Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reverz

Legacy Member
kay-gell zei:
Thanks voor de tips, morgen eens proberen. Net twee friendlies gespeeld en ineens een groot probleem met voorzetten. Ipv die in de 16 meter te trappen trappen ze altijd ofwel naar voor over de achterlijn ofwel trappen ze ver terug.... wtf??
Probleem klint mij bekend in de oren. Ik had daar in Fifa 11 ook al last van... maar dan ook weer niet altijd. Had matchen waar elke voorzet goed kwam afgewisseld met matchen waar ze allemaal terugvlogen tot buiten de baklijn.

Heb voorlopig enkel de demo kunnen spelen maar heb precies geen last van dit probleem atm. Je kan eens proberen met L1 ingedrukt te houden bij je voorzet. Is in principe om vroege voorzetten te geven denk ik maar lijkt bij mij ook te helpen als ik voorzet aan de achterlijn.

zurri

Legacy Member
bij momenten lijkt die collision engine echt nergens op. te belachelijk voor woorden. Net alsof Louis de Funes meegewerkt heeft aan de game

miekju

Legacy Member
DUUUUUUDE!

Sta 3-0 voor tegen Barca en ga alleen op doel af met Ibra. Omspeel de doelman en Valdes pakt Ibra. Fout maar geen kaart... WTF.

Geen probleem op zich maar volgende wedstrijd speel ik om promotie naar divisie 7 en als dit een beslissende fase zou zijn dan ram ik gegarandeerd mijn controller door mijn TV.

Affinity

Legacy Member
pff langs de ene kant zalig spel maar langs de andere kant toch nog steeds schijt @ de manier van verdedigen

ik doe enorm veel moeite om de bal af te nemen en als ik een aanval opbouw pakt hij zelfs de bal af VAN ACHTER MIJ....... good game :(

hstone

Legacy Member
kay-gell zei:
Thanks voor de tips, morgen eens proberen. Net twee friendlies gespeeld en ineens een groot probleem met voorzetten. Ipv die in de 16 meter te trappen trappen ze altijd ofwel naar voor over de achterlijn ofwel trappen ze ver terug.... wtf??

L1 of R1 indrukken, voorzetten komen dan beter aan.

Aanvallen is echt zoveel gemakkelijker geworden en verdedigen moeilijker :crazy:
Het beste lijkt me om het middenveld laag te houden om zo te verdedigen in de rug van de aanvallers, want 1vs1 zijt ge gezien als verdediger.
Scoren is poepsimpel geworden, alle degelijke schoten zitten erin. de korte en verste hoek kon je in 11 moeilijk scoren en nu wel :woohoo:

kay-gell

Legacy Member
Moet dat L1, R1 eens proberen dan. Maar vind het toch bizar, heb er nu toch al een wedstrijd of 10 opzitten en ging altijd goed. Maakt zelfs niet uit vanwaar ik voorzet, of ik nu al bijna tegen de achterlijn sta of op 10 meter ervan, bal vliegt gewoon recht in de tribune...

-Panda-

Legacy Member
kay-gell zei:
Moet dat L1, R1 eens proberen dan. Maar vind het toch bizar, heb er nu toch al een wedstrijd of 10 opzitten en ging altijd goed. Maakt zelfs niet uit vanwaar ik voorzet, of ik nu al bijna tegen de achterlijn sta of op 10 meter ervan, bal vliegt gewoon recht in de tribune...

- Ook op letten hoe snel je "loopt" op dat moment, als je te snel aan het sprinten bent dan trekken je voorzetten ook op niks. :niceone:

- Als je speler met zijn gezicht richting de teamgenoot staat is dat ook in je voordeel.

- Probeer ook niet "voor" je teamgenoot te lopen op het plein voor een voorzet, anders moet hij hem naar achteren krullen wat meestal op niks uitdraait.

plehiers

Legacy Member
als er iemand net zoals mij vroeg op is :p
en die wilt paar matchkes spelen...?

psn: plehiers

(ik kan tot half 12)

kay-gell

Legacy Member
B-Mii zei:
- Ook op letten hoe snel je "loopt" op dat moment, als je te snel aan het sprinten bent dan trekken je voorzetten ook op niks. :niceone:

- Als je speler met zijn gezicht richting de teamgenoot staat is dat ook in je voordeel.

- Probeer ook niet "voor" je teamgenoot te lopen op het plein voor een voorzet, anders moet hij hem naar achteren krullen wat meestal op niks uitdraait.

I know, maar dat is het net. Was gisteren tegen Geno aan het spelen. En heb gevraagd om ff te stoppen met verdedigen en mij te laten doen om eens te kijken of het nu aan mij lag, maar hoe ik ook trapte de bal vloog gewoon rechtdoor.
En ik speel eigenlijk constant met voorzetten dus ben echt clueless. Nja, ik zal dadelijk nog eens fifa spelen, hopelijk was het een tijdelijk probleem...
Toch bedankt.

Shadowfox

Legacy Member
En FUTweb is nog steeds niet beschikbaar \o/
Het begint nu toch wel zielige proporties aan te nemen als je het mij vraagt, dat is nu ongeveer 36u dat ik om het uur/uur en half probeer (behalve tussen 1u en 9u) en ik raak maar niet binnen.

-Panda-

Legacy Member
kay-gell zei:
I know, maar dat is het net. Was gisteren tegen Geno aan het spelen. En heb gevraagd om ff te stoppen met verdedigen en mij te laten doen om eens te kijken of het nu aan mij lag, maar hoe ik ook trapte de bal vloog gewoon rechtdoor.
En ik speel eigenlijk constant met voorzetten dus ben echt clueless. Nja, ik zal dadelijk nog eens fifa spelen, hopelijk was het een tijdelijk probleem...
Toch bedankt.

Kijk eens bij je controller settings, je kan daar kiezen voor voorzetten:

Manueel, semi-assisted of assisted.

Misschien staat het op manueel bij jou?

kay-gell

Legacy Member
B-Mii zei:
Kijk eens bij je controller settings, je daar kiezen voor voorzetten:

Manueel, semi-assisted of assisted.

Misschien staat het op manueel bij jou?

Dat was het :niceone:

Vraag mij af hoe dat kan...

plehiers

Legacy Member
@ sonorax: lol...heb medelijden met u :p 2 penalties krijgen en 2x pak ik em ;)
en nog 2x op de paal in die match ook...ik voel de frustratie tot hier :d

gaan die 4 binnen dan is het 5-4 in plaats van 5-0 (plus dan hebt ge ook een totaal andere match natuurlijk als het gelijkopgaand is)



hazard en mertens blijven toch zalig :p elke match heb ik wel zo eens een rush dat ik met één van de twee 3 man voorbij ga en scoor ...

ClayDavis

Legacy Member
Clay_davis88

voel u vrij om mij toe te voegen (mijn leaderboard is zo onderbevolkt) als ik met niks bezig ben wil ik wel ne match spelen als ik ni antwoord ben ik iets aant doen :p

-Panda-

Legacy Member
plehiers zei:
@ sonorax: lol...heb medelijden met u :p 2 penalties krijgen en 2x pak ik em ;)
en nog 2x op de paal in die match ook...ik voel de frustratie tot hier :d

gaan die 4 binnen dan is het 5-4 in plaats van 5-0 (plus dan hebt ge ook een totaal andere match natuurlijk als het gelijkopgaand is)



hazard en mertens blijven toch zalig :p elke match heb ik wel zo eens een rush dat ik met één van de twee 3 man voorbij ga en scoor ...

Was goede match inderdaad wel klotig als alles misloopt. :p
Maar je was wel beter dusjah, verdiend gewonnen. ;)

@ Kiiilerke:

Nogal zielig om mij te "unfrienden" nadat ge op uw doos krijgt. :rofl:

plehiers

Legacy Member
wie is hier nGI1988?
verdorie gij verdedigt sterk :p
moet echt perfecte aanvallen opzetten of goeie dribbels om tot aan u goal te raken :)

wel zalige goal waar ik met hazard 2 man dribbel en dan mooi voorzet naar lukaku die em binnekopt (dat zijn de goals die ik graag maak :p)

Kiiilerke

Legacy Member
B-Mii zei:
Was goede match inderdaad wel klotig als alles misloopt. :p
Maar je was wel beter dusjah, verdiend gewonnen. ;)

@ Kiiilerke:

Nogal zielig om mij te "unfrienden" nadat ge op uw doos krijgt. :rofl:

op mijn doos krijgen ? het halve veld aflopen en alles 3 keer laten zien op de replay en daarna U mad bro sturen is enorm kinderachtig

Wembley1993

Legacy Member
miekju zei:
DUUUUUUDE!

Sta 3-0 voor tegen Barca en ga alleen op doel af met Ibra. Omspeel de doelman en Valdes pakt Ibra. Fout maar geen kaart... WTF.

Geen probleem op zich maar volgende wedstrijd speel ik om promotie naar divisie 7 en als dit een beslissende fase zou zijn dan ram ik gegarandeerd mijn controller door mijn TV.

Is altijd al geweest in Fifa ...
Ik heb na al die matchen nog nooit een keeper rood weten krijgen.

LaBuenaVida

Legacy Member
Welke divisie hebben jullie, en wat zijn jullie win/loss?

Kheb divisie 10 en 3-0-0 met clubtje
Speel bijna nooit online

eurowarriors

Legacy Member
Wembley1993 zei:
Is altijd al geweest in Fifa ...
Ik heb na al die matchen nog nooit een keeper rood weten krijgen.

Als je de keeper ver laat uitkomen tot buiten de baklijn en de keeper-AI slide dan op de speler, kan hij rood krijgen. Heb ik twee keer aan de hand gehad. Maar binnen de baklijn heeft een keeper bij mij nog nooit rood gekregen, belachelijk want ik word vaak onderuitgehaald in de baklijn waarbij het zuiver rood is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan