Balsaus
Legacy Member
Ik speel enkel online eigenlijk. Ik beleef niet echt veel plezier aan om tegen een computer te spelen. Het is voor mij nog wel aanpassen aan console , want ik speelde fifa 11 op de PC. Heb nu in head-to-head season 7-2-7 en zit in divisie 9. Speel trouwens zeer vaak met de Rode duivels , plezant om mee te spelen.




