inkei
Legacy Member
J.Brown zei:Mijn UT team suckt echt donkeyballs (ik kan er niet detig mee spelen), nochtans goed team bestaande uit 11 gouden spelers. Verdediging en middenveld bestaat volledig uit Spanjaarden. Enkel in de goal zit ik met Butt en in de spits Kerzhakov/Higuain.
Spel verloopt enorm stroef en traag. En mijn verdediging wordt keer op keer aan flarden gespeeld. Ook al speel ik tegen gelijkaardige teams die een chemistry hebben die veel lager is dan de mijne. Momenteel heb ik chemistry 80 en heb ik Mancini (4222) als coach. Online met "normale" teams heb ik geen enkel probleem, integendeel.
Zijn alle spelers en coach op dezelfde formatie afgestelt ?





. Mijn router is pas nieuw (Bbox2 van Belgacom) en ik heb VDSL2 pas laten aansluiten. Speedtest.net komt uit op een 18 mbit download en 1.8 mbit upload, dus ik zie niet waar het probleem ligt.