Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leto

Legacy Member
Beetje zielig van EA door niet voorzien te zijn op het aantal gebruikers van ultimate team ...

Kiiilerke

Legacy Member
het spel is nog maar juist uit:p je wilt niet weten wat voor een clusterfuck de servers zijn van call of duty de eerste weken/maanden

Leto

Legacy Member
Ja maar ze zijn EA en ze weten hoeveel mensen FIFA 11 speelden en de populariteit van ultimate team ... werkt het eigenlijk op de PS3 op dit moment?

-Panda-

Legacy Member
Vandaag mijn eerste 2 gold packs via de voucher gekregen!

Eerste pack: Een rare Robinho = WOOT ^_^

Kiiilerke

Legacy Member
ik heb ook robinho maar ik gebruik die niet omdat hazard op zijn plek staat:cool:

Morrissey

Legacy Member
waffel zei:
Het was zeer zeker verdiend. Het was mijn verdienste dat er pas later in de wedstrijd gescoord was, ik zat daar echt met man en man te verdedigen, spelers goed opstellen bij een tegenaanval en op het juiste moment de bal afnemen, maar het was onvermijdelijk dat ik een tegen mijn oren ging krijgen als ik er zélf niet kon uitkomen. Ik heb amper kansen afgedwongen, niets de tweede helft dacht ik zelf. Het was ook de eerste en de laatste keer dat ik die vuile ploeg neem :D

Ik zag direct waarom je goed bent in FIFA, je zet vlug druk, zet je spelers positioneel goed, je hapt niet direct toe en je voert alles vlug uit. Uiteraard zijn er ook bij jou nog werkpunten (het spel is pas uit), maar de ingrediënten zijn er om weer goed te zijn. Na een twintigtal matchen heb ik FIFA nu wel redelijk goed onder de knie, maar ik zal moeten spelen tegen opponenten als jou om écht beter te worden.

FF terzijde, heb jij gekozen dat Juhasz in de 16 stond, of doet hij dat automatisch? (ik ben vergeten waarom hij daar ineens stond en eum, bedankt voor de fairplay bij de uitgooi van men keeper ;))
Juhasz stond daar nog van een hoekschop of vrije trap, en was even blijven hangen. Maar ik had zelf niet door dat hij het was, tot ik zijn naam zag :p.

En geen probleem hoor voor die fairplay. Zo ga ik echt niet scoren in een oefenmatchke, het draait om plezier hé. Iedereen kan eens een foutje maken, ik ga dat dan niet simpel gaan afstraffen. :)

Als je nog eens oefenmatch wil spelen, stuur me dan maar een bericht op PSN. Gewoon liefst niet random uitnodigen, want meestal ben ik al aan het spelen, en ik ga niet quiten omdat iemand mij invite natuurlijk :p

Reverz

Legacy Member
Leto zei:
Ja maar ze zijn EA en ze weten hoeveel mensen FIFA 11 speelden en de populariteit van ultimate team ... werkt het eigenlijk op de PS3 op dit moment?
Ik denk eerlijk gezegd dat FUT momenteel wrs 5 keer zoveel traffic te verwerken krijgt vergeleken met normale omstandigheden in Fifa 11.

Er zijn wrs ook nog nen helen hoop mensen zoals ik die nog zitten te wachten op hun bij webshops bestelde copy's die pas na het weekend aankomen en ondertussen wel al FUTweb gebruiken. Ik hoop in ieder geval dat ik straks toch eens effe kan inloggen. Al is het maar voor diejn daily bonus. 500 free coins of een paar random cards is nooit slecht.

inkei

Legacy Member
Daily bonus is toch al gedaan?
Tot 30ste dacht ik want ik heb ernet niks gekregen.

Shadowfox

Legacy Member
Dat ze de toeloop op FUTweb niet hadden zien komen vind ik maar een flauw excuus.
Als je FUTweb opent een paar dagen voor dat het spel uitkomt en je hebt X aantal gebruikers, dan kan je je verwachten aan heel wat meer volk zodra het spel te koop is hé, dan hadden ze die tijd daarvoor maar moeten benutten.
Daarbovenop komt nog eens dat ze X aantal pre-order codes hebben uitgegeven + X aantal Special Editions ...

Dit doet veel af van de beleving van het spel en hoe meer ik probeer, hoe minder ik zin heb om het verder te spelen (al zal het hen waarschijnlijk worst wezen aangezien ik mijn exemplaar al heb)

Leto

Legacy Member
Is die daily bonus normaal niet elke dag voor altijd? Zou wel op niks slaan als dat maar geldig was tot aan de release lol.
Ik heb nog niet kunnen inloggen vandaag dus geen idee. Hopelijk weer 2500 coins zoals gisteren, kan ik toch al wat traden (als het systeem niet om zeep is tenminste :p)

Fraze

Legacy Member
Is er eigenlijk een manier om te saven ofzo ?

Khad net paar verdiensten in de arena vrijgespeeld. Moest ps3 resetten wegens freeze en weg de verdiensten.

plehiers

Legacy Member
kay-gell zei:
Plehiers, frisse!
Ik zit u te invite en te wachten in de lobby en dan bolt ge het em.

sorry maat :p
was hele tijd bezig tegen nen andere en als ik u invite waart gij bezig (en moest toen opt einde door...)

next time ;)

plehiers

Legacy Member
boozeke zei:
aanvallend punt heb ik willen merken toen ik met ivoorkust speelde,damn :p

mja ivoorkust is verdedigend ook nie zo supersterk natuurlijk (wat op zich leuk is, dan kan ik mij wat uitleven met hazard :p)

ma paar keer blunder ik toch in verdediging dat gij gewoon los alleen op de keeper kunt gaan eh :)
en als gij een kans krijgt, mist gij precies niet veel ;) (ofwel ist op de deklat)

plehiers

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
wat is frankrijk een kutploeg .. eerste en laatste keer dat ik daarmee speel! bah bah bah

lol :p
hebben nochtans dikke spelers...

ma zou nie weten hoe ze spelen, tot nu toe alleen nog maar met belgie gespeeld (en offline alleen maar met chelsea waar ik alle belgen heb gekocht :p)

stoica_dva

Legacy Member
Leto zei:
Is die daily bonus normaal niet elke dag voor altijd? Zou wel op niks slaan als dat maar geldig was tot aan de release lol.

Spelers die nu pas met hun retail versie een FUT team aanmaken krijg geen daily bonus.

Ik verwacht dus dat die inderdaad gisteren zou aflopen.

Reverz

Legacy Member
Fred1880 zei:
Is er eigenlijk een manier om te saven ofzo ?

Khad net paar verdiensten in de arena vrijgespeeld. Moest ps3 resetten wegens freeze en weg de verdiensten.
Een wedstrijd spelen... of eventueel een aanpassing doen aan uwe pro waardoor hij word opgeslagen werkt misschien ook.

Ik heb in Fifa 11 ook 5-6 keer dezelfde verdienste vrijgespeeld in arena. Vaak zat ik net voordat ik mijne PS3 afzette nog wat te prutsen in arena namelijk maar dat werd dus idd niet gesaved.

miekju

Legacy Member
Verlies ik net een partij doordat Clichy de winning goal scoort met zijn rechter (in het kruis). Soms...

split-second

Legacy Member
Grrrr al een hele dag probeer ik via de pc in te loggen op FUT12...... zonder succes. :cry:
Start dan wat servers bij hé EA !! man toch... :naughty:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Ashley Young :love:

Pff... 1 puntje te weinig om te stijgen naar divisie 7. Blijf dus plakke in divisie 8 ! :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan