Leto
Legacy Member
Bij bol.com heb ik al eens direct een 2de exemplaar van een artikel gekregen, maar daar bestel ik mijn games niet, is te duurRicky Bobby zei:Wat gebeurd er dan bijvoorbeeld wanneer je spel om 1 of andere reden niet werkt door kras of weet ik veel of beschadigd toekomt, sturen ze je dan zonder pardon een nieuwe want kan mij voorstellen dat dat al eens kan gebeuren, heb het zelf al voorgehad met een spel te verkopen dat nog in de plastiek zat en gewoon beschadigd was? En wat zijn zo de populairste/goedkoopste websites waar besteld word dan kan ik eens een kijk je nemen wat ze zoal te bieden hebben.
greetz

Van Amazon.co.uk heb ik nog nooit iets gekregen dat beschadigd was dus zou het niet weten.
Net zoals in FIFA11 kan je de bal afnemen door ertegen te gaan lopen en zo he, ook wanneer je aan het jockeyen bent. Een maat van mij gebruikte in FIFA11 zelfs geen X (toen tackle), ik heb het nooit begrepen hoe hij het deed maar ik kon tegen hem nauwelijks een bal vasthouden, hij gaat deze FIFA geniaal vinden gezien de voorsprong die hij nu al heeft op al die pressers van fifa11.Shadowfox zei:Hoe pak je de bal dan af als je geen bolletje gebruikt?Gewoon wachten tot hij een fout maakt ofzo?
Man daar heb je echt veel geluk mee, da's een van de beste dribbelaars in het spel en dan nog in form ... die zal tegen de 100.000 waard zijn nu al...boerkiiilerke zei:inform ribery:applause::applause::applause:![]()
Gewoon wachten tot hij een fout maakt ofzo?


Can't wait. Maandag zou normaal amazon het leveren, ben benieuwd

ik ben er zoooo slecht in. Ik speelde fifa 11 op legendarisch en won alles makkelijk, nu moet ik op pro spelen en mijn verdediging is steeds kaas met gaten. Als ik 1 kans weg geef zit die meestal binnen.
