Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beunhaas

Legacy Member
Humfrie zei:
Na een paar dagen heb ik besloten Fifa 12 te verkopen. Ik speel normaal een heel jaar aan een stuk Fifa sinds 09. Maar deze Fifa is echt een gigantische teleurstelling. Ik snap niet hoe iedereen over dit spel zo lovend kan doen. Ik ga de demo van PES eens uitproberen. Neen, ik ben geen PES fanboy. Ik heb in mijn leven enkel PES 5 gespeeld. Ik ben normaal een aanhanger van Fifa, maar dit spel is echt te saai voor woorden. Alles voelt ongelofelijk saai, zwaar en traag aan. Er zit zo weinig dynamiek in.

zijt ge zeker dat ge het over fifa 12 hebt? fifa 12 is nl dynamischer en sneller aan als fifa11, dat zeer houterig was.

soms kan ik mijn kakske echt tege de muur slagen door dieje belachelijke AI, cooooooooooooonstaaaaaaaaaaaaant afkappen en wegdraaien en verdedigen met X. zo kan ik ook een moeilijkheidsgraad maken hoor, en als ik dan een graad lager speel win ik altijd met 5-0

MvP

Legacy Member
Ufhur zei:
Ff een vraagje:

Heeft er iemand nog voor dat als er een replay is hij gewoon een leeg veld laat zien en de camera steeds naar de middenstip gericht is?
Ja. En nog een paar andere ook, tijdens de rust krijg ik alleen een zwart scherm ipv een menu. Ik moet altijd eerst op start duwen en dan match verderzetten.

En in de arena staat Kaka met een truitje van Atletico Madrid wat te klooien.

waffel

Legacy Member
Humfrie zei:
Na een paar dagen heb ik besloten Fifa 12 te verkopen. Ik speel normaal een heel jaar aan een stuk Fifa sinds 09. Maar deze Fifa is echt een gigantische teleurstelling. Ik snap niet hoe iedereen over dit spel zo lovend kan doen. Ik ga de demo van PES eens uitproberen. Neen, ik ben geen PES fanboy. Ik heb in mijn leven enkel PES 5 gespeeld. Ik ben normaal een aanhanger van Fifa, maar dit spel is echt te saai voor woorden. Alles voelt ongelofelijk saai, zwaar en traag aan. Er zit zo weinig dynamiek in.

Lol, integendeel zelfs. Ik ben na 14 jaar overgestapt naar FIFA!

Zeg mijne maat disconnect vaak zo de 70ste minuut +-, hoe zou dit kunnen komen?

Shadowfox

Legacy Member
Nog geen D/C's gehad hier. Krijg wel constant op mijn kloten online ... mannen kennen precies al die tricks van buiten, altijd L1+ driehoek om vooruit te geraken ... en dat verdedigen dan, wat ik ook doe ik kan die bal niet pakken en hij heeft constant 2 of 3 vrije mensen rondlopen terwijl ik onder druk word gezet door 2 spelers en al mijn andere spelers gedekt staan niet normaal :doh:

Anoniem06

Legacy Member
al 3de keer random disconnected van ea-servers, waardoor ik 3 keer ranked verlies. Zeer leuk voor mijn W/L ratio... Belachelijk dat dat meetelt.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Ik heb het spel ook gekocht en damn.. :p Het is al een goede 6-7j geleden dat ik nog eens een voetbal spel gespeeld heb en je merkt het.. Eerste helft stond ik al 2-0 achter en dat op normal :s Ik zit in de knoop met die knoppen, aanvallen valt nog goed mee, maar de grootste ramp is mijn verdediging :s Hopelijk verbeter ik er nog in want op het moment ben ik een serieuze noob :p

Morrissey

Legacy Member
ebuzola zei:
Morgen komt het er aan, vriendin is thuis morgen dus de koerier zal zeker niet voor een gesloten deur staan :)

Planning voor morgen :

07:00 : opstaan, ontbijten mails lezen.
08:59 : Trein nemen naar werk.
18:00 stoppen met werken, 20 min wachten en trein richting huis.
19:00 Thuisgekomen, vriendin naar haar thuis omdat ze dinsdag school heeft.
19:30 Gegeten, beetje douchen en dan FIFA 12 opstarten.
...... Dinsdag Vrijaf dus GAME ON !!! :evil::evil::evil:

Wat, in godsnaam, kan ons dat schelen? Wat gaat ge eten? Wanneer plast ge, kakt ge? Hoe noemt uw vriendin?

Djeezes christ man.

LenniWI

Legacy Member
J.Daniels zei:
En in de arena staat Kaka met een truitje van Atletico Madrid wat te klooien.


Hier loopt die soms rond in de Lyon tenue met de naam van mijn Virtual Pro op zijn rug :p

stoica_dva

Legacy Member
Fireflies zei:
Wat, in godsnaam, kan ons dat schelen? Wat gaat ge eten? Wanneer plast ge, kakt ge? Hoe noemt uw vriendin?

Djeezes christ man.

Dat dacht ik ook toen jij kwam meedelen in welke winkel je FIFA had gekocht.

Ik denk dat 99% zulke gedachten heeft bij het lezen van deze topic sinds de release.

Er is enkel nog een verschil tussen denken en het hier neertypen, beetje verdraagzaamheid is uiteindelijk een leuk gegeven :niceone:

GETHEZ

Legacy Member
Fireflies zei:
Wat, in godsnaam, kan ons dat schelen? Wat gaat ge eten? Wanneer plast ge, kakt ge? Hoe noemt uw vriendin?

Djeezes christ man.

da's de nieuwe stijl... facebook-stijl, ni op letten...:p :D

exo

Legacy Member
Fireflies zei:
Wat, in godsnaam, kan ons dat schelen? Wat gaat ge eten? Wanneer plast ge, kakt ge? Hoe noemt uw vriendin?

Djeezes christ man.

Chill man... :)
Die jongen is gewoon blij dat hem dinsdag wat kan gamen. :)
Persoonlijk hadk er wel nog wat quality time met de vriendin ingestoken... (hebdem, ingest****)

miekju

Legacy Member
exo zei:
Chill man... :)
Die jongen is gewoon blij dat hem dinsdag wat kan gamen. :)
Persoonlijk hadk er wel nog wat quality time met de vriendin ingestoken... (hebdem, ingest****)

I lol'd :sad:

Jersy

Legacy Member
wat doet / is die interne database eigenlijk van de ps3?

vanavond, na een ganse middag miserie met de harde schijf (fifa bleef constant hangen + fifa is een psn download dus geen bluray schijf) kreeg ik bij het opstarten van de ps3 dat de database gerebuilded moest worden ...

heb dit gedaan (had geen andere optie), er is nix van data weg, alles staat er nog op en de ps3 is beduidend rapper ... scrollen, menus openen, van ingame naar xmb gaan is gewoon enorm veel rapper ten opzicht van voorheen

gogo database rebuild dus

(als mijn ps3 durft een ylod te geven als al die topgames uitkomen dan plak ik hem tegen de muur :p)

Jersy

Legacy Member
als er morgenavond (vanaf 22u) ffkes wil spelen (=winnen) tegen mij => psn = jersyi

bak er nog niet te veel van in die verdeding, zou graag een ultimate game en een paar gewone friendlies doen

Private_BE

Legacy Member
waffel zei:
Lol, integendeel zelfs. Ik ben na 14 jaar overgestapt naar FIFA!

Zeg mijne maat disconnect vaak zo de 70ste minuut +-, hoe zou dit kunnen komen?

Goede beslissing.
Ik ben al sinds 97 een FIFA fan maar heb PES ook altijd getest. Er was wel een PES die ik even op de PC speelde, ik denk 5 ofzo. Omdat toen PES op grafisch vlak er mooier uitzag. Maar ik heb de "vlotheid" van het spel altijd sloom gevonden. En ook is het spijtig als je amper licenties hebt want dat doet gewoon veel.

Private_BE

Legacy Member
Jersy zei:
als er morgenavond (vanaf 22u) ffkes wil spelen (=winnen) tegen mij => psn = jersyi

bak er nog niet te veel van in die verdeding, zou graag een ultimate game en een paar gewone friendlies doen

Verdedigen is bij mij vaak ook een zwak punt. Maja dat is bij iedereen wel wat zeker. Ik jaag me het meeste op in van die kleine foutjes waardoor dat den andere alleen op de goal afloopt. Dan is het aan hun kant altijd binnen en bij mij meestal als ik eens geluk heb :p

waffel

Legacy Member
Private_BE zei:
Goede beslissing.
.

In alle eerlijkheid, ik vind dit de enige goeie FIFA tot nu toe, vanaf 10 zag ik verbeteringen, 11 vond ik al ok, 12 is eindelijk wat het moet zijn. PES 2011 is trouwens meest onderschatte voetbalgame allertijden of zo, hoe lekkere wedstrijden je daar niet in had... man man. Maar natuurlijk had het ook een karrevracht aan minpunten die in deze FIFA niet zitten of beter zijn.

Ik schart wel mijn kop bij de menu's (squad etc) van FIFA, hebben jullie die van PES al eens gezien? Zoveel simpeler.

GaaRa-

Legacy Member
Jersy zei:
wat doet / is die interne database eigenlijk van de ps3?

vanavond, na een ganse middag miserie met de harde schijf (fifa bleef constant hangen + fifa is een psn download dus geen bluray schijf) kreeg ik bij het opstarten van de ps3 dat de database gerebuilded moest worden ...

heb dit gedaan (had geen andere optie), er is nix van data weg, alles staat er nog op en de ps3 is beduidend rapper ... scrollen, menus openen, van ingame naar xmb gaan is gewoon enorm veel rapper ten opzicht van voorheen

gogo database rebuild dus


dat rebuild gebeurde ook al wel eens bij mij terwijl:
- ps terug opstarten na een stroomuitval tijdens het spelen
- spel bevroor en je reset je ps (krijgde paar beeps tijdens het afsluiten)

Private_BE

Legacy Member
waffel zei:
In alle eerlijkheid, ik vind dit de enige goeie FIFA tot nu toe, vanaf 10 zag ik verbeteringen, 11 vond ik al ok, 12 is eindelijk wat het moet zijn. PES 2011 is trouwens meest onderschatte voetbalgame allertijden of zo, hoe lekkere wedstrijden je daar niet in had... man man. Maar natuurlijk had het ook een karrevracht aan minpunten die in deze FIFA niet zitten of beter zijn.

Ik schart wel mijn kop bij de menu's (squad etc) van FIFA, hebben jullie die van PES al eens gezien? Zoveel simpeler.

Ik keur ook niet alle FIFA's goed of beter dan PES. Maar in mijn persoonlijke ervaring waren ze wel beter. Een samenwerking zou het beste zijn, maar dat gaat nooit gebeuren. En om daarin eerlijk te zijn heeft Konami dat eerder nodig dan EA :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan