Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Ik word aggresiever met de wedstrijd!
Wereldklasse is zoo onrealistisch, ze passeren je verdediging als een scherp mes door water!
Je kan ze niet tackelen want ze passeren je meteen voorbij met een hak!
Ook geven ze mij veel geen corner, ookal is het corner! Hetzelfde bij buitenspel!

idd legendary is niet veel beter. Geen enkele sliding tackle werkt, je raakt ze overduidelijk, maar ze lopen rustig verder alsof er niets aan de hand is.

Leukste difficulty vind ik semi pro.

Vanaf pro gaat het mij allemaal te traag.
Ai komt naar u goal, ge zet druk, AI loopt trug naar zijn goal om dan 5 minuten te passen en dan herhaald heel de cyclus.

De nieuwe engine zorgen voor een betere ervaring, maar er is nog heeel veel werk aan de winkel. Het spel staat nog niet op punt.

J.Brown

Legacy Member
Iemand interesse in

Higuain, Kerzhakov, Busquets of Cole?

Ik speel een 4222..

ariane

Legacy Member
Semi prof, daar erger ik me aan, ik geraak gemakkelijk aan goal, doe ik een 1, 2tje botst de bal altijd tegen de keeper :s

Leto

Legacy Member
Ok dit wordt een grote uitdaging voor mijn geduld. In FIFA11 verloor ik nooit meer dan 5-0 op prof toen ik begon te spelen, hier mijn 2de match met Juve tegen Man City 7-0 op mijn doos...
Maar heb zo het gevoel dat oefenen tegen de pc je weinig bijbrengt online, precies 2 verschillende games, wel ergerlijk.

inkei zei:
Carroll verkoopt nog wel voor een goeie som, zou hem starte op 5-6k.
Carroll past wel in mijn systeem, ik speel nogal veel met crosses, zal nog zien of dat nog werkt in 12 :p

eurowarriors

Legacy Member
Lospeed zei:
ik had gisteren paal en in de rebound: paal --> andere paal --> terug in het veld :sop:

EDIT: zijn er nog die geen verbinding kunnen maken met de EA-servers? :(

Ik heb ook moeite met te verbinden met de EA-servers. Aan mijn verbinding ligt het niet, want geen problemen met te surfen/PSN...

Gisteren dankzij die kutservers van EA voor de eerste keer "verloren" in FIFA 12.

PSV-Schotland, ik sta 1-0 voor in de 84e minuut, plots valt de match uit. "De verbinding met de EA-servers" is verbroken. En dan wordt dat als verlies bij mij aangerekend.

Anoniem06

Legacy Member
jep, heb dat ook al 3 keer voorgehad. Kut omdat ik een Win/Loss ratio hoer ben :)

beunhaas

Legacy Member
arneeuh zei:
jep, heb dat ook al 3 keer voorgehad. Kut omdat ik een Win/Loss ratio hoer ben :)

hehe ik ook. ik ben in totaal 22x gewonnen, 5x gelijk en 5x verloren en 3x door die kutservers

Kiiilerke

Legacy Member
9 wins 3 draws en 5 lost maar 3 losses waren echt prutsgoals die ik tegenkreeg:sad:

Shadowfox

Legacy Member
Man toch, ik snap het niet ... de mensen waartegen ik online speel, die bal plakt aan hun voeten en dribbelen daar echt héél precies mee, terwijl dat van mij totaal niet lukt, de 'subtiele' bewegingen van mijn linkerstick doen niets, terwijl de minder subtiele altijd resulteren in 180° draaien ... wat doe ik in godsnaam toch verkeerd ... ?

'k Denk dat ik eens ga beginnen met al die instellingen op manueel te zetten, misschien dat dat helpt?

Kiiilerke

Legacy Member
Shadowfox zei:
Man toch, ik snap het niet ... de mensen waartegen ik online speel, die bal plakt aan hun voeten en dribbelen daar echt héél precies mee, terwijl dat van mij totaal niet lukt, de 'subtiele' bewegingen van mijn linkerstick doen niets, terwijl de minder subtiele altijd resulteren in 180° draaien ... wat doe ik in godsnaam toch verkeerd ... ?

'k Denk dat ik eens ga beginnen met al die instellingen op manueel te zetten, misschien dat dat helpt?

manueel is enorm moeilijk hoor:p

Shadowfox

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
manueel is enorm moeilijk hoor:p
Alles is enorm moeilijk ... ik zeg het, ik doe waarschijnlijk iets verkeerd want het lukt mij maar niet te doen wat de tegenstander doet.

BruYntje

Legacy Member
Shadowfox zei:
Man toch, ik snap het niet ... de mensen waartegen ik online speel, die bal plakt aan hun voeten en dribbelen daar echt héél precies mee, terwijl dat van mij totaal niet lukt, de 'subtiele' bewegingen van mijn linkerstick doen niets, terwijl de minder subtiele altijd resulteren in 180° draaien ... wat doe ik in godsnaam toch verkeerd ... ?

'k Denk dat ik eens ga beginnen met al die instellingen op manueel te zetten, misschien dat dat helpt?

Gecontroleerd dribbelen doe je door L2 in te houden wanneer je loopt/wandelt;)

travis.bickle

Legacy Member
Pff, net een 4-0 voorsprong weer helemaal weggegeven :angry:
Gebeurt echt te vaak dat ik ruim aan het winnen ben en dan veels te nonchalant begin te doen.

Leto

Legacy Member
Shadowfox zei:
Alles is enorm moeilijk ... ik zeg het, ik doe waarschijnlijk iets verkeerd want het lukt mij maar niet te doen wat de tegenstander doet.

Dat gevoel had ik ook al bij FIFA11, waarschijnlijk hebben wij die 'click' niet of zijn we te slim en denken we teveel na :D
Ik heb exact hetzelfde probleem, als de tegenstander de bal heeft kan ik er niet bij, heb ik de bal kan ik er nauwelijks mee lopen ...

Shadowfox

Legacy Member
Leto zei:
Dat gevoel had ik ook al bij FIFA11, waarschijnlijk hebben wij die 'click' niet of zijn we te slim en denken we teveel na :D
Ik heb exact hetzelfde probleem, als de tegenstander de bal heeft kan ik er niet bij, heb ik de bal kan ik er nauwelijks mee lopen ...
Dat is helemaal wat ik bedoel! Wanneer ik de bal heb kan ik hem maar niet in bezit houden en als ik dan eens aan zijn kant van het veld raak staat die verdediging potdicht en staan al mijn spelers afgedekt ...
En wanneer hij in de aanval gaat dat is mijn verdediging 'gatenkaas' (om het met de woorden van de commentator te zeggen) en lopen al zijn spelers vrij :angry:

'k Zal u eens toevoegen, misschien vind ik dan eindelijk een geschikte trainingspartner want mijn neef die hier hele avonden zit kuis ik dan weer te gemakkelijk af :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan