Kennaah
Legacy Member
LaBuenaVida zei:Ik word aggresiever met de wedstrijd!
Wereldklasse is zoo onrealistisch, ze passeren je verdediging als een scherp mes door water!
Je kan ze niet tackelen want ze passeren je meteen voorbij met een hak!
Ook geven ze mij veel geen corner, ookal is het corner! Hetzelfde bij buitenspel!
idd legendary is niet veel beter. Geen enkele sliding tackle werkt, je raakt ze overduidelijk, maar ze lopen rustig verder alsof er niets aan de hand is.
Leukste difficulty vind ik semi pro.
Vanaf pro gaat het mij allemaal te traag.
Ai komt naar u goal, ge zet druk, AI loopt trug naar zijn goal om dan 5 minuten te passen en dan herhaald heel de cyclus.
De nieuwe engine zorgen voor een betere ervaring, maar er is nog heeel veel werk aan de winkel. Het spel staat nog niet op punt.






