Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lospeed

Legacy Member
stuikerd zei:
Denk dat ze in dat geval op driehoekje duwen ( keeper laten uitkomen )
Als je op select duwt en je komt niet aan je controller blijft je keeper dan normaal gewoon staan

maar dan zie ik het nut niet van he... je gaat je keeper toch niet laten uitkomen tot voorbij je verdedigers :crazy:

Schummi88

Legacy Member
Promotie afgedwongen naar divisie 8. Eindelijk eens wat geluk met men afwerking en de verdediging begint ook op punt te staan. Alle matchen met Marseille gespeeld. Dat is net als in FIFA 11 toch men favoriete ploeg :p.

Leuke vrije trap met Cheyrou van Marseille: Replay 1 | EA SPORTS Football

Wijsheid

Legacy Member
Op Ultimate Team, waar koop je daar contract-kaarten? Of zitten die gewoon in de packs die je koopt?

Reverz

Legacy Member
Wijsheid zei:
Op Ultimate Team, waar koop je daar contract-kaarten? Of zitten die gewoon in de packs die je koopt?
Die zitten gewoon in de packs. Je kan ze ook van het auction house halen normaal.

Bull3triXx

Legacy Member
Ben goe begonnen maar ben nu echt aan het sukkelen pff

ik zoek een team en formatie grr

Jersy

Legacy Member
als je nu speelt als be a pro als spits
hoe kan je dan je laten vervangen?
want tegen de 70ste minuut is mijn pro doodop en lukt zelfs lopen neit meer

Lospeed

Legacy Member
ben alle (sub)toppers eens aan het afgaan om mee te spelen... blijkbaar ligt de gewone 4-4-2 van liverpool mij het beste :p

Kiiilerke

Legacy Member
verloren tegen de grootste lozer ooit maar ik had dus 3 rode kaarten door lichte tackels 5 wins 4 losses dus.. onverdiend tot en met..alles wat fout kan lopen LOOPT FOUT


EN IK SPEEL ALTIJD TEGEN KERELS MET INTERNET VAN DE FUCKING ALDI

LaBuenaVida

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
verloren tegen de grootste lozer ooit maar ik had dus 3 rode kaarten door lichte tackels 5 wins 4 losses dus.. onverdiend tot en met..alles wat fout kan lopen LOOPT FOUT


EN IK SPEEL ALTIJD TEGEN KERELS MET INTERNET VAN DE FUCKING ALDI

Ik krijg stilaan medelijden met jou :evil:

Kennaah

Legacy Member
Ligt het aan mij of zijn keepers uber als je dichtbij komt en slecht als je van afstand schiet.

Er straks op legendary er ene in geknalt van iets verder dan 30yrd en als ik dichtbij kom pakken ze alles :s

Kiiilerke

Legacy Member
tis van da bakske kapot gesmeten tegen en de muur :) kutspel
sjans dak er nog een heb:/ mijn keeper trapt uit TEGEN DE FUCKING KOP van ene en HUP in mijn goal toch wel !

waffel

Legacy Member
arneeuh zei:
Zin om eens te spelen? Nu ga ik wel tappen op een feestje maar morgen heb ik tijd genoeg :)



Morgen voeg ik u toe :)

Morgenmiddag ben ik hoogstwss online, dus dan wil ik wel eens spelen!

psn username is: waffel_-

Gleke

Legacy Member
hey ik heb een vraagje , ik heb deze vrijdag mijn fifa gekocht in bart smith in mechelen en ik kon pas vandaag spelen nu wou ik eens online testen maar ik geef die code in en er komt op code is niet bruikbaar of al eens gebruikt maar ik heb dat niet gebruikt .
wat kan ik doen voor toch online te kunnen spelen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan