Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arneeuh zei:
Is FUT web vorig jaar niet pas nen helen tijd na de release van Fifa 11 uitgekomen?stuikerd zei:Hier ook, vlede jaar had ik er pertans geen last met
spits99 zei:Just echt, de Belgische verdediging staat te slapen

boerkiiilerke zei:Eden Hazard uit gold pack
atm mertens- benzema - hazard

kay-gell zei:Heb ik nu goed gezien dat België 4,5 sterren heeft. Hoe minder grote toernoois ze spelen, hoe beter in fifa precies![]()

plehiers zei:bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...![]()
plehiers zei:bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...![]()

plehiers zei:bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...![]()



plehiers zei:bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...![]()

plehiers zei:bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...![]()
