Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Panda-

Legacy Member
HOPLON zei:
Dus als jij je been als verdediger 'laat hangen' is je man je altijd voorbij?

Laat me niet lachen he ...

Een klein tikske, duel, ... Nu kunde ni eens in duel gaan

Het doet me meer denken aan minivoetbal nu :ironic:

Ahum,

Ik zie al de hele tijd dat jij posts maakt en zegt dat je nu geen druk kan zetten tot "op" de man of in duel kan gaan...

Dat is dus wel mogelijk hé.

De X dient enkel om te containen en dus af te schermen, waarbij je dus logisch afstand houdt en niet als een kip zonder kop naar de aanvaller rent.

Je kan manueel perfect naar een aanvaller sturen en tot op 1 cm van hem gaan lopen waarna je zelf met O de bal dient af te nemen.

Conclusie: Duels en druk tot op de man zijn perfect mogelijk.

plehiers

Legacy Member
thx voor de matchkes boozy

aanvallen lukt mij nogaltijd goe genoeg, ma soms blunder ik enorm hard in verdediging op deze fifa :p

Kiiilerke

Legacy Member
inkei zei:
Did you destroy him with anderlecht ? :)

nee 2-1 maar die kerel begon te flippen en te roepen en berichten te sturen enzo:crazy: GIJ VUILE WANKERLECHT,U MOEDER IS EEN HOER,IK WEET U WONEN

zo van die dingen:p

Fraze

Legacy Member
Ultimate team werkt niet ?

Telkens dak mijn ploeg aant opstellen ben en een speler toevoeg crasht het.

Anoniem06

Legacy Member
waffel zei:
Het was zeer zeker verdiend. Het was mijn verdienste dat er pas later in de wedstrijd gescoord was, ik zat daar echt met man en man te verdedigen, spelers goed opstellen bij een tegenaanval en op het juiste moment de bal afnemen, maar het was onvermijdelijk dat ik een tegen mijn oren ging krijgen als ik er zélf niet kon uitkomen. Ik heb amper kansen afgedwongen, niets de tweede helft dacht ik zelf. Het was ook de eerste en de laatste keer dat ik die vuile ploeg neem :D

Ik zag direct waarom je goed bent in FIFA, je zet vlug druk, zet je spelers positioneel goed, je hapt niet direct toe en je voert alles vlug uit. Uiteraard zijn er ook bij jou nog werkpunten (het spel is pas uit), maar de ingrediënten zijn er om weer goed te zijn. Na een twintigtal matchen heb ik FIFA nu wel redelijk goed onder de knie, maar ik zal moeten spelen tegen opponenten als jou om écht beter te worden.

FF terzijde, heb jij gekozen dat Juhasz in de 16 stond, of doet hij dat automatisch? (ik ben vergeten waarom hij daar ineens stond en eum, bedankt voor de fairplay bij de uitgooi van men keeper ;))

Zin om eens te spelen? Nu ga ik wel tappen op een feestje maar morgen heb ik tijd genoeg :)

plehiers zei:
ik wil mij online ook wel eens wagen aan een matchke, als iemand wilt?

psn: plehiers

Morgen voeg ik u toe :)

Booka Shade

Legacy Member
Het aantal penalty's is wel hoger dan bij fifa11, krijg bijna iedere match één tegen. Gelukkig kan bijna niemand die trappen. Heb er nog maar 1 binnengekregen.

Kiiilerke

Legacy Member
wat is frankrijk een kutploeg .. eerste en laatste keer dat ik daarmee speel! bah bah bah

stuikerd

Legacy Member
Booka Shade zei:
Het aantal penalty's is wel hoger dan bij fifa11, krijg bijna iedere match één tegen. Gelukkig kan bijna niemand die trappen. Heb er nog maar 1 binnengekregen.

Snap echt niet waarom iedereen problemen heeft met penalty's :s. Ik scoor ze bijna altijd

beunhaas

Legacy Member
ternet ajax vs santos, kerel denkt dat hij kan tricken met neymar dus komt hij eerste helft niet aan de goal bij mij en scoor ik 2-0. daarna komt hij 2x aan goal en scoort hij puur op snelheid, een zeer zwakke plek van ajax. ik nog reuze kansen maar keeper saved alles, echt belachelijk

Lospeed

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
das zo ne kerel dat select aan het abusen was denk ik
stuikerd zei:
Dan bestuur jij de keeper en de ai jouw spelers. Waardoor hij de bal afpakt voo jouw.

hmm, kan het zijn dat als iemand dat gebruikt dat zijn keeper als een kip zonder kop plots begint rond te lopen als hij niet goed oplet? :unsure: (als in: plots uit zijn baklijn lopen naar de bal toe)

Heb er zo al een paar afgestraft maar verschoot toch telkens als ik die keeper plots zag uitkomen tot ver buiten de baklijn...

Als er zijn die straks een matchke willen: lospeed_be
(ga wel nu eerst even pauzeren maar je kan me toevoegen)

De laatste 2-3 matchen begon het verdedigen al wat te lukken maar ik dwing zelf alsmaar minder kansen af... (1 of 2 kansen kan natuurlijk al genoeg zijn maar meestal niet he)

inkei

Legacy Member
Lospeed zei:
hmm, kan het zijn dat als iemand dat gebruikt dat zijn keeper als een kip zonder kop plots begint rond te lopen als hij niet goed oplet? :unsure: (als in: plots uit zijn baklijn lopen naar de bal toe)

Heb er zo al een paar afgestraft maar verschoot toch telkens als ik die keeper plots zag uitkomen tot ver buiten de baklijn...

Als er zijn die straks een matchke willen: lospeed_be
(ga wel nu eerst even pauzeren maar je kan me toevoegen)

De laatste 2-3 matchen begon het verdedigen al wat te lukken maar ik dwing zelf alsmaar minder kansen af... (1 of 2 kansen kan natuurlijk al genoeg zijn maar meestal niet he)

Normaal gezien, adhv de forums toch, moet zijn naam dan verdwijnen van de verdedigers en boven de keeper te komen staan.

stuikerd

Legacy Member
Lospeed zei:
hmm, kan het zijn dat als iemand dat gebruikt dat zijn keeper als een kip zonder kop plots begint rond te lopen als hij niet goed oplet? :unsure: (als in: plots uit zijn baklijn lopen naar de bal toe)

Heb er zo al een paar afgestraft maar verschoot toch telkens als ik die keeper plots zag uitkomen tot ver buiten de baklijn...

Als er zijn die straks een matchke willen: lospeed_be
(ga wel nu eerst even pauzeren maar je kan me toevoegen)

De laatste 2-3 matchen begon het verdedigen al wat te lukken maar ik dwing zelf alsmaar minder kansen af... (1 of 2 kansen kan natuurlijk al genoeg zijn maar meestal niet he)

Denk dat ze in dat geval op driehoekje duwen ( keeper laten uitkomen )
Als je op select duwt en je komt niet aan je controller blijft je keeper dan normaal gewoon staan

kay-gell

Legacy Member
Plehiers, frisse!
Ik zit u te invite en te wachten in de lobby en dan bolt ge het em.

boozeke

Legacy Member
plehiers zei:
thx voor de matchkes boozy

aanvallen lukt mij nogaltijd goe genoeg, ma soms blunder ik enorm hard in verdediging op deze fifa :p
aanvallend punt heb ik willen merken toen ik met ivoorkust speelde,damn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan