Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wijsheid

Legacy Member
Eens ge het verdedigen onder de knie hebt gaat het goed. Pak even vlot de bal af als in FIFA 11.

Winststreak gaat vlot. FUT gaat ook goed. Daarstraks met mijn chemie 40 tegen een 88 gespeeld: 2-1 :woohoo:

Nick_002

Legacy Member
Wijsheid zei:
Eens ge het verdedigen onder de knie hebt gaat het goed. Pak even vlot de bal af als in FIFA 11.

Winststreak gaat vlot. FUT gaat ook goed. Daarstraks met mijn chemie 40 tegen een 88 gespeeld: 2-1 :woohoo:

Idd, in 't begin zat ik te klungelen langs alle kanten in de verdediging :D Nu lukt het al veel beter, gewoon niet te veel die staande tackle gebruiken.

*Springkonijn*

Legacy Member
Eerste wedstrijd online met een fifa ooit. 3-1 voor, valt mijn i4s wel niet weg zeker... :p
Is toch een dom systeem ze die i4s...

baccie

Legacy Member
Ik zoek mensen die online niet goed zijn in fifa .
Mogen mij toevoegen op psn Baccie79 .

Ik wil beter worden in fifa online . ;)

travis.bickle

Legacy Member
baccie zei:
Ik zoek mensen die online niet goed zijn in fifa .
Mogen mij toevoegen op psn Baccie79 .

Ik wil beter worden in fifa online . ;)

Mja wat is niet goed? Ik ben geen superspeler, maar kan mijn mannetje wel staan online ;)

wiks

Legacy Member
wat is eigenlijk met voorzet gebeurt, wanneer je naar binnen snijd en voorzet wil geven net buiten kleine baklijn drukte ik vroeger 2 maal vlug vierkantje voor korte strakke voorzet en 3 maal vierkantje voor lage strakke voorzet, dit lukt niet meer????

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
dan zulde nog veel moete oefene eh ... Ik heb dat probleem niet. :)

yannick

Legacy Member
Division 8 bijna se, verdedigen lukt aardig nu. Ik gebruik eig bijna nooit rondje, gewoon 'containen' met x en dan lopen ze zelf vast, enkel als dit niet gebeurd rondje gebruiken op de goede moment. Afwerken moet nog wel wat beter, meestal toch een 5 tal kansen die ik onbenut laat.

wiks

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
dan zulde nog veel moete oefene eh ... Ik heb dat probleem niet. :)

bedoel je dat het bij jouw wel werkt of je van kortbij gewone voorzet trapt?, bij naar achter leggen vanaf achterlijn kleine baklijn zit er ook altijd iemand tussen... vroeger strakke voorzet en binnen...

inkei

Legacy Member
Shadowfox zei:
Dat is helemaal wat ik bedoel! Wanneer ik de bal heb kan ik hem maar niet in bezit houden en als ik dan eens aan zijn kant van het veld raak staat die verdediging potdicht en staan al mijn spelers afgedekt ...
En wanneer hij in de aanval gaat dat is mijn verdediging 'gatenkaas' (om het met de woorden van de commentator te zeggen) en lopen al zijn spelers vrij :angry:

Eigelijk is dit deels doordat je te snel ook op de tegenstander afloopt en eens zo 1 a 2 verdedigers dichtbij kome is het passen en voorbijspelen.

Jersy

Legacy Member
ik vind vooral dat mijn eigen ai defensie nix uitricht
enige speler die rondloopt is degene die ik controleer, al de rest staat er wat bij te staan, geen druk, geen nix
1 simpele steekpas bij mij en gans mijn verdediging ligt open en is het een tegengoal

iemand die nu online is, voeg me toe aub, wil wel es spelen (jersyi)

Leto

Legacy Member
Wel jammer dat rematch niet meer gaat bij head2head, dat gebruikte ik veel als ik eens een normale tegenstander had met spannende matchen. Ach ja...
Online heb ik al meestal meeste balbezit gehad, in FIFA11 had ik zelden eens meeste balbezit :p

Shadowfox zei:
Dat is helemaal wat ik bedoel! Wanneer ik de bal heb kan ik hem maar niet in bezit houden en als ik dan eens aan zijn kant van het veld raak staat die verdediging potdicht en staan al mijn spelers afgedekt ...
En wanneer hij in de aanval gaat dat is mijn verdediging 'gatenkaas' (om het met de woorden van de commentator te zeggen) en lopen al zijn spelers vrij :angry:

'k Zal u eens toevoegen, misschien vind ik dan eindelijk een geschikte trainingspartner want mijn neef die hier hele avonden zit kuis ik dan weer te gemakkelijk af :(

Leto2626 om toe te voegen :)

wiks

Legacy Member
in welke divisie zitten jullie head to head season? ik krijg het moeilijk van 8 naar 9 :-)

Shadowfox

Legacy Member
Wat is er eigenlijk speciaal aan die 'rare' gouden kaarten behalve die 'glans' ?

Wijsheid

Legacy Member
wiks zei:
in welke divisie zitten jullie head to head season? ik krijg het moeilijk van 8 naar 9 :-)

van 9 nar 8 zeker?

Heb nog maar even gespeeld. Van divisie 10 naar 8 in no-time. Benieuwd wanneer de tegenstand moeilijk wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan