Frstylr
Legacy Member
frigo!boerkiiilerke zei:15 haatmails gekregen van 1 kerel
naam: stijnw
ploeg:club brugge
geweet geoeg zeker![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frigo!boerkiiilerke zei:15 haatmails gekregen van 1 kerel
naam: stijnw
ploeg:club brugge
geweet geoeg zeker![]()
HOPLON zei:Dus als jij je been als verdediger 'laat hangen' is je man je altijd voorbij?
Laat me niet lachen he ...
Een klein tikske, duel, ... Nu kunde ni eens in duel gaan
Het doet me meer denken aan minivoetbal nu :ironic:
boerkiiilerke zei:15 haatmails gekregen van 1 kerel
naam: stijnw
ploeg:club brugge
geweet geoeg zeker![]()

inkei zei:Did you destroy him with anderlecht ?![]()
GIJ VUILE WANKERLECHT,U MOEDER IS EEN HOER,IK WEET U WONEN
waffel zei:Het was zeer zeker verdiend. Het was mijn verdienste dat er pas later in de wedstrijd gescoord was, ik zat daar echt met man en man te verdedigen, spelers goed opstellen bij een tegenaanval en op het juiste moment de bal afnemen, maar het was onvermijdelijk dat ik een tegen mijn oren ging krijgen als ik er zélf niet kon uitkomen. Ik heb amper kansen afgedwongen, niets de tweede helft dacht ik zelf. Het was ook de eerste en de laatste keer dat ik die vuile ploeg neem![]()
Ik zag direct waarom je goed bent in FIFA, je zet vlug druk, zet je spelers positioneel goed, je hapt niet direct toe en je voert alles vlug uit. Uiteraard zijn er ook bij jou nog werkpunten (het spel is pas uit), maar de ingrediënten zijn er om weer goed te zijn. Na een twintigtal matchen heb ik FIFA nu wel redelijk goed onder de knie, maar ik zal moeten spelen tegen opponenten als jou om écht beter te worden.
FF terzijde, heb jij gekozen dat Juhasz in de 16 stond, of doet hij dat automatisch? (ik ben vergeten waarom hij daar ineens stond en eum, bedankt voor de fairplay bij de uitgooi van men keeper)

plehiers zei:ik wil mij online ook wel eens wagen aan een matchke, als iemand wilt?
psn: plehiers

boerkiiilerke zei:das zo ne kerel dat select aan het abusen was denk ik
beunhaas zei:wat doet select dan?
Booka Shade zei:Het aantal penalty's is wel hoger dan bij fifa11, krijg bijna iedere match één tegen. Gelukkig kan bijna niemand die trappen. Heb er nog maar 1 binnengekregen.
. Ik scoor ze bijna altijdboerkiiilerke zei:das zo ne kerel dat select aan het abusen was denk ik
stuikerd zei:Dan bestuur jij de keeper en de ai jouw spelers. Waardoor hij de bal afpakt voo jouw.
(als in: plots uit zijn baklijn lopen naar de bal toe)Lospeed zei:hmm, kan het zijn dat als iemand dat gebruikt dat zijn keeper als een kip zonder kop plots begint rond te lopen als hij niet goed oplet?(als in: plots uit zijn baklijn lopen naar de bal toe)
Heb er zo al een paar afgestraft maar verschoot toch telkens als ik die keeper plots zag uitkomen tot ver buiten de baklijn...
Als er zijn die straks een matchke willen: lospeed_be
(ga wel nu eerst even pauzeren maar je kan me toevoegen)
De laatste 2-3 matchen begon het verdedigen al wat te lukken maar ik dwing zelf alsmaar minder kansen af... (1 of 2 kansen kan natuurlijk al genoeg zijn maar meestal niet he)
Lospeed zei:hmm, kan het zijn dat als iemand dat gebruikt dat zijn keeper als een kip zonder kop plots begint rond te lopen als hij niet goed oplet?(als in: plots uit zijn baklijn lopen naar de bal toe)
Heb er zo al een paar afgestraft maar verschoot toch telkens als ik die keeper plots zag uitkomen tot ver buiten de baklijn...
Als er zijn die straks een matchke willen: lospeed_be
(ga wel nu eerst even pauzeren maar je kan me toevoegen)
De laatste 2-3 matchen begon het verdedigen al wat te lukken maar ik dwing zelf alsmaar minder kansen af... (1 of 2 kansen kan natuurlijk al genoeg zijn maar meestal niet he)
aanvallend punt heb ik willen merken toen ik met ivoorkust speelde,damnplehiers zei:thx voor de matchkes boozy
aanvallen lukt mij nogaltijd goe genoeg, ma soms blunder ik enorm hard in verdediging op deze fifa![]()
