Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
nu zit ik te spele tegen een kerel die altijd offside kan lopen en de ref fluit niet

Sancho

Legacy Member
Weet er iemand of het mogelijk is om met een created team in een league te spelen? En zo ja hoe je dat dan net doet? Thanks

kay-gell

Legacy Member
Heb een probleem, weet niet of anderen het ook hebben maar het doet zich voor als de tegenstander een hoge steekpas geeft.
Wanneer ik die dan wil onderscheppen door van speler te wisselen dan stopt mijn speler net of zet hij een stapje terug waardoor de tegenstander vrij spel heeft.

Vleis

Legacy Member
kay-gell zei:
Heb een probleem, weet niet of anderen het ook hebben maar het doet zich voor als de tegenstander een hoge steekpas geeft.
Wanneer ik die dan wil onderscheppen door van speler te wisselen dan stopt mijn speler net of zet hij een stapje terug waardoor de tegenstander vrij spel heeft.

Dan moet ge bij controls ergens 'hoog' aanzetten, bij run assistance of zo kweet t ni precies, is de 2e optie geloof ik.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
vanbelle zei:
hey ik heb een vraagje , ik heb deze vrijdag mijn fifa gekocht in bart smith in mechelen en ik kon pas vandaag spelen nu wou ik eens online testen maar ik geef die code in en er komt op code is niet bruikbaar of al eens gebruikt maar ik heb dat niet gebruikt .
wat kan ik doen voor toch online te kunnen spelen ?

Naar EA bellen en een nieuwe code vragen... ;)

beunhaas

Legacy Member
select abusers... grrllmblbmb. kon makkelijk 10-0 gewonnen zijn als de AI in de goal stond. die kerel liep als keeper altijd naar de verste hoek zodat hij altijd kon klemmen dus ik schoot naar de andere hoek en rol er in. 3 replays laten zien om hem eens goed te kloten. uiteindelijk wast 2 - 2...

ik vind dat er een patch moet komen dat zegt dat ge na met barca gespeeld te hebben
3x een andere ploeg moet kiezen. want barca is nogal overused. en ook speel ik vaak tegen dezelfde ploeg.

LaBuenaVida

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
nu zit ik te spele tegen een kerel die altijd offside kan lopen en de ref fluit niet

haha, hoog tijd dat wij eens moeten spelen tegen elkaar ^^
Ik suck, heb goed internet en loop bijna nooit buitenspel!

Bosvos

Legacy Member
Miljaarde zeg, vandaag heel de namiddag/avond tegen ne maat gespeeld die FIFA12 nog niet had, eerst een paar matchkes om het wat gewoon te geraken en daarna dus altijd met gelijkopgaande ploegen gespeeld. Ik megaveel pech, ballen op de paal, tackles waarbij de tegenstander de bal toch nog meeheeft, ...

Uiteindelijk geen enkel spel gewonnen :o (en aangezien ik nogal snel gefrustreerd geraak waren de laatste games nu niet echt hoogstaand :D)
Ons laatste matchke was van het principe: ge moogt één keer op Random duwen en met die ploeg moet ge spelen. Ik had het natuurlijk weer zitten. Peterborough - Frankrijk :p
Uiteindelijk toch nog 3-2 kunnen winnen door kalm te blijven en normaal te blijven spelen :p

Spijtig dat ik niet zoveel tijd heb als bij de vorige edities om het te spelen... het zal dus eventjes duren eer ik het echt terug onder de knie heb :(

Jo3Rii

Legacy Member
Iemand goesting om wat online te spelen? Ik lever niet al te veel tegenstand op verdedigend vlak, maja ik moet ook realistisch blijven als STVV supporter.. :woohoo:

LibensLOL is PSN

Gleke

Legacy Member
gevonden :p
nog een vraagje : dees moet ik invullen
Bij het aanvragen van een nieuwe registratiecode dien je altijd de volgende gegevens bij te voegen:
•Voor en Achternaam
•Titel van het spel
•E-mail adres en/of telefoonnummer
•Scan van het originele boekje (achterkant)

Wij zullen u dan zo snel mogelijk voorzien van een werkend serienummer.

Indien een serie nummer ontbreekt, kunt u eerst kijken of u nog garantie heeft bij de winkelier. Een game moet immers compleet zijn bij aankoop.
maar da sscan van dat boekje is dat het boekje met de tricks in enzo?

Kiiilerke

Legacy Member
T.Bickle zei:
Ge kunt al die filmkes ook uploaden via EA, hé :p

ja,ik had keer iets verkeerd gedaan op die site van ea en ik kan er geen meer uploaden precies:sop:

djaxx79

Legacy Member
Ale heb hem ook eens gekocht, de laatste da ik gekocht had was van 1998 :) , ben is benieuwd :)

kay-gell

Legacy Member
Thanks voor de tips, morgen eens proberen. Net twee friendlies gespeeld en ineens een groot probleem met voorzetten. Ipv die in de 16 meter te trappen trappen ze altijd ofwel naar voor over de achterlijn ofwel trappen ze ver terug.... wtf??

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
kay-gell zei:
Thanks voor de tips, morgen eens proberen. Net twee friendlies gespeeld en ineens een groot probleem met voorzetten. Ipv die in de 16 meter te trappen trappen ze altijd ofwel naar voor over de achterlijn ofwel trappen ze ver terug.... wtf??

Meestal was het gewoon recht vooruit den tribune in :D

LaBuenaVida

Legacy Member
² problem hoor.
In fifa11 no problem, fifa12 big problem!

Maar begint al wat te lukken, voorzetten in de juiste richting maar moet nog iets harder trappen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan