Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
stoica_dva zei:
Dat dacht ik ook toen jij kwam meedelen in welke winkel je FIFA had gekocht.

Het was een bevestiging van de prijs. Toch interessant voor de toekomstige kopers?

fANAT1C

Legacy Member
Ufhur zei:
Ff een vraagje:

Heeft er iemand nog voor dat als er een replay is hij gewoon een leeg veld laat zien en de camera steeds naar de middenstip gericht is?
yup. soms werken replays gewoon, maar de volgende keer dat ik mijn FIFA 12 opstart kan het goed zijn dat de replays leeg zijn.

split-second

Legacy Member
Please try again later.
Please try again later.
Please try again later....... ne godganse dag

Ik heb het spel nog niet en ben me al aan het druk maken omdat ik sinds enkele dagen niet meer op FUT geraak (op pc). :cry:
Hopelijk ontvang ik vandaag Fifa, kan ik al wat oefenen tegen dat FUT ooit weer werkt. Of zijn er geen problemen als je via de ps3 inlogt ? :s

ebuzola

Legacy Member
exo zei:
Chill man... :)
Die jongen is gewoon blij dat hem dinsdag wat kan gamen. :)
Persoonlijk hadk er wel nog wat quality time met de vriendin ingestoken... (hebdem, ingest****)

Inderdaad, ik ben gewoon content dat ik het spel kan spelen vanavond, dat de dag maar vlug passeert dat ik kan gamen.

Ik mag toch enthousiast zijn Fireflies? :crazy:

Edit: Fireflies banned of ik interpreteer ik dat nu verkeerd ?

djaxx79

Legacy Member
Ik heb het spel dus vele jaren niet gespeeld. Ben er gisteren aan begonnen en vraag me bv af of het nog mogelijk is om meerdere spelers te besturen, switchen tussen welke speler je betsuurt bedoel ik dan. Vroeger ging dit en kan me moeilijk inbeelden dat je maar 1 van de spelers ka besturen. Ik zag precies bij de besturingsopties dat het L1 zou zijn, echter doet die niets? Makkelijk vind ik het toch zeker ni ze :s

Xavve

Legacy Member
Sensei_X zei:
Ik heb het spel dus vele jaren niet gespeeld. Ben er gisteren aan begonnen en vraag me bv af of het nog mogelijk is om meerdere spelers te besturen, switchen tussen welke speler je betsuurt bedoel ik dan. Vroeger ging dit en kan me moeilijk inbeelden dat je maar 1 van de spelers ka besturen. Ik zag precies bij de besturingsopties dat het L1 zou zijn, echter doet die niets? Makkelijk vind ik het toch zeker ni ze :s

Bij L1 vraag je aan een ploegmaat om in te lopen. Echt iemand anders besturen kon niet dacht ik?

djaxx79

Legacy Member
Heel vroeger kon je gewoon schakelen tussen welke speler je bestuurde. Achja maakt niet uit, zal wennen worden in elk geval :) Knap spel in elk geval.

LaBuenaVida

Legacy Member
beunhaas zei:
zijt ge zeker dat ge het over fifa 12 hebt? fifa 12 is nl dynamischer en sneller aan als fifa11, dat zeer houterig was.

soms kan ik mijn kakske echt tege de muur slagen door dieje belachelijke AI, cooooooooooooonstaaaaaaaaaaaaant afkappen en wegdraaien en verdedigen met X. zo kan ik ook een moeilijkheidsgraad maken hoor, en als ik dan een graad lager speel win ik altijd met 5-0

True, het verschil tussen prof en wereldklasse is groot...

yannick

Legacy Member
Die zever van 'switchen naar keeper om de AI de bal te laten afpakken' mogen ze er ook uitzwieren voor online zenne....

Wat nut heeft het om een heel nieuw systeem uit te denken en er dan voor te zorgen dat je het simpel kunt omzeilen.

stuikerd

Legacy Member
Kan gewoon niet verdedigen tegen de ai als hij naar binnen komt van de flank.

Iemand tips? Als ik hem volg met jockey en ai kapt nr binnen is hem mij direct kwijt.

Speel nu mee club op wereldklasse carriere ma sta maar 6de.

Jonas89

Legacy Member
Eigenlijk verplicht FUT u deels om packs aan te kopen, vind het spijtig dat je er altijd moet aan denken dat je spelers onder contract heb & conditie moet onderhouden

Fraze

Legacy Member
Jonas89 zei:
Eigenlijk verplicht FUT u deels om packs aan te kopen, vind het spijtig dat je er altijd moet aan denken dat je spelers onder contract heb & conditie moet onderhouden

Da vind ik juist knap :p

BruYntje

Legacy Member
InimicaL` zei:
Bij L1 vraag je aan een ploegmaat om in te lopen. Echt iemand anders besturen kon niet dacht ik?

L1 is om te wisselen van speler, R1 is druk van een tweede speler :)

Tenzij je een 1-2 bedoelt, dan is L1 de knop die je inhoudt als je past

zrox8

Legacy Member
Vindt iedereen ook dat fifa wel heel traag laadt soms en de menu's van bv. teammanagement heel laggy aanvoele?

Affinity

Legacy Member
Ja dat is er zeker niet op vooruitgegaan... integendeel !!!

Heel laggy menu's enzo, wel jammer ergens...

-Cityhunter-

Legacy Member
Ik heb dringend een training buddy nodig. Seizoen vier al en nog steeds in competitie10: 7W 3G 20+V. Gisteren geindigd op 11 punten, na mijn eerste 3 matchen te hebben gewonnen en dus daarna 5 matchen verloren en 2 laatse match gelijk.... frustrerend. Meestal krijg ik goal binnen de eerste 10 minuten en dan zie je echt veel spelers overschakelen op AI defending. Mijn spitsen kunner nooit verdedigers aflopen en die van mij worden eraf gelopen met de vingers in de neus. Doorsteekballen komen prceis ook altijd aan, die van mij onderschept.

Ik probeer vaak de precision dribbel maar echt veel nut heb ik er nog niet in gevonden.

Speel mer Roma en kom vaak tegen PSG, Atletic, Villa Real, Juventus.. wel leuk dat het andere teams zijn dan Real and Chelsea zoals Fifa11.

Allez, ik wee niet, lijkt vaak dat ik altijd benadeeld dben, of dingen niet kan doen die mijn tegenstander altijd lukken. Darrmee dus dat ik een training partner wil.

FragDAnvers

Legacy Member
Man man, van de 9 matchkes online heb ik ze alle 9 verloren..
Iemand tips ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan