fANAT1C
Legacy Member
goe bezig :'Dmiekju zei:In de 88' de promotie naar divisie 7 weggeven... BA-LEN.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goe bezig :'Dmiekju zei:In de 88' de promotie naar divisie 7 weggeven... BA-LEN.
Humfrie zei:Na een paar dagen heb ik besloten Fifa 12 te verkopen. Ik speel normaal een heel jaar aan een stuk Fifa sinds 09. Maar deze Fifa is echt een gigantische teleurstelling. Ik snap niet hoe iedereen over dit spel zo lovend kan doen. Ik ga de demo van PES eens uitproberen. Neen, ik ben geen PES fanboy. Ik heb in mijn leven enkel PES 5 gespeeld. Ik ben normaal een aanhanger van Fifa, maar dit spel is echt te saai voor woorden. Alles voelt ongelofelijk saai, zwaar en traag aan. Er zit zo weinig dynamiek in.
Ja. En nog een paar andere ook, tijdens de rust krijg ik alleen een zwart scherm ipv een menu. Ik moet altijd eerst op start duwen en dan match verderzetten.Ufhur zei:Ff een vraagje:
Heeft er iemand nog voor dat als er een replay is hij gewoon een leeg veld laat zien en de camera steeds naar de middenstip gericht is?
Humfrie zei:Na een paar dagen heb ik besloten Fifa 12 te verkopen. Ik speel normaal een heel jaar aan een stuk Fifa sinds 09. Maar deze Fifa is echt een gigantische teleurstelling. Ik snap niet hoe iedereen over dit spel zo lovend kan doen. Ik ga de demo van PES eens uitproberen. Neen, ik ben geen PES fanboy. Ik heb in mijn leven enkel PES 5 gespeeld. Ik ben normaal een aanhanger van Fifa, maar dit spel is echt te saai voor woorden. Alles voelt ongelofelijk saai, zwaar en traag aan. Er zit zo weinig dynamiek in.
Het is al een goede 6-7j geleden dat ik nog eens een voetbal spel gespeeld heb en je merkt het.. Eerste helft stond ik al 2-0 achter en dat op normal
Ik zit in de knoop met die knoppen, aanvallen valt nog goed mee, maar de grootste ramp is mijn verdediging
Hopelijk verbeter ik er nog in want op het moment ben ik een serieuze noob 
ebuzola zei:Morgen komt het er aan, vriendin is thuis morgen dus de koerier zal zeker niet voor een gesloten deur staan![]()
Planning voor morgen :
07:00 : opstaan, ontbijten mails lezen.
08:59 : Trein nemen naar werk.
18:00 stoppen met werken, 20 min wachten en trein richting huis.
19:00 Thuisgekomen, vriendin naar haar thuis omdat ze dinsdag school heeft.
19:30 Gegeten, beetje douchen en dan FIFA 12 opstarten.
...... Dinsdag Vrijaf dus GAME ON !!!![]()
J.Daniels zei:En in de arena staat Kaka met een truitje van Atletico Madrid wat te klooien.

Fireflies zei:Wat, in godsnaam, kan ons dat schelen? Wat gaat ge eten? Wanneer plast ge, kakt ge? Hoe noemt uw vriendin?
Djeezes christ man.
Fireflies zei:Wat, in godsnaam, kan ons dat schelen? Wat gaat ge eten? Wanneer plast ge, kakt ge? Hoe noemt uw vriendin?
Djeezes christ man.

Fireflies zei:Wat, in godsnaam, kan ons dat schelen? Wat gaat ge eten? Wanneer plast ge, kakt ge? Hoe noemt uw vriendin?
Djeezes christ man.


exo zei:Chill man...
Die jongen is gewoon blij dat hem dinsdag wat kan gamen.
Persoonlijk hadk er wel nog wat quality time met de vriendin ingestoken... (hebdem, ingest****)
ad:
)waffel zei:Lol, integendeel zelfs. Ik ben na 14 jaar overgestapt naar FIFA!
Zeg mijne maat disconnect vaak zo de 70ste minuut +-, hoe zou dit kunnen komen?
Jersy zei:als er morgenavond (vanaf 22u) ffkes wil spelen (=winnen) tegen mij => psn = jersyi
bak er nog niet te veel van in die verdeding, zou graag een ultimate game en een paar gewone friendlies doen

Private_BE zei:Goede beslissing.
.
Jersy zei:wat doet / is die interne database eigenlijk van de ps3?
vanavond, na een ganse middag miserie met de harde schijf (fifa bleef constant hangen + fifa is een psn download dus geen bluray schijf) kreeg ik bij het opstarten van de ps3 dat de database gerebuilded moest worden ...
heb dit gedaan (had geen andere optie), er is nix van data weg, alles staat er nog op en de ps3 is beduidend rapper ... scrollen, menus openen, van ingame naar xmb gaan is gewoon enorm veel rapper ten opzicht van voorheen
gogo database rebuild dus
waffel zei:In alle eerlijkheid, ik vind dit de enige goeie FIFA tot nu toe, vanaf 10 zag ik verbeteringen, 11 vond ik al ok, 12 is eindelijk wat het moet zijn. PES 2011 is trouwens meest onderschatte voetbalgame allertijden of zo, hoe lekkere wedstrijden je daar niet in had... man man. Maar natuurlijk had het ook een karrevracht aan minpunten die in deze FIFA niet zitten of beter zijn.
Ik schart wel mijn kop bij de menu's (squad etc) van FIFA, hebben jullie die van PES al eens gezien? Zoveel simpeler.
