Morrissey
Legacy Member
stoica_dva zei:Dat dacht ik ook toen jij kwam meedelen in welke winkel je FIFA had gekocht.
Het was een bevestiging van de prijs. Toch interessant voor de toekomstige kopers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stoica_dva zei:Dat dacht ik ook toen jij kwam meedelen in welke winkel je FIFA had gekocht.
yup. soms werken replays gewoon, maar de volgende keer dat ik mijn FIFA 12 opstart kan het goed zijn dat de replays leeg zijn.Ufhur zei:Ff een vraagje:
Heeft er iemand nog voor dat als er een replay is hij gewoon een leeg veld laat zien en de camera steeds naar de middenstip gericht is?


exo zei:Chill man...
Die jongen is gewoon blij dat hem dinsdag wat kan gamen.
Persoonlijk hadk er wel nog wat quality time met de vriendin ingestoken... (hebdem, ingest****)


Sensei_X zei:Ik heb het spel dus vele jaren niet gespeeld. Ben er gisteren aan begonnen en vraag me bv af of het nog mogelijk is om meerdere spelers te besturen, switchen tussen welke speler je betsuurt bedoel ik dan. Vroeger ging dit en kan me moeilijk inbeelden dat je maar 1 van de spelers ka besturen. Ik zag precies bij de besturingsopties dat het L1 zou zijn, echter doet die niets? Makkelijk vind ik het toch zeker ni ze![]()
beunhaas zei:zijt ge zeker dat ge het over fifa 12 hebt? fifa 12 is nl dynamischer en sneller aan als fifa11, dat zeer houterig was.
soms kan ik mijn kakske echt tege de muur slagen door dieje belachelijke AI, cooooooooooooonstaaaaaaaaaaaaant afkappen en wegdraaien en verdedigen met X. zo kan ik ook een moeilijkheidsgraad maken hoor, en als ik dan een graad lager speel win ik altijd met 5-0
Jonas89 zei:Eigenlijk verplicht FUT u deels om packs aan te kopen, vind het spijtig dat je er altijd moet aan denken dat je spelers onder contract heb & conditie moet onderhouden

InimicaL` zei:Bij L1 vraag je aan een ploegmaat om in te lopen. Echt iemand anders besturen kon niet dacht ik?
