Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Balsaus

Legacy Member
Ik speel enkel online eigenlijk. Ik beleef niet echt veel plezier aan om tegen een computer te spelen. Het is voor mij nog wel aanpassen aan console , want ik speelde fifa 11 op de PC. Heb nu in head-to-head season 7-2-7 en zit in divisie 9. Speel trouwens zeer vaak met de Rode duivels , plezant om mee te spelen.

_lorre

Legacy Member
Ik vind dit ook één van de beste fifa's, verdedigen is gewoon aanpassen

BeyaZz

Legacy Member
T.Bickle zei:
Pfff, niet normaal hoeveel kansen ik nodig heb om te scoren. Was nochtans mijn sterke punt in FIFA 11.



BTW, hoe doe je die scoop turn? Wilt maar niet lukken.

Scoop turn : fake schot doen ( bolleke dan x) terwijl je x al duwt mt je linkeranaloog nr achter duwen dan moet het lukken!

SpooN_05

Legacy Member
Heb sinds gisteren fifa 12 in huis.... Heb nog veel te leren..
Als je een samen een potje wilt sjotten.... dan mag je mij altijd toevoegen...

Nick in sig...

travis.bickle

Legacy Member
BeyaZz zei:
Scoop turn : fake schot doen ( bolleke dan x) terwijl je x al duwt mt je linkeranaloog nr achter duwen dan moet het lukken!

Thx, maar het wilt echt maar niet lukken.

BeyaZz

Legacy Member
T.Bickle zei:
Thx, maar het wilt echt maar niet lukken.

Check youtube eens vriend mij wou het eerst ook niet lukken je gaat het zeker en vast onder de knie krijgen

Lorrekvk

Legacy Member
T.Bickle zei:
Pfff, niet normaal hoeveel kansen ik nodig heb om te scoren. Was nochtans mijn sterke punt in FIFA 11.

Idem hier, bal wilt er langs geen kanten in. Dat nieuw verdedigend systeem lukt wel al, maar als je niet kan scoren krijg je toch het deksel op de neus. Voorlopig speelde ik toch wel veel liever FIFA 11, vind dat de spelsnelheid in het opbouwen helemaal anders is, slomer. Speel wel carriere met een Engelse 4de klasser, maar vorige FIFA heb ik daar ook gestart...

travis.bickle

Legacy Member
Iemand die een leuk ploegje kent van zo'n 4 a 4,5 sterren?

BeyaZz zei:
Check youtube eens vriend mij wou het eerst ook niet lukken je gaat het zeker en vast onder de knie krijgen

Had youtube al geraadpleegd, maar het moet zijn dat ik iets verkeerd doe, iedere keer een gewone kapbeweging.

SpooN_05

Legacy Member
zoek eigenlijk een goeie opstelling voor mijn FUT team.. Ken niet echt veel van voetbal.

waffel

Legacy Member
Stel, je komt alleen schuin in de 16 van de tegenstander, de keeper komt naar je toegelopen (niet helemaal, maar toch nog maar een meter of 4 van je), kiezen jullie en hoek en knallen jullie gewoon, of plaatsen jullie die bal dan? Ik trap echt frustrerend veel op de keeper :p

Wilcao

Legacy Member
waffel zei:
Stel, je komt alleen schuin in de 16 van de tegenstander, de keeper komt naar je toegelopen (niet helemaal, maar toch nog maar een meter of 4 van je), kiezen jullie en hoek en knallen jullie gewoon, of plaatsen jullie die bal dan? Ik trap echt frustrerend veel op de keeper :p

Een streep in de verre hoek

J.Brown

Legacy Member
waffel zei:
Stel, je komt alleen schuin in de 16 van de tegenstander, de keeper komt naar je toegelopen (niet helemaal, maar toch nog maar een meter of 4 van je), kiezen jullie en hoek en knallen jullie gewoon, of plaatsen jullie die bal dan? Ik trap echt frustrerend veel op de keeper :p

schieten met R1, uitkappen, lobben of afleggen?

Wilcao

Legacy Member
T.Bickle zei:
Iemand die een leuk ploegje kent van zo'n 4 a 4,5 sterren?



Had youtube al geraadpleegd, maar het moet zijn dat ik iets verkeerd doe, iedere keer een gewone kapbeweging.

Atletico is heel sterk en Benfica, Napoli

waffel

Legacy Member
Wilcao zei:
Een streep in de verre hoek

Ik opteer ook het liefst voor deze, maar veelal is de keeper er toch bij.

J.Brown zei:
schieten met R1, uitkappen, lobben of afleggen?

Schieten doe ik idd met R1 (ale bij mij is dat L2, heb PES config ingesteld), maar ik denk dat ik wat harder moet drukken dan; want vaak is de schot te zacht.

Ach, ik scoor genoeg hoor, maar ik zou liever nog efficiënter worden :cool:

cram

Legacy Member
In de store te koop voor 69,99€ en in de winkel voor 59,99€ (Free Record Shop)?
Je zou toch verwachten dat het in de store goedkoper is dan in de winkel.
Waar zit de logica?Of is de versie van de store soms een speciale versie?
Effe gezien bij Bart Smit daar is hij te koop voor 54,99€.

Mutlee

Legacy Member
Zalig spelleke. Daarnet lekker bezig maar kon niet meer op ea servers :(

Lille is een beestig ploeg.
Hazard zotte beest, ik kan met hem echt enorme moves uithalen.
Sow houdt bal goed vast, goeie dribbeleraar, kan kei hard binneschieten.
joe cole ook een snelle speler. Dus met die drie heb je al een kei snelle voorhoede.

Verdediging kan zijn mannetje staan. Goeie keeper. Geen slechte middeveld, Pedretti en die kale (ff naam kwijt) kunnen goed een balletje rondraaien.

Zalig team lille :)

5 gewonnen 1 gelijk en 1 verloren. Geen slechte begin. Wel alles me 4 of 5 - 0 gewonnen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan