeggen het spel bevalt mij meer dan ik had gedacht voorlopig, het voelt vlot aan. Keepers pakken wel veel heb ik zo de indruk, behalve Buffon als ik met Juve speel lol ... Krijg nog veel te makkelijk goals tegen maar dat was ook al een probleem in FIFA11, ik speel gewoon niet genoeg denk ik en leer te slecht, ben al oud aan het worden :p

inkei

Legacy Member
Nu kannek eens op die FUT web app, koop ik een 5 tal packs.
Nix van waarde erin bah.
En als ik op ps3 iets koop heb ik altijd wel 1 a 2 deftige kaarten.

Boooe :(

Shadowfox

Legacy Member
Eindelijk een team met 100 Chemistry \o/
Allemaal ESP1 spelers (goud) - 4 sterren :D

Jonas89

Legacy Member
Wel zotte transfers in de Career mode, Rooney speelt vanaf nu bij Newcastle Utd :wtf: Nani bij Spurs, Benzema bij Sunderland :eek: lol :p

Anoniem06

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wel zotte transfers in de Career mode, Rooney speelt vanaf nu bij Newcastle Utd :wtf: Nani bij Spurs, Benzema bij Sunderland :eek: lol :p

Sinds wanneer hebben die geld :eek:

djemz

Legacy Member
ik vind het wel jammer dat er zo veel overdreven transfers in zitten, in mijn carriere is company naar barca gegaan, iedere transferperiode gebeuren er wel dingen waarvan ik toch wel grote ogen trek

Kiiilerke

Legacy Member
djemz zei:
ik vind het wel jammer dat er zo veel overdreven transfers in zitten, in mijn carriere is company naar barca gegaan, iedere transferperiode gebeuren er wel dingen waarvan ik toch wel grote ogen trek

Kompany:tongue:

Jonas89

Legacy Member
arneeuh zei:
Sinds wanneer hebben die geld :eek:

k'vraag mij dat ook af, ik speel met Chelsea. En ineens zie ik daar Rooney bij Newcastle staan :p:p wel onrealistische tranfer in de career:unsure:

djemz

Legacy Member
haha fuck ja, ik ben juist wakker volgende keer beter eerst goe wakker komen

Wilcao

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wel zotte transfers in de Career mode, Rooney speelt vanaf nu bij Newcastle Utd :wtf: Nani bij Spurs, Benzema bij Sunderland :eek: lol :p

Bij mij ook nani naar spurs :). Ik vind die transferdeadline wel vet. Dat je uur tot uur krijgt en ziet hoeveel er gespendeert is geworden

stuikerd

Legacy Member
djemz zei:
ik vind het wel jammer dat er zo veel overdreven transfers in zitten, in mijn carriere is company naar barca gegaan, iedere transferperiode gebeuren er wel dingen waarvan ik toch wel grote ogen trek

Bij mij is em daar ook naar toe :p

HOPLON

Legacy Member
Waar kan je coins kopen voor FUT? Ik heb op mijn ps store zo'n psn card gezet van €20 maar weet niet waar ik coins kan kopen ...

Anoniem06

Legacy Member
HOPLON zei:
Waar kan je coins kopen voor FUT? Ik heb op mijn ps store zo'n psn card gezet van €20 maar weet niet waar ik coins kan kopen ...

kunt alleen gold packs kopen :)

Dus best datge van die premium gold packs koopt en dan alles verkoopt voor geld :)

Met een beetje geluk hebt ge een inform kaart of een cristiano en zijt ge rijk :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan