Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fANAT1C

Legacy Member
Ik heb een probleem met FIFA, ik word de godganse dag om de 5 à 10 minuten van de EA servers gekickt. Met andere woorden ik kan geen enkele volledige match online spelen zonder gekickt te worden. Ondertussen zit ik me hier nu bezig te houden om mijn virtual pro uit te spelen, maar wat moet ik doen als dat uitgespeeld is? In FIFA 11 ging het perfect online, en in FIFA 12 kom ik er niet op. PlayStation Network werkt ook zoals het moet.

Shadowfox

Legacy Member
Poging nummer ik-ben-de-tel-kwijt om binnen te raken op FUTweb is ook weer uitgedraaid in een teleurstelling.
'k Begin stilaan mijn geduld te verliezen.

Bull3triXx

Legacy Member
Daarnet wedstrijd waar ik 2-1 achter stond, is er plots verbinding verbroken en dan staat er dat ze het wedstrijdverslag zullen bekijken wat de uitslag zal zijn, ik krijg een loss, dus eigenlijk telkens als je voor staat en je gaat er vroegtijdig uit krijg je de win ofzo?

stoica_dva

Legacy Member
Nog iemand last van een connection lost nadat je een selectie probeert aan te passen?

Kan al heel het weekend geen wedstrijden spelen om die reden :(

Morrissey

Legacy Member
djemz zei:
hoe leg je de bal eigenlijk af bij een vrije trap, ben da vergeten en ik vind het ook nie terug bij de controls.


Om de camera te draaien moet je eerst je camerastandpunt met het vierkantje veranderen naar orbit en dan kun je zoomen, draaien, kiezen op welke speler de focus ligt,..

R2, en inhouden en dan een pasje geven.

fANAT1C

Legacy Member
stoica_dva zei:
Nog iemand last van een connection lost nadat je een selectie probeert aan te passen?

Kan al heel het weekend geen wedstrijden spelen om die reden :(
ik heb niet echt last van exact hetzelfde maar ik heb in totaal 1 match 1-tegen-1 kunnen spelen omdat men mij telkens kickt van de EA servers.

mijn huidige "vorm" is nu 0-0-1, 0 keer gewonnen, 0 keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren. Daarna ben ik er gewoon niet meer opgeraakt. En op de EA forums wordt je ook niet echt geholpen, als er dan iemand reageert is het iemand die gewoon zijn probleem ook aanhaalt in uw topic :\

J.Brown

Legacy Member
Mancini als coach nu, hopelijk gaat het wat vlotter gaan. Chemistry 79 ondertussen.

stoica_dva

Legacy Member
Joris. zei:
ik heb niet echt last van exact hetzelfde maar ik heb in totaal 1 match 1-tegen-1 kunnen spelen omdat men mij telkens kickt van de EA servers.

Dat kan ik dan net wel spelen, geen enkel probleem mee :)

Morrissey

Legacy Member
Mijn huidige vorm: 15-1-0, 15 gewonnen en 1 gelijk dus. Het gaat goed vooruit.

Wilcao

Legacy Member
Ik heb nog 4 games en 6 punten nodig om te promoveren naar divisie 7.

noob4tw

Legacy Member
Kvind het spel echt slecht..

Niks realistisch aan, verdedigen gaat van de kloten.

Eigenlijk kan je de bal niet meer af pakken hé
Want kort dekken gaat niet meer, en sliden is echt niet gemakkelijk nu

Je moet altijd afwachten tot hij foutje maakt in opbouw, ik krijg daar echt stress van

Ook de penaltys, je hebt het zelf niet meer in de hand, je loopt zij aan zij hij valt en penalty :s

geef mij maar fifa 11, ik heb al spijt van men aankoop, nochtans gaat het online zeer goed maar de gameplay trekt op de kloten

Kiiilerke

Legacy Member
krijg ik eindelijk eens een penalty in de 3de minuut leaved die kerel toch niet zeker:sop:

miekju

Legacy Member
noob4tw zei:
Kvind het spel echt slecht..

Niks realistisch aan, verdedigen gaat van de kloten.

Eigenlijk kan je de bal niet meer af pakken hé
Want kort dekken gaat niet meer, en sliden is echt niet gemakkelijk nu

Je moet altijd afwachten tot hij foutje maakt in opbouw, ik krijg daar echt stress van

Ook de penaltys, je hebt het zelf niet meer in de hand, je loopt zij aan zij hij valt en penalty :s

geef mij maar fifa 11, ik heb al spijt van men aankoop, nochtans gaat het online zeer goed maar de gameplay trekt op de kloten

L2P

Verdedigen is gewoon aanpassen. Je kan echt strak verdedigen en het is stukken realistischer. Als je als een gek op bolletje zit te duwen dan ga je natuurlijk keer op keer in de wind gezet worden. Begin eens met X te experimenteren en laat bolletje los.

Verdedigen is meer skill based en dat neemt tijd om het te leren. Eens je het echter onder de knie hebt zal je zien dat verdedigen stukken beter en realistischer geworden is.

Fifa 12 is beste fifa ooit. Hands down.

noob4tw

Legacy Member
miekju zei:
L2P

Verdedigen is gewoon aanpassen. Je kan echt strak verdedigen en het is stukken realistischer. Als je als een gek op bolletje zit te duwen dan ga je natuurlijk keer op keer in de wind gezet worden. Begin eens met X te experimenteren en laat bolletje los.

Verdedigen is meer skill based en dat neemt tijd om het te leren. Eens je het echter onder de knie hebt zal je zien dat verdedigen stukken beter en realistischer geworden is.

Fifa 12 is beste fifa ooit. Hands down.

Ik speel al jaren via X hoor...

Tis gewoon je moet altijd zitten afwachen en dat is echt men stijl niet, ik haat het zo

Wilcao

Legacy Member
noob4tw zei:
Ik speel al jaren via X hoor...

Tis gewoon je moet altijd zitten afwachen en dat is echt men stijl niet, ik haat het zo

Ik vind fifa 12 de meest realistische tot nu toe. 11 was ook super, maar dit is een verbeterde versie imo

miekju

Legacy Member
noob4tw zei:
Ik speel al jaren via X hoor...

Tis gewoon je moet altijd zitten afwachen en dat is echt men stijl niet, ik haat het zo

Eum, X en bolletje zijn dit jaar veranderd. X is druk zetten op de man maar er voor blijven. (Wat IRL altijd gebeurt) Je kan natuurlijk, zoals in Fifa 11, als een mad man naar de speler toevliegen maar dan zal je, net zoals irl, uitgekapt/uitgespeeld worden.

Vergelijk eens met dit filmpje (championship wedstrijd):

http://www.youtube.com/watch?v=XR8L5QLtbVE

dev!lke

Legacy Member
begint goed te gaan (offline wel he :p)
goals beginnen te vallen. Juist bekermatch met Anderlecht tegen Kortrijk, 0-2 achter gekomen (2x penalty door handsbal, hand van God?), dan in 30ste minuut Jovanovic, Mbokani en Vargas erop gezet (speelde met "B ploeg") en toch nog gewonnen met 3-2. :woohoo:

travis.bickle

Legacy Member
Pfff, niet normaal hoeveel kansen ik nodig heb om te scoren. Was nochtans mijn sterke punt in FIFA 11.



BTW, hoe doe je die scoop turn? Wilt maar niet lukken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan