Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leto

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Wat gebeurd er dan bijvoorbeeld wanneer je spel om 1 of andere reden niet werkt door kras of weet ik veel of beschadigd toekomt, sturen ze je dan zonder pardon een nieuwe want kan mij voorstellen dat dat al eens kan gebeuren, heb het zelf al voorgehad met een spel te verkopen dat nog in de plastiek zat en gewoon beschadigd was? En wat zijn zo de populairste/goedkoopste websites waar besteld word dan kan ik eens een kijk je nemen wat ze zoal te bieden hebben.

greetz
Bij bol.com heb ik al eens direct een 2de exemplaar van een artikel gekregen, maar daar bestel ik mijn games niet, is te duur :p
Van Amazon.co.uk heb ik nog nooit iets gekregen dat beschadigd was dus zou het niet weten.

Shadowfox zei:
Hoe pak je de bal dan af als je geen bolletje gebruikt? :wtf: Gewoon wachten tot hij een fout maakt ofzo?
Net zoals in FIFA11 kan je de bal afnemen door ertegen te gaan lopen en zo he, ook wanneer je aan het jockeyen bent. Een maat van mij gebruikte in FIFA11 zelfs geen X (toen tackle), ik heb het nooit begrepen hoe hij het deed maar ik kon tegen hem nauwelijks een bal vasthouden, hij gaat deze FIFA geniaal vinden gezien de voorsprong die hij nu al heeft op al die pressers van fifa11.

boerkiiilerke zei:
inform ribery:applause::applause::applause::woohoo::cool::cool::cool::cool:
Man daar heb je echt veel geluk mee, da's een van de beste dribbelaars in het spel en dan nog in form ... die zal tegen de 100.000 waard zijn nu al...

inkei

Legacy Member
Yurf zei:
87% (PES 2012 kreeg 80%).

Ik heb een vraag over FUT. Je hebt de gewone gouden kaarten, dan heb je de In Form kaarten (team of the week), maar ik heb nu ook een kaart die blinkt. Zijn die beter dan de gewone versie of gewoon zeldzamer?

Dat zijn rares, dus zeldzame gouden/zilvere/bronze kaaten.

djemz

Legacy Member
ik gebruikte in de vorige fifas ook geen x of toch bijna nooit omdat ik het realistischer vond om er gewoon tegen te lopen en de bal af te nemen, daarmee ik heb totaal geen problemen met dat nieuwe verdedigen, met de aanvallers en middenvelders druk zetten, dus vanaf de eerste baltoets ernaartoe sprinten en proberen tackelen en met de verdedigers wat afwachtender spelen ofwel terugzakken met een middenvelder en tackelen, als je dan mist kun je nog overschakelen op een verdediger

ebuzola

Legacy Member
Als ik al die comments lees is het spel nog pakken beter dan de demo :) Can't wait. Maandag zou normaal amazon het leveren, ben benieuwd

Shadowfox

Legacy Member
Sorry!
We have reached the maximum number of
users who can log into FUT Web.
Please try again later.
:angry:

De helft van die connecties blijven gewoon open staan waarschijnlijk omdat ze weten dat ze achteraf er niet meer in geraken :doh:

Kiiilerke

Legacy Member
ik speel beter met rsca dan met barca:p mbokani is echt goed:woohoo:


edit:MERTENS in form BOOYA

Anoniem06

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ik speel beter met rsca dan met barca:p mbokani is echt goed:woohoo:


edit:MERTENS in form BOOYA

Weeral uit pakje? :naughty:

Hoeveel pakskes hebt ge al gekocht mss? :p

SkeeWax

Legacy Member
Elk z'n goeiendag,

ik heb zonet Fifa gekocht en wat ik ambetant vind is dat het lettertype zo klein is bij mij. Het lijkt alsof niet heel m'n scherm wordt gebruikt. Zijn er nog die dit hebben? Kan je dit aanpassen?

Bosvos

Legacy Member
SkeeWax zei:
Elk z'n goeiendag,

ik heb zonet Fifa gekocht en wat ik ambetant vind is dat het lettertype zo klein is bij mij. Het lijkt alsof niet heel m'n scherm wordt gebruikt. Zijn er nog die dit hebben? Kan je dit aanpassen?

ik veronderstel dat je nog een tv met beeldbuis hebt? Sinds ik een LCD-tv heb, heb ik dat probleem niet meer, zelfs niet op een klein schermke (want daar zijn de letters tenminste scherp).

Indien dit het probleem is, is er niet veel aan te doen denk ik :p

BruYntje

Legacy Member
Kan je eigenlijk die online divisions niet met 2 spelen? Nergens te vinden! :confused:

Anoniem06

Legacy Member
BruYntje zei:
Kan je eigenlijk die online divisions niet met 2 spelen? Nergens te vinden! :confused:

Denk het niet, wat ik in elk geval goed vind. Heb het nooit eerlijk gevonden, dat je ranked kon spelen met 2 controllers voor 1 ploeg. Geeft echt een groot voordeel omdat je dan met 2 kan verdedigen en je zo echt overrompeld wordt.

Als ik iemand zag op Fifa 11 met "gasten : 1" voor de ranked game begon, heb ik altijd geleaved, na eens verloren te hebben op die manier.

SkeeWax

Legacy Member
Bosvos zei:
ik veronderstel dat je nog een tv met beeldbuis hebt? Sinds ik een LCD-tv heb, heb ik dat probleem niet meer, zelfs niet op een klein schermke (want daar zijn de letters tenminste scherp).

Indien dit het probleem is, is er niet veel aan te doen denk ik :p

Ok bedankt. Zal m'n ps3 eens aansluiten op andere tv dan :p

Veriac

Legacy Member
Kan je online matchen zien van andere mensen? Dus toeschouwer eigenlijk? :p

Slayer_Kev666

Legacy Member
Dat verdedigen :( ik ben er zoooo slecht in. Ik speelde fifa 11 op legendarisch en won alles makkelijk, nu moet ik op pro spelen en mijn verdediging is steeds kaas met gaten. Als ik 1 kans weg geef zit die meestal binnen.

Bambinho

Legacy Member
Iemand die mijn LW 85 Pedro wil ruilen tegen een gelijkaardige rating?

LaBuenaVida

Legacy Member
Zalig matchke gespeeld.
Club vs Beerschot AC.

Echt uberrealistich, Donk die boven alles en iedereen springt en prachtig binnenkopt!

Ineens midden in mijn aanval fluit de scheids omdat Losada geblesseerd ligt. Hij wordt vervangen en de scheids neemt de bal in handen, scheidrechtersbal. Hij laat hem vallen en Vleminckxs trap hem mooi achter de doellijn, fair play <3!

Maar het laatste vond ik wel geslaagd en kreeg ik een deja vu! Coosemans pakt de bal niet maar wel de speler, krijgt rood en penalty, pakt Dhoest (allé ik ^^) em wel toch zeker!! :D

Wel één foutje, de engelse commentator zei: Germinal Beerschot ^^


Anyway! Content van mijne aankoop!

Oja!, Altijd als ik scoor doe ik een shuffle :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan