Lospeed
Legacy Member
stuikerd zei:Denk dat ze in dat geval op driehoekje duwen ( keeper laten uitkomen )
Als je op select duwt en je komt niet aan je controller blijft je keeper dan normaal gewoon staan
maar dan zie ik het nut niet van he... je gaat je keeper toch niet laten uitkomen tot voorbij je verdedigers

.

kutspel