Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-SlaYeR

Legacy Member
H3X4 zei:
Man man, van de 9 matchkes online heb ik ze alle 9 verloren..
Iemand tips ?

Ik heb hetzelfde probleem, moogt me altijd toevoegen om es matchke te oefenen :) PSN: Slayerke2203
Andere mensen hier mogen me natuurlijk ook altijd even toevoegen als ze niet te veel weerstand willen hebben :D

Jonas89

Legacy Member
zrox8 zei:
Vindt iedereen ook dat fifa wel heel traag laadt soms en de menu's van bv. teammanagement heel laggy aanvoele?

Integendeel, hier gaat het zeer vlot. beter dan vorig jaar

Exorcister

Legacy Member
Ben ook wel te vinden om enkele online wedstrijden te spelen.
Veel bak ik er voorlopig nog niet van :/

PSN: Exorcister

Wie dat zin heeft, voeg maar toe :)

Anoniem06

Legacy Member
hm heerlijk.

Bijna stijgen naar divisie 6, zal voor na de les zijn :)

Daarnet moest ik voor het klassement met Man City tegen Spanje spelen, bij de start had ik al zoiets van "fuck dees, hoe oneerlijk is dat". Uiteindelijk slik ik binnen de minuut 2 lucky goals dat het niet normaal meer is. Plus nog een penalty, die ik gepakt heb.

Grappige is dat die kerel door zijn headset zat te roepen van "yyyeeeaaaaaaaaaa come onnnnn", en zijn replays superlang rekte :(

Meteen na zijn mislukte penalty scoor ik dan toch 2-1, een minuut later 2-2. Die kerel superhard aant vloeken in zijne mic :p

Dan tweede helft: Bam Tevez 2-3, 2-4, 2-5. Kerel was superhard aan't wenen, ook al omdat ik om hem terug te kloten alle replays liet zien :p

Minuut 80: Ragequit :naughty:

Chelsea_FC

Legacy Member
Kan iemand mij is zeggen hoe je een bal van een speller afpakt ?
Het verdedigen is totaal anders als bij fifa 11

Kekkeuh66

Legacy Member
Jonas89 zei:
Eigenlijk verplicht FUT u deels om packs aan te kopen, vind het spijtig dat je er altijd moet aan denken dat je spelers onder contract heb & conditie moet onderhouden

Wel ik ben nu die tactiek aan het proberen van HOPLON. Ik heb nu 6 matchen gespeeld met 11 gouden spelers en ik krijg toch altijd ergens tussen de 400 en 600 coins. Dit kan ik 7 keer doen dus ongeveer 3500 coins. Dan kan ik ze nog discarden aan 300 per speler dat geeft mij nog eens 3300 coins.

Nu kan ik nog kiezen eigenlijk, want ik heb nog zo'n 50 bronzen spelers ofzo. Of ik stel die gewoon op en speel er matchen mee die ik sowieso ga verliezen omdat ik geen chemistry ga hebben boven de 50 wsl. Op zich zal ik door gewoon met die bronzen te spelen (ongeveer 28 matchen) nog wel een 10.000 coins kunnen verdienen zonder contracten te kopen. uiteindelijk ga ik toch al aan 16.000 zitten dan zonder veel problemen.

Daarvan koop ik 11 spelers die max aan 350 of 400 staan buy price. Dus voor 3850 coins kan je normaal een nieuw gouden team hebben. Weer 7 matchen mee spelen en dan discarden. Rinse and repeat. Nu Misschien een vraagje voor hoplon, wat is de beste nationaliteit of league om te zoeken op 11 gouden spelers om toch wat chemistry bij elkaar te krijgen?

En je speelt inderdaad wel veel matchen zonder een echte goede ploeg op deze manier maar wel leuk om je coins altijd maar te zien stijgen :). Zo kan je dan werken aan een Ultimate team stilletjesaan waar je echt mee wil spelen + onderhouden van contracten voor die ploeg. Eventueel een goei silver team of bronze on the side om tournaments mee te spelen.

Shadowfox

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Wel ik ben nu die tactiek aan het proberen van HOPLON. Ik heb nu 6 matchen gespeeld met 11 gouden spelers en ik krijg toch altijd ergens tussen de 400 en 600 coins. Dit kan ik 7 keer doen dus ongeveer 3500 coins. Dan kan ik ze nog discarden aan 300 per speler dat geeft mij nog eens 3300 coins.

Nu kan ik nog kiezen eigenlijk, want ik heb nog zo'n 50 bronzen spelers ofzo. Of ik stel die gewoon op en speel er matchen mee die ik sowieso ga verliezen omdat ik geen chemistry ga hebben boven de 50 wsl. Op zich zal ik door gewoon met die bronzen te spelen (ongeveer 28 matchen) nog wel een 10.000 coins kunnen verdienen zonder contracten te kopen. uiteindelijk ga ik toch al aan 16.000 zitten dan zonder veel problemen.

Daarvan koop ik 11 spelers die max aan 350 of 400 staan buy price. Dus voor 3850 coins kan je normaal een nieuw gouden team hebben. Weer 7 matchen mee spelen en dan discarden. Rinse and repeat. Nu Misschien een vraagje voor hoplon, wat is de beste nationaliteit of league om te zoeken op 11 gouden spelers om toch wat chemistry bij elkaar te krijgen?

En je speelt inderdaad wel veel matchen zonder een echte goede ploeg op deze manier maar wel leuk om je coins altijd maar te zien stijgen :). Zo kan je dan werken aan een Ultimate team stilletjesaan waar je echt mee wil spelen + onderhouden van contracten voor die ploeg. Eventueel een goei silver team of bronze on the side om tournaments mee te spelen.
En hoe kom je de eerste keer aan 11 gouden spelers?
Ik heb bijlange geen geld genoeg en de spelers die ik krijg uit mijn 2 pre-order pakjes zijn geen kloten waard/andere opstelling/andere leagues/... (dus chemistry ~30)
Voorbeeld: In mijn eerste 2 pre-order gold packs zaten 6 Spitsen, die dan nog allemaal niet bepaald bekend in de oren klonken (al moet ik toegeven geen grote voetbalsupporter te zijn). Daarnaast kreeg ik een bal, 4 verschillende truitjes en dan een paar contract-kaarten en nog een paar random (onbekende) spelers die allemaal een andere opstelling prefereerden en maar 2 mensen uit dezelfde compititie (en alsof het niet erg genoeg was stonden die dan nog allebei op dezelfde positie).

Met die bronzen begin-spelers heb ik een 2.000 coins gekregen en omdat ik nooit in futweb raakte kreeg ik dus ook geen 'daily bonus' ...

Hoe langer ik er bij stil sta, hoe meer het begint op te vallen dat je oftewel serieus zal moeten investeren (lees: kredietkaart gebruiken) of serieus geluk moet hebben alvorens je ook maar iets deftig met die FUT kan doen ...

inkei

Legacy Member
Tegen AI wat rondjes spelen met een slecht brons team ( op amateur of semiprof) is een goeie 300-500 coins per matchje, zeker als je veel scoort (40 coins per goal, 200 coins max)

Daarna na de contracts op zijn, sell and repeat.
Heb nu mijn allstar engels goud team maar heb er wel nog Chicharito ingestoken omdat die in een engelse league speelt en zo f*cking snel is :)

Daarna heb ik nog een goud duits maar ga ik waarschijnlijk verkopen, speel ik niet mee.
Voor de rest, zoveel mogelijk auctionen. Een gouden speler is misschien 300 coins waard als quicksell maar zet je die op auction voor 300 dan zul je wel snel meer hebben.

Deze methode duurt wat langer maar brengt op de lange weg meer op en tijdens het wachten op de auctions speel je wat matchkes.

beunhaas

Legacy Member
de AI op wereldklasse is echt niet te doen, aaaaltijd maar uitkappen en wegdraaien. en als ge hem is kunt tackelen botst de bal terug in zijn voeten. wat is dat toch met die AI sinds fifa world cup 2010 ?

Wijsheid

Legacy Member
Ik word UT serieus beu hoor.

Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.

Please try again later.

Sinds gisterenmorgen

miekju

Legacy Member
Drie wedstrijdjes online, drie maal Real Madid, drie maal Trolnaldo abuse, drie maal gewonnen. Fags...

Affinity

Legacy Member
Iemand al met Benfica gespeeld? Speelt die lekker? Welke opstelling/wissels heb je gedaan?

Fraze

Legacy Member
vanbelle zei:
Waar kan ik zien hoeveel contracten mijn FUT spelers nog hebben ?

r3 drukken als ge de kaart vast hebt dan kunt ge zien hvl wedstrijden ze nog voor u spelen.

inkei

Legacy Member
vanbelle zei:
Waar kan ik zien hoeveel contracten mijn FUT spelers nog hebben ?

Rechterstick naar rechts stampen.
Dan komen er verschillende stats op en die met CON zijn contracten.
Ook als je iemand koopt online en er staat een rood document op betekent dat zijn contracten op zijn.

J.Brown

Legacy Member
Mijn UT team suckt echt donkeyballs (ik kan er niet detig mee spelen), nochtans goed team bestaande uit 11 gouden spelers. Verdediging en middenveld bestaat volledig uit Spanjaarden. Enkel in de goal zit ik met Butt en in de spits Kerzhakov/Higuain.

Spel verloopt enorm stroef en traag. En mijn verdediging wordt keer op keer aan flarden gespeeld. Ook al speel ik tegen gelijkaardige teams die een chemistry hebben die veel lager is dan de mijne. Momenteel heb ik chemistry 80 en heb ik Mancini (4222) als coach. Online met "normale" teams heb ik geen enkel probleem, integendeel.

waffel

Legacy Member
beunhaas zei:
de AI op wereldklasse is echt niet te doen, aaaaltijd maar uitkappen en wegdraaien. en als ge hem is kunt tackelen botst de bal terug in zijn voeten. wat is dat toch met die AI sinds fifa world cup 2010 ?

Ik speel offline op legendary en ik word gepowned tot en met, én ik vind het héérlijk :D Offline in PES was veel te simpel en voorspelbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan