Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

plehiers

Legacy Member
hitman47 zei:
Clay_davis88

voel u vrij om mij toe te voegen (mijn leaderboard is zo onderbevolkt) als ik met niks bezig ben wil ik wel ne match spelen als ik ni antwoord ben ik iets aant doen :p

damn eerste keer verloren tegen een 9lifer verloren door u :p
ma op basis van eerste helft zeker terecht!
kreeg toen geen voet aan de grond ...

EDIT: toch dadelijk men revanche genomen en gewonnen ;)
lekkere knal wel met fellaini op laatste van u

-Panda-

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
op mijn doos krijgen ? het halve veld aflopen en alles 3 keer laten zien op de replay en daarna U mad bro sturen is enorm kinderachtig

Uh ja,

Van 1-2 naar 4-2 teruggekomen.

Daarbij is er een wet dat je niet naar uw replays mag kijken als ze mooi zijn?

En ja ik stuur "U mad bro?" als jij als een klein kind niet tegen je verlies kan. :niceone:

Maar je posts in dit forum zeiden eigenlijk al genoeg hoe slecht je tegen je verlies kan, grow up.

boozeke

Legacy Member
plehiers zei:
mja ivoorkust is verdedigend ook nie zo supersterk natuurlijk (wat op zich leuk is, dan kan ik mij wat uitleven met hazard :p)

ma paar keer blunder ik toch in verdediging dat gij gewoon los alleen op de keeper kunt gaan eh :)
en als gij een kans krijgt, mist gij precies niet veel ;) (ofwel ist op de deklat)
bah,kben ne meer aanvallend ingestelde speler, probleem is dat dat opvalt in mijn verdedigen...

Schummi88

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
op mijn doos krijgen ? het halve veld aflopen en alles 3 keer laten zien op de replay en daarna U mad bro sturen is enorm kinderachtig

Zot worden als die mannen alles in replay willen zien ... Ok, als je een mooie goal maakt en je wil hem even in replay zien dan is dat geen probleem voor mij. Maar niet bij elke flutgoal.

Morrissey

Legacy Member
De laatste 2 dagen wat intensiever zitten spelen, wat een geweldig spel.

Vooral online is het echt weer top. Ik speel met Anderlecht, en hoe geweldig is het om constant tegen gelijkwaardige ploegen te spelen :) Voor mij dé beste vernieuwing in deze Fifa. Alleen jammer van de truitjes, dat je die op voorhand moet kiezen. Al 2 x voorgehad dat we beiden dezelfde kleur hadden, jammer dat dat niet kan veranderd worden want je moet dan altijd direct quiten.

Het verdedigen vind ik best meevallen. Ja het is moeilijk, maar nu draait écht alles om positiespel, en dan kan ik alleen maar toejuichen. Het is veel moeilijker, maar dat maakt het veel leuker en dan komt de echte waarde naar boven.

Topspel :)

ClayDavis

Legacy Member
plehiers zei:
damn eerste keer verloren tegen een 9lifer verloren door u :p
ma op basis van eerste helft zeker terecht!
kreeg toen geen voet aan de grond ...

EDIT: toch dadelijk men revanche genomen en gewonnen ;)
lekkere knal wel met fellaini op laatste van u

waren goei matchkes :) terechte uitslagen ook

waffel

Legacy Member
Ik zou wel wat meer willen spelen, maar met dat goei weer heel de week ben ik amper thuis aargh :D

-Panda-

Legacy Member
Schummi88 zei:
Zot worden als die mannen alles in replay willen zien ... Ok, als je een mooie goal maakt en je wil hem even in replay zien dan is dat geen probleem voor mij. Maar niet bij elke flutgoal.

Jij en Kiiilerke mogen in agressietherapie gaan dan.

Als je al geen replay kan verdragen... :rofl:

Lord_Loki

Legacy Member
Iemand die weet waar je de automatische save functie kan afzetten, ik vind die namelijk nergens terug

miekju

Legacy Member
Fireflies zei:
De laatste 2 dagen wat intensiever zitten spelen, wat een geweldig spel.

Vooral online is het echt weer top. Ik speel met Anderlecht, en hoe geweldig is het om constant tegen gelijkwaardige ploegen te spelen :) Voor mij dé beste vernieuwing in deze Fifa. Alleen jammer van de truitjes, dat je die op voorhand moet kiezen. Al 2 x voorgehad dat we beiden dezelfde kleur hadden, jammer dat dat niet kan veranderd worden want je moet dan altijd direct quiten.

Het verdedigen vind ik best meevallen. Ja het is moeilijk, maar nu draait écht alles om positiespel, en dan kan ik alleen maar toejuichen. Het is veel moeilijker, maar dat maakt het veel leuker en dan komt de echte waarde naar boven.

Topspel :)

Great minds think alike :D

zurri

Legacy Member
toch echt veel bugs nog. 2 spelers die tegen mekaar botsen, ik heb de bal maar ventje doet niks. Die wandelt wat gewoon ge kunt die niet besturen, alleen maar wachten tot tegenploeg de bal komt afpakken.

Ook al vaak tegengekomen : 1 of andere speler die constant truukjes zit te proberen. Mislukt, speler valt maar verdediger kan bal ni afpakken omdat speler in de weg ligt. Staat terug recht ,weer truukje blijft weer in de weg liggen.

ge zou voor minder met controllers beginnen smijten. zeker als er dan meestal wel een tegengoal uit voorkomt

Leto

Legacy Member
Shadowfox zei:
En FUTweb is nog steeds niet beschikbaar \o/
Het begint nu toch wel zielige proporties aan te nemen als je het mij vraagt, dat is nu ongeveer 36u dat ik om het uur/uur en half probeer (behalve tussen 1u en 9u) en ik raak maar niet binnen.

Vannacht om half 4 werkte het :p Staat blijkbaar gewoon een cap op aantal gebruikers.

waffel

Legacy Member
Als je een replay bekijkt, hoe draai je de camera? Die sticks doen het niet, dus ik doe wss iets doms.

X-SlaYeR

Legacy Member
Iemand wat goede aanvallende tips ? ik kan psies maar geen ruimte of degelijke acties creëren

LaBuenaVida

Legacy Member
man, wtf is me dat hier!
Hoe kan je nu in godsnaam een goede online match spelen als je niet eens kan zien tegen wie je speelt???

Ik pak Club Brugge, mijn tegenstander ook Club Brugge, en natuurlijk allebij de zelfde truitjes!
Belachelijk!, wrm kan je nu niet zien tegen wie je gaat spelen??
4-1 verloren fcourse!

Yurf

Legacy Member
waffel zei:
Als je een replay bekijkt, hoe draai je de camera? Die sticks doen het niet, dus ik doe wss iets doms.

Eerst vierkantje drukken om de camerastand op 'Orbit' (of iets dergelijks te zetten) en dan kan je wel met de sticks inzoomen e.d. Met L1 en R1 kan je de focus van de ene speler naar de andere zetten.

Morrissey

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
man, wtf is me dat hier!
Hoe kan je nu in godsnaam een goede online match spelen als je niet eens kan zien tegen wie je speelt???

Ik pak Club Brugge, mijn tegenstander ook Club Brugge, en natuurlijk allebij de zelfde truitjes!
Belachelijk!, wrm kan je nu niet zien tegen wie je gaat spelen??
4-1 verloren fcourse!

Quiten voor de 5e minuut en je krijgt geen verlies aangerekend. Direct doen als je dezelfde truitjes hebt :)

djemz

Legacy Member
hoe leg je de bal eigenlijk af bij een vrije trap, ben da vergeten en ik vind het ook nie terug bij de controls.


Om de camera te draaien moet je eerst je camerastandpunt met het vierkantje veranderen naar orbit en dan kun je zoomen, draaien, kiezen op welke speler de focus ligt,..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan