Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LaBuenaVida zei:Ik snap écht het nut niet waarom ze je niet laten tonen tegen we je gaat spelen online --'
Serieus...??
Ben ook binnen geraakt ... eindelijkariane zei:is dit normaal of gwn vies veel geluk? ik ben ingelogd in FUTweb :O

kioslajedebt ofzo iets kzal dadelijk ff link gevenInimicaL` zei:Weet iemand soms enkele goeie sites of youtube kanalen waar je proplayers hun matchen kan zien of volgen aub? Je mag het gerust pm'en. Kheb het niet over tutorials, maar matchen van tornooikes enzo![]()
ariane zei:
a rather fast black man! Thx man!Wilcao zei:
zrox8 zei:1) op wat zetten jullie de camera-instellingen? Op tele zoals in fifa11 of op die nieuwe standaard camerastand (weet al niet meer hoe hij noemt?)
2) waarom kun je online geen rematch/revange meer spelen? Vind ik wel jammer...
3) Ook kut dat ge online niet meer voor het klassement met vriende in 1 ploeg kunt spele, dus bv. met 2 tegen iemand anders. Het is echt 1 tege 1 geworde. Snap ook niet goed waarom.
4) zijn er al erges sound-packs ofzo voor publiek?
5) Welke opstellingen liggen jullie het meest en speelt er al iemand met custom tactics?



Geen idee eigenlijk. Ik doe maar watexo zei:Hoe doe je dat opwippertje zo? Is dat L2 + 2 x rechterjoystick omhoog? .
soms een komt er een overstapje uit en dit keer dit
. Ik dacht van de arena dat het onder onder boven was + r2, maar ben niet zeker.Wilcao zei:Geen idee eigenlijk. Ik doe maar watsoms een komt er een overstapje uit en dit keer dit
. Ik dacht van de arena dat het onder onder boven was + r2, maar ben niet zeker.

Sev-O zei:Wat een bullshitWilt ge is Barca-Barca spelen, wedden dat Messi niet alles doet voor u?
Ik speel trouwens veel liever met Sanchez of Villa als ik de bal krijg dan met Messi. (Met Villa scoor ik 70% van mijn goals)