Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerkiiilerke zei:ik heb ook robinho maar ik gebruik die niet omdat hazard op zijn plek staat![]()

Juhasz stond daar nog van een hoekschop of vrije trap, en was even blijven hangen. Maar ik had zelf niet door dat hij het was, tot ik zijn naam zagwaffel zei:Het was zeer zeker verdiend. Het was mijn verdienste dat er pas later in de wedstrijd gescoord was, ik zat daar echt met man en man te verdedigen, spelers goed opstellen bij een tegenaanval en op het juiste moment de bal afnemen, maar het was onvermijdelijk dat ik een tegen mijn oren ging krijgen als ik er zélf niet kon uitkomen. Ik heb amper kansen afgedwongen, niets de tweede helft dacht ik zelf. Het was ook de eerste en de laatste keer dat ik die vuile ploeg neem![]()
Ik zag direct waarom je goed bent in FIFA, je zet vlug druk, zet je spelers positioneel goed, je hapt niet direct toe en je voert alles vlug uit. Uiteraard zijn er ook bij jou nog werkpunten (het spel is pas uit), maar de ingrediënten zijn er om weer goed te zijn. Na een twintigtal matchen heb ik FIFA nu wel redelijk goed onder de knie, maar ik zal moeten spelen tegen opponenten als jou om écht beter te worden.
FF terzijde, heb jij gekozen dat Juhasz in de 16 stond, of doet hij dat automatisch? (ik ben vergeten waarom hij daar ineens stond en eum, bedankt voor de fairplay bij de uitgooi van men keeper)
.

Ik denk eerlijk gezegd dat FUT momenteel wrs 5 keer zoveel traffic te verwerken krijgt vergeleken met normale omstandigheden in Fifa 11.Leto zei:Ja maar ze zijn EA en ze weten hoeveel mensen FIFA 11 speelden en de populariteit van ultimate team ... werkt het eigenlijk op de PS3 op dit moment?
)kay-gell zei:Plehiers, frisse!
Ik zit u te invite en te wachten in de lobby en dan bolt ge het em.


boozeke zei:aanvallend punt heb ik willen merken toen ik met ivoorkust speelde,damn![]()
)
(ofwel ist op de deklat)boerkiiilerke zei:wat is frankrijk een kutploeg .. eerste en laatste keer dat ik daarmee speel! bah bah bah

)Leto zei:Is die daily bonus normaal niet elke dag voor altijd? Zou wel op niks slaan als dat maar geldig was tot aan de release lol.
Een wedstrijd spelen... of eventueel een aanpassing doen aan uwe pro waardoor hij word opgeslagen werkt misschien ook.Fred1880 zei:Is er eigenlijk een manier om te saven ofzo ?
Khad net paar verdiensten in de arena vrijgespeeld. Moest ps3 resetten wegens freeze en weg de verdiensten.