Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
J.Brown zei:
Mijn UT team suckt echt donkeyballs (ik kan er niet detig mee spelen), nochtans goed team bestaande uit 11 gouden spelers. Verdediging en middenveld bestaat volledig uit Spanjaarden. Enkel in de goal zit ik met Butt en in de spits Kerzhakov/Higuain.

Spel verloopt enorm stroef en traag. En mijn verdediging wordt keer op keer aan flarden gespeeld. Ook al speel ik tegen gelijkaardige teams die een chemistry hebben die veel lager is dan de mijne. Momenteel heb ik chemistry 80 en heb ik Mancini (4222) als coach. Online met "normale" teams heb ik geen enkel probleem, integendeel.

Zijn alle spelers en coach op dezelfde formatie afgestelt ?

baccie

Legacy Member
Online is fifa echt niet geslaagt ik heb al meer dan 20 wedstrijden gespeelt en allemaal verloren ze spelen mijn verdedig op een hoopje ,ze doen kap beweging van links naar rechts man man toch zeer slecht .

LaBuenaVida

Legacy Member
Ik word aggresiever met de wedstrijd!
Wereldklasse is zoo onrealistisch, ze passeren je verdediging als een scherp mes door water!
Je kan ze niet tackelen want ze passeren je meteen voorbij met een hak!
Ook geven ze mij veel geen corner, ookal is het corner! Hetzelfde bij buitenspel!

kay-gell

Legacy Member
6-2 op mijn doos gehad tegen Real. Die kerel deed niks anders als met driekhoekje L1 te passen, 6 kansen gekregen en alle 6 zo gescoord.
Ik een kans of 8 en keeper pakt er 6 van, zucht.

-Panda-

Legacy Member
Daarnet één van de meest ongelukkige acties ooit...

Ik doe een mooi afstandsschot = PAAL
Ik doe rebound van in de 16 = TERUG PAAL
De bal vliegt in de lucht, ik doe perfecte volley = TERUG PAAL en buiten

Ik zat daar echt: O_O en dan -_-

Lospeed

Legacy Member
B-Mii zei:
Daarnet één van de meest ongelukkige acties ooit...

Ik doe een mooi afstandsschot = PAAL
Ik doe rebound van in de 16 = TERUG PAAL
De bal vliegt in de lucht, ik doe perfecte volley = TERUG PAAL en buiten

Ik zat daar echt: O_O en dan -_-

ik had gisteren paal en in de rebound: paal --> andere paal --> terug in het veld :sop:

EDIT: zijn er nog die geen verbinding kunnen maken met de EA-servers? :(

miekju

Legacy Member
Even twee vraagjes hier:

Hoe stop je gewoon je de bal? Dus direct stilstaan. Ben ik vergeten...

EDIT: L2 dus.

En hoe je laat je een bal door je benen lopen?

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb eens gehad dat ik op de paal schiet, kaatst terug tegen de keeper zijn hoofd, vliegt tegen de andere paal, dan schiet ik de rebound op de daklat en dan pakt de keeper hem. -_-

miekju

Legacy Member
OMFG, promotie naar divisie 7 in 89' minuut weggeven. Stond 2-0 voor 20' voor tijd maar dan veel te nonchalant beginnen spelen. Jezus, kerel was nog niet eens half zo skilled als mij.

Leto

Legacy Member
Eindelijk ontvangen, time to get owned :D

In mijn 3 gold packs zat nu echt eens ver niks, 2de pack maar 1 speler, rest allemaal consumables ...
Beste zijn Baptista (79) en Carroll (81). Heb ook Timmy Simons, yeah ...:wtf:

fANAT1C

Legacy Member
Lospeed zei:
zelfde melding, maar heb het pas sinds vandaag
EDIT: werkt weer :unsure:
tja dan zijt gij bij de gelukkigen, een match online met mijn virtuele prof werkt nog wel maar als ik er al in geraak heb ik lag dat het niet normaal is :confused:. Mijn router is pas nieuw (Bbox2 van Belgacom) en ik heb VDSL2 pas laten aansluiten. Speedtest.net komt uit op een 18 mbit download en 1.8 mbit upload, dus ik zie niet waar het probleem ligt.

inkei

Legacy Member
Leto zei:
Eindelijk ontvangen, time to get owned :D

In mijn 3 gold packs zat nu echt eens ver niks, 2de pack maar 1 speler, rest allemaal consumables ...
Beste zijn Baptista (79) en Carroll (81). Heb ook Timmy Simons, yeah ...:wtf:

Carroll verkoopt nog wel voor een goeie som, zou hem starte op 5-6k.

Nick_002

Legacy Member
Ik heb Schweinsteiger CW en Tévez SP in ultimate team, iemand die ze wil ruilen voor spelers van hetzelfde niveau ? :)

travis.bickle

Legacy Member
miekju zei:
Even twee vraagjes hier:

Hoe stop je gewoon je de bal? Dus direct stilstaan. Ben ik vergeten...

EDIT: L2 dus.

En hoe je laat je een bal door je benen lopen?

Direct stoppen is volgens mij L1 en de bal door de benen R1.

snejke

Legacy Member
mijn record op FUT is 60-1.

Met braziliaans teamke ! Win heel de tijd da toernooi van 5000 coins. Zo easy :p

baccie

Legacy Member
snejke zei:
mijn record op FUT is 60-1.

Met braziliaans teamke ! Win heel de tijd da toernooi van 5000 coins. Zo easy :p


Ik maak ook zoveel goals maar in mijn eigen doel .:D:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan