Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reverz

Legacy Member
waffel zei:
Stel, je komt alleen schuin in de 16 van de tegenstander, de keeper komt naar je toegelopen (niet helemaal, maar toch nog maar een meter of 4 van je), kiezen jullie en hoek en knallen jullie gewoon, of plaatsen jullie die bal dan? Ik trap echt frustrerend veel op de keeper :p
Depends on the player en welke hoek. Als ik van links kom met ne rechtvoetige plaats ik altijd in de verste hoek en visa versa. Als mijne goeie voet in de korte hoek zit geef ik vaak gewoon een lel op en hoop ik op een corner. Ik heb die skillmoves namelijk niet echt onder de knie en uitkappen is dus vaak moeilijk.

beunhaas

Legacy Member
Sev-O zei:
Ik ben zowaar in beast mode bezig met Barça, wat een ploeg :)

is nu nie moeilijk eh, messi doet alles voor u, gij moet gewoon richting goal lopen en peren :p

Wilcao

Legacy Member
Pfff eerste fifadip, nu al. Al zeker 3 matchen niet meer gewonnen en net 6-0 verloren met Anderlecht tegen Gent. Nog 2 matche en 1punt om niet te degraderen en 6punten om te promoveren :(

travis.bickle

Legacy Member
Wilcao zei:
Pfff eerste fifadip, nu al. Al zeker 3 matchen niet meer gewonnen en net 6-0 verloren met Anderlecht tegen Gent. Nog 2 matche en 1punt om niet te degraderen en 6punten om te promoveren :(

Straks anders eens een matchke? Ik zal u toch nog moeten toevoegen gezien we in het toernooi tegen elkaar uitkomen ;)

edit: Is er iemand die de scoop-turn wel kan? Ik doe exact wat ik moet doen en toch is het me nog geen enkele maal gelukt :confused:

Wilcao

Legacy Member
T.Bickle zei:
Straks anders eens een matchke? Ik zal u toch nog moeten toevoegen gezien we in het toernooi tegen elkaar uitkomen ;)

Prima :) voeg me maar toe (psn: Wilcao) ik moet wel weg straks, hoelaat kun je?

Wilcao

Legacy Member
T.Bickle zei:
Nu ff niet, maar over 30 min a 1 uur ben ik terug online.

Ben ook spurs - arsenal aan het kijken. Anders morgen, moest ik niet meer kunnen vandaag? Ik heb toch vrij morgen

Bull3triXx

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om je online stats te resetten? bijv je savegame van online te verwijderen?

kv-7

Legacy Member
Nope, dat wordt online opgeslaan en gelinkt met je PSN,
savedata zijn instellingen en settings... ;)

Als je echt andere stats moet, dien je een nieuwe account te maken :doh:

Sev-O

Legacy Member
beunhaas zei:
is nu nie moeilijk eh, messi doet alles voor u, gij moet gewoon richting goal lopen en peren :p

Wat een bullshit :) Wilt ge is Barca-Barca spelen, wedden dat Messi niet alles doet voor u? ;) Ik speel trouwens veel liever met Sanchez of Villa als ik de bal krijg dan met Messi. (Met Villa scoor ik 70% van mijn goals)

djemz

Legacy Member
ik heb jose bosingwa gekregen in mijn pack, maar hoe zet je die spelers in je ploeg? Ik zie hem wel staan onder club, maar geen enkele van de spelers van mijn packs staan in onder team waar ik mijn spelers kan selecteren om mijn elftal te staan

BruYntje

Legacy Member
Als ge aan u limiet zit van daily xp, krijgt ge dan ook geen xp meer bij om hoger te gaan in level? Da blijft bij mij staan :(

yannick

Legacy Member
Hoe zetten jullie je wireless controls eig? Momenteel heb ik:

Pass assistance: assisted
through pass: assisted
shot assistance: semi
cross assistance: Manual
lob: assisted

Kvraag me af of het beter zou zijn om sommige dingen op semi of manual te zetten...

Shadowfox

Legacy Member
Fucking FUTweb ... moest je ploeg nu nog eens gemakkelijk te managen zijn via PS3 zou ik er niet van maken, maar via PS3 is dat allemaal zo omslachtig man toch!

dox

Legacy Member
kom ier gek van het afwerken krijg echt serieus slaag online omdat ik nie kan afwerken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan