Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaBuenaVida

Legacy Member
Ik snap écht het nut niet waarom ze je niet laten tonen tegen we je gaat spelen online --'
Serieus...??

Wilcao

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Ik snap écht het nut niet waarom ze je niet laten tonen tegen we je gaat spelen online --'
Serieus...??

Idd, ik koos vaak mijn ploeg adhv de tegenploeg. Aan de andere kant is het wel leuk dat je tegen een even sterke plieg speelt. Ook was mijn vermoeden waar, dat de betere fifaspelers een kleinere ploeg nemen.

Xavve

Legacy Member
Weet iemand soms enkele goeie sites of youtube kanalen waar je proplayers hun matchen kan zien of volgen aub? Je mag het gerust pm'en. Kheb het niet over tutorials, maar matchen van tornooikes enzo :)

zrox8

Legacy Member
1) op wat zetten jullie de camera-instellingen? Op tele zoals in fifa11 of op die nieuwe standaard camerastand (weet al niet meer hoe hij noemt?)

2) waarom kun je online geen rematch/revange meer spelen? Vind ik wel jammer...

3) Ook kut dat ge online niet meer voor het klassement met vriende in 1 ploeg kunt spele, dus bv. met 2 tegen iemand anders. Het is echt 1 tege 1 geworde. Snap ook niet goed waarom.

4) zijn er al erges sound-packs ofzo voor publiek?

5) Welke opstellingen liggen jullie het meest en speelt er al iemand met custom tactics?

exo

Legacy Member
Wilcao zei:
Canesin | EA SPORTS Soccer
deze actie was wel mooi en uiteindelijk ook goal :)

Hoe doe je dat opwippertje zo? Is dat L2 + 2 x rechterjoystick omhoog?

zrox8 zei:
1) op wat zetten jullie de camera-instellingen? Op tele zoals in fifa11 of op die nieuwe standaard camerastand (weet al niet meer hoe hij noemt?)

2) waarom kun je online geen rematch/revange meer spelen? Vind ik wel jammer...

3) Ook kut dat ge online niet meer voor het klassement met vriende in 1 ploeg kunt spele, dus bv. met 2 tegen iemand anders. Het is echt 1 tege 1 geworde. Snap ook niet goed waarom.

4) zijn er al erges sound-packs ofzo voor publiek?

5) Welke opstellingen liggen jullie het meest en speelt er al iemand met custom tactics?

1- Laat ik standaard staan.
2- Omdat je hoogstwaarschijnlijk competitie aan het spelen bent, is idd dom maar dat doen ze zodat je de volgende match met 99% zekerheid tegen een andere tegenstander speelt.
3- Ergens ook logisch, als je dat wat kan ben je met 2 sowieso veel sterker als alleen. Je kan bv. om maar iets op te noemen, tijdens de aftrap al meteen één speler diep sturen en kan je echt wel gemakkelijk scoren.
4- Geen idee, waarschijnlijk wel.
5- Ik moet dringend mijn tactic van FIFA11 er is insteken. (de standaard 4-4-2 van Bayern Munchen als je offline speelt in fifa 11.

Balsaus

Legacy Member
Balen dat ik het niet op mijn kot kan spelen , zal tot vrijdag wachten worden.

Shadowfox

Legacy Member
Mijn FUT team is een FLUT team :(
Zelfs op Semi-Pro offline krijg ik kletsen dat het niet schoon is ... en ik krijg dus bij gevolg niet veel coins en kan dus geen andere (betere) spelers kopen en nu zijn zelfs al mijn contracten bijna op ... ben ten einde raad ... :(

svensson_87

Legacy Member
Zonet kampioen gespeeld met VfB Stuttgart in de Bundesliga. :)
Heb ondertussen Alderweireld, Defour en Mertens aangekocht.

Online nog maar een game gespeeld, maar verloren.
Zeker niet negatiefs aan te merken dit jaar.

ariane

Legacy Member
Shadowfox, speel een paar keer die amateur beker uit in UT, dan nog ff de spelers met een paar contractjes over uitspelen(1), dan alle kaarten zonder contract discarden, dan koop je zilveren spelers, probeer daarmee Semi-Prof bekers uit te spelen, speel tot die contracten opzijn en discard, je krijgt +- 2/3 terug (je koopt voor 150 discard voor ong.100) en zo doe je dat opnieuw tot je bij 10000 coins bent en dan doe je dat met gouden spelers (voor 300 kopen enzo...) tot je je PL/ligue 1/Serie A/... kan kopen


(1)voor met die bronzen spelers in het begin, je moet et in de gaten houden. bv als u team nog maar 1 contract heeft vervang ze met spelers met contract 7.

ebuzola

Legacy Member
Morgen komt het er aan, vriendin is thuis morgen dus de koerier zal zeker niet voor een gesloten deur staan :)

Planning voor morgen :

07:00 : opstaan, ontbijten mails lezen.
08:59 : Trein nemen naar werk.
18:00 stoppen met werken, 20 min wachten en trein richting huis.
19:00 Thuisgekomen, vriendin naar haar thuis omdat ze dinsdag school heeft.
19:30 Gegeten, beetje douchen en dan FIFA 12 opstarten.
...... Dinsdag Vrijaf dus GAME ON !!! :evil::evil::evil:

Wilcao

Legacy Member
exo zei:
Hoe doe je dat opwippertje zo? Is dat L2 + 2 x rechterjoystick omhoog? .
Geen idee eigenlijk. Ik doe maar wat :) soms een komt er een overstapje uit en dit keer dit :). Ik dacht van de arena dat het onder onder boven was + r2, maar ben niet zeker.

Gleke

Legacy Member
Wilcao zei:
Geen idee eigenlijk. Ik doe maar wat :) soms een komt er een overstapje uit en dit keer dit :). Ik dacht van de arena dat het onder onder boven was + r2, maar ben niet zeker.

doe ik ook maar komt altijd tegen zijn rug door een of andere reden graakt die niet over hem =s
en morgen heb ik vrij dan ga ik pas echt game ! :p

Alper

Legacy Member
zijn alle speler in FUT?
wou een compleet belg/turk team maken, maar paar spelers kon het nie vinden .

beunhaas

Legacy Member
Sev-O zei:
Wat een bullshit :) Wilt ge is Barca-Barca spelen, wedden dat Messi niet alles doet voor u? ;) Ik speel trouwens veel liever met Sanchez of Villa als ik de bal krijg dan met Messi. (Met Villa scoor ik 70% van mijn goals)

nee dat wil ik niet. als ik met barca speel dribbel ik toch wel eens heel de verdediging eraf hoor.

waffel

Legacy Member
Canesin is goeie speler, maar ik heb geen plaats voor hem bij Anderlecht... Vargas, Jovanovic, Suarez, Mbokani... Ik zet liever dan Mollins/Kljestan en Biglia voor wat balans.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan