Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HOPLON

Legacy Member
En mijn eerste 2 goldpacks zijn gearriveerd :applause:

Nog beter dan verwacht ben er blij mee !

Lospeed

Legacy Member
hoe pak je eigenlijk een penalty? :wtf:
Heb er al heel veel tegengekregen en vaak ging ik naar de juist hoek maar dan springt die bal via het been van de keeper binnen, of net boven zijn been, enz... ook al zit ik in de juiste hoek, hij vliegt er altijd in :sop:

Kiiilerke

Legacy Member
5-2 gewonnen met anderlecht tege racing club ofso:crazy: die aanval van anderlecht is gewoon ongeloofelijk:drool: op papier is dat in het echt ook gewoon een superploeg :p

Reverz

Legacy Member
stuikerd zei:
Hier ook, vlede jaar had ik er pertans geen last met
Is FUT web vorig jaar niet pas nen helen tijd na de release van Fifa 11 uitgekomen?

Also... het is den eerste keer dat men free packs bij allerhande edities van de game steekt. Er zijn dus véél meer mensen die FUT gewoon eens willen proberen, dit zal over een aantal weken wel minderen.

spits99 zei:
Just echt, de Belgische verdediging staat te slapen
:lol:

Leto

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
Eden Hazard uit gold pack:cool:

atm mertens- benzema - hazard

Hoe doet gij da kerel ....
Hazard in form zal mijn eerste doel zijn op de markt, die wil ik echt hebben, is volgens zijn stats een messi met hier en daar wat iets minder stats :D

Wel frustrerend dat hun UT systeem niet voorzien is op al die users (omdat het nu van in het begin free is), ik heb het spel zelf nog nie maar kan wel op UT inloggen, maar zelfs dat gaat nu niet door overbelasting :'(

waffel

Legacy Member
Hoe meer ik speel hoe leuker ik het vind. Goeie shit! Als mensen eens tegen mij willen spelen in de nabije toekomst =>

waffel_- is de username

Shadowfox

Legacy Member
Ik probeer al de hele dag in te loggen op FUTweb, maar constant vol.

kay-gell

Legacy Member
Heb ik nu goed gezien dat België 4,5 sterren heeft. Hoe minder grote toernoois ze spelen, hoe beter in fifa precies :p

plehiers

Legacy Member
kay-gell zei:
Heb ik nu goed gezien dat België 4,5 sterren heeft. Hoe minder grote toernoois ze spelen, hoe beter in fifa precies :p

bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...:)

boozeke

Legacy Member
vraagje,ik kan mijn code niet ingeven,zowel niet met streepjes als zonder,weet iemand hier een oplossing voor?zou toch ook graag mijn packs ontvangen

waffel

Legacy Member
plehiers zei:
bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...:)

34ste, het zou serieus raar moeten schieten om de top15 binnen te sluipen zonder zich te kunnen kwalificeren op een tornooi :D

Lospeed

Legacy Member
plehiers zei:
bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...:)

heb jij het nu niet over de europese ranking? :p

EDIT: iemand tips voor aan te vallen? :p
Nu het begint te lukken om te verdedigen lukt het langs geen kanten meer om te scoren :unsure:
(gisteren tal van matchen die eindigden met cijfers als 6-5 enz...)
Verdedigend speel ik nu vooral zo: heel de tijd wijken met de meest naar achter geplaatste speler ten opzichte van de aanvaller met bal en een 2e speler (verdedigende middenvelder) druk laten zetten. Tackelen proberen timen op het juiste moment.

Leto

Legacy Member
plehiers zei:
bwa pas op, ze staan ook al 12e op fifa ranking ondertussen eh...:)

Niet op de FIFA ranking, maar 12de in de Europese coëfficiënt, serieus verschil :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan