Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sev-O

Legacy Member
beunhaas zei:
nee dat wil ik niet. als ik met barca speel dribbel ik toch wel eens heel de verdediging eraf hoor.

Als dat shitty spelers zijn mss, maar de gevorderde spelers kan je 1,2 max 3 man uitkappen. Als ge van de flank komt, als ge via het middenveld komt ist nog 2x moeilijker.

Fraze

Legacy Member
Shadowfox zei:
Mijn FUT team is een FLUT team :(
Zelfs op Semi-Pro offline krijg ik kletsen dat het niet schoon is ... en ik krijg dus bij gevolg niet veel coins en kan dus geen andere (betere) spelers kopen en nu zijn zelfs al mijn contracten bijna op ... ben ten einde raad ... :(

Uw UT team werkt tenminste, als ik een nieuwe opstelling wil maken komt erop : Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met FIFA 12 Ultimate team. Je keert terug naar het FIFA 12 hoofdmenu.

Tsss :s

beunhaas

Legacy Member
waffel zei:
Canesin is goeie speler, maar ik heb geen plaats voor hem bij Anderlecht... Vargas, Jovanovic, Suarez, Mbokani... Ik zet liever dan Mollins/Kljestan en Biglia voor wat balans.

ik zet altijd canesin op cam en vargas op de plek van kljestan.

Private_BE

Legacy Member
En de BUG is er weer!
Vroeger had ik vaak last van een irritante bug, als de 2de helft begint en je de hele tijd nog zo de replays krijgt van de eerste helft.

Zeer irritant want dan kunt ge dus niet verder spelen :s. Spel dan maar afgezet en match opnieuw begonnen. Belachelijk dat deze bug er nog steeds niet uit is!

miekju

Legacy Member
Voor de scoop turn:

JE MOET STIL STAAN. (L1) Daarna fake shot doen en dan lukt hij. het verhscil tussen kappen en scoop turn is dus lopen/stil staan als je hem uitvoert.

Ufhur

Legacy Member
Ff een vraagje:

Heeft er iemand nog voor dat als er een replay is hij gewoon een leeg veld laat zien en de camera steeds naar de middenstip gericht is?

Gleke

Legacy Member
hoe doe je een schot achter het steunbeen ?
zalig kheb de stealens in mijn FUT team :p

Affinity

Legacy Member
vanbelle zei:
hoe doe je een schot achter het steunbeen ?
zalig kheb de stealens in mijn FUT team :p

met R1 :)

trouwens "kappen" das toch gewoon met de linkerjoystick draaien he of heb ik dat mis ?

Humfrie

Legacy Member
Na een paar dagen heb ik besloten Fifa 12 te verkopen. Ik speel normaal een heel jaar aan een stuk Fifa sinds 09. Maar deze Fifa is echt een gigantische teleurstelling. Ik snap niet hoe iedereen over dit spel zo lovend kan doen. Ik ga de demo van PES eens uitproberen. Neen, ik ben geen PES fanboy. Ik heb in mijn leven enkel PES 5 gespeeld. Ik ben normaal een aanhanger van Fifa, maar dit spel is echt te saai voor woorden. Alles voelt ongelofelijk saai, zwaar en traag aan. Er zit zo weinig dynamiek in.

Xavve

Legacy Member
Arylia zei:
met R1 :)

trouwens "kappen" das toch gewoon met de linkerjoystick draaien he of heb ik dat mis ?

L1 gebruiken als ge bruusk wil stoppen. Hoe doe je eigenlijk zo een dribbel waar je de speler zo precies zijwaarts zie springen?

Wed-G

Legacy Member
iemand een matchke?

iets anders ik heb regelmatig disconnects van de ea servers. iets wat ik niet had bij fifa 11. zijn de servers van ea te zwaar belast, of ligt het enkel aan mij? ^^

fANAT1C

Legacy Member
Wed-G zei:
iemand een matchke?

iets anders ik heb regelmatig disconnects van de ea servers. iets wat ik niet had bij fifa 11. zijn de servers van ea te zwaar belast, of ligt het enkel aan mij? ^^
idem hier, ik kan al dagen niet meer (of niet tegoei) online spelen :(

FIFA 11 gaat perfect.

EDIT: echt lame... ik speel zo graag online lol. maarja in het begin zijn er altijd wel een paar netwerk problemen bij de release van FIFA.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan