Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
H3X4 zei:Man man, van de 9 matchkes online heb ik ze alle 9 verloren..
Iemand tips ?
PSN: Slayerke2203
zrox8 zei:Vindt iedereen ook dat fifa wel heel traag laadt soms en de menu's van bv. teammanagement heel laggy aanvoele?




Jonas89 zei:Eigenlijk verplicht FUT u deels om packs aan te kopen, vind het spijtig dat je er altijd moet aan denken dat je spelers onder contract heb & conditie moet onderhouden
. Zo kan je dan werken aan een Ultimate team stilletjesaan waar je echt mee wil spelen + onderhouden van contracten voor die ploeg. Eventueel een goei silver team of bronze on the side om tournaments mee te spelen.En hoe kom je de eerste keer aan 11 gouden spelers?Kekkeuh66 zei:Wel ik ben nu die tactiek aan het proberen van HOPLON. Ik heb nu 6 matchen gespeeld met 11 gouden spelers en ik krijg toch altijd ergens tussen de 400 en 600 coins. Dit kan ik 7 keer doen dus ongeveer 3500 coins. Dan kan ik ze nog discarden aan 300 per speler dat geeft mij nog eens 3300 coins.
Nu kan ik nog kiezen eigenlijk, want ik heb nog zo'n 50 bronzen spelers ofzo. Of ik stel die gewoon op en speel er matchen mee die ik sowieso ga verliezen omdat ik geen chemistry ga hebben boven de 50 wsl. Op zich zal ik door gewoon met die bronzen te spelen (ongeveer 28 matchen) nog wel een 10.000 coins kunnen verdienen zonder contracten te kopen. uiteindelijk ga ik toch al aan 16.000 zitten dan zonder veel problemen.
Daarvan koop ik 11 spelers die max aan 350 of 400 staan buy price. Dus voor 3850 coins kan je normaal een nieuw gouden team hebben. Weer 7 matchen mee spelen en dan discarden. Rinse and repeat. Nu Misschien een vraagje voor hoplon, wat is de beste nationaliteit of league om te zoeken op 11 gouden spelers om toch wat chemistry bij elkaar te krijgen?
En je speelt inderdaad wel veel matchen zonder een echte goede ploeg op deze manier maar wel leuk om je coins altijd maar te zien stijgen. Zo kan je dan werken aan een Ultimate team stilletjesaan waar je echt mee wil spelen + onderhouden van contracten voor die ploeg. Eventueel een goei silver team of bronze on the side om tournaments mee te spelen.

vanbelle zei:Waar kan ik zien hoeveel contracten mijn FUT spelers nog hebben ?
vanbelle zei:Waar kan ik zien hoeveel contracten mijn FUT spelers nog hebben ?
beunhaas zei:de AI op wereldklasse is echt niet te doen, aaaaltijd maar uitkappen en wegdraaien. en als ge hem is kunt tackelen botst de bal terug in zijn voeten. wat is dat toch met die AI sinds fifa world cup 2010 ?
Offline in PES was veel te simpel en voorspelbaar.