Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kay-gell zei:Heb een probleem, weet niet of anderen het ook hebben maar het doet zich voor als de tegenstander een hoge steekpas geeft.
Wanneer ik die dan wil onderscheppen door van speler te wisselen dan stopt mijn speler net of zet hij een stapje terug waardoor de tegenstander vrij spel heeft.
vanbelle zei:hey ik heb een vraagje , ik heb deze vrijdag mijn fifa gekocht in bart smith in mechelen en ik kon pas vandaag spelen nu wou ik eens online testen maar ik geef die code in en er komt op code is niet bruikbaar of al eens gebruikt maar ik heb dat niet gebruikt .
wat kan ik doen voor toch online te kunnen spelen ?

boerkiiilerke zei:nu zit ik te spele tegen een kerel die altijd offside kan lopen en de ref fluit niet

waar kan ik erges hun telefoon nummer of email adress vinden ?BF-GeNoCiiDe zei:Naar EA bellen en een nieuwe code vragen...![]()
(en aangezien ik nogal snel gefrustreerd geraak waren de laatste games nu niet echt hoogstaand
)


vanbelle zei:waar kan ik erges hun telefoon nummer of email adress vinden ?

BF-GeNoCiiDe zei:Kdenk op hun internet site ... weet het wel niet zeker![]()

boerkiiilerke zei:en jovanovic ging em keer moeien!
4-2 4 goals van den jova
Jova den held - YouTube
nu stoppen met online voor vandaag anders heb ik geen bakskes meer![]()

T.Bickle zei:Ge kunt al die filmkes ook uploaden via EA, hé![]()

kay-gell zei:Thanks voor de tips, morgen eens proberen. Net twee friendlies gespeeld en ineens een groot probleem met voorzetten. Ipv die in de 16 meter te trappen trappen ze altijd ofwel naar voor over de achterlijn ofwel trappen ze ver terug.... wtf??
