Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
miekju zei:
Tips voor te verdedigen: zo weinig mogelijk sprinten gebruiken tijdens het verdedigen (praktisch niet) alsook bolletje loslaten. Heb ook de gewoonte gehad om veel bolletje te gebruiken maar sinds ik dit afgeleerd ben loopt het echt stukken beter.
Hoe pak je de bal dan af als je geen bolletje gebruikt? :wtf: Gewoon wachten tot hij een fout maakt ofzo?

HOPLON

Legacy Member
miekju zei:
Vind dat verdedigen juist wel stukken realistischer. Als je een been laat hangen dan ben je uit balans en sta je niet in 3 sec weer goed. Het verdedigen doet mij echt aan IRL situaties denken en is, imo, uitstekend uitgewerkt. Vergt alleen een serieuze aanpassing! (Trainen dus)

Dus als jij je been als verdediger 'laat hangen' is je man je altijd voorbij?

Laat me niet lachen he ...

Een klein tikske, duel, ... Nu kunde ni eens in duel gaan

Het doet me meer denken aan minivoetbal nu :ironic:

HOPLON

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik ga mijn online ambities toch maar opbergen, tegen boerkiiilerke gespeeld Nederland - België en kreeg 0-4 tegen mijn kloten. Ben maar 1 keer voor zijn doel geweest de rest constant achter hem aan gelopen.

Ik ga mij er bij neer leggen dat ik niet de vingers heb om fifa te spelen, althans toch niet hoger dan Semi-Pro (of online dus). Man man, wat ben ik in mezelf teleurgesteld :unsure:
Nuja, BF3 beta is uit, ga mij dan maar bezig houden met wat ik wél goed kan ... schieten dus.

Edit: Ik zou wel eens graag jullie handen zien terwijl jullie spelen, dat kan toch niet anders of jullie doen 20 toetsaanslagen per 5 seconden ofzo ... :doh:

Het goede nieuws is wel, je hebt zijn dag goed gemaakt, hij heeft eens kunnen winnen + zonder penalties op zijn kloten te krijgen ;)

Shadowfox

Legacy Member
HOPLON zei:
Het goede nieuws is wel, je hebt zijn dag goed gemaakt, hij heeft eens kunnen winnen + zonder penalties op zijn kloten te krijgen ;)
Goed nieuws, inderdaad! :sop:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Bosvos zei:
Ik vind het eigenlijk wel redelijk simpel om penalties te trappen...
Zien dat je uw meterke in het groene gedeeltje hebt van uw balkske en schieten en tijdens de aanloop de richting geven (hoe langer ge de richting aangeeft, hoe meer hij naar die kant vliegt.

't Is natuurlijk de truuk om de goeie combinatie te vinden tussen kracht en richting, tegen minder goeie keepers kan je nog scoren als hij niet volledig in de hoek vliegt, maar ne goeie haalt ze er toch uit :p

Je kan tegen eender welke keeper een penalty scoren... Zelfs met bv. losada tegen casillas... Je moet zoals je zegt gwn de combinatie richting - kracht een beetje oefenen. Perfect in het zijnetje en geen enkele keeper kan hem pakken. :)

stoica_dva

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Wat gebeurd er dan bijvoorbeeld wanneer je spel om 1 of andere reden niet werkt door kras of weet ik veel of beschadigd toekomt, sturen ze je dan zonder pardon een nieuwe want kan mij voorstellen dat dat al eens kan gebeuren, heb het zelf al voorgehad met een spel te verkopen dat nog in de plastiek zat en gewoon beschadigd was? En wat zijn zo de populairste/goedkoopste websites waar besteld word dan kan ik eens een kijk je nemen wat ze zoal te bieden hebben.

greetz

Krijg je idd een nieuw exemplaar.

Voornaamste zijn amazon.co.uk, shopto.net, zavvi.com en thehut.com

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik ga mijn online ambities toch maar opbergen, tegen boerkiiilerke gespeeld Nederland - België en kreeg 0-4 tegen mijn kloten. Ben maar 1 keer voor zijn doel geweest de rest constant achter hem aan gelopen.

Ik ga mij er bij neer leggen dat ik niet de vingers heb om fifa te spelen, althans toch niet hoger dan Semi-Pro (of online dus). Man man, wat ben ik in mezelf teleurgesteld :unsure:
Nuja, BF3 beta is uit, ga mij dan maar bezig houden met wat ik wél goed kan ... schieten dus.

Edit: Ik zou wel eens graag jullie handen zien terwijl jullie spelen, dat kan toch niet anders of jullie doen 20 toetsaanslagen per 5 seconden ofzo ... :doh:

sure ? :unsure:

Yurf

Legacy Member
Shadowfox zei:
Hoe pak je de bal dan af als je geen bolletje gebruikt? :wtf: Gewoon wachten tot hij een fout maakt ofzo?

Je hoeft niet per se een knop te drukken om de bal af te pakken. Vaak is het voldoende om voor de voeten van de aanvaller te lopen om 'm af te pakken. Je kan dat op verschillende manieren doen:

1/ naast de aanvaller lopen, aan zijn lijf hangen (cirkelknop ingedrukt houden met de standaard controls, ik speel met alternatieve en daar is het vierkant), tot je hem inhaalt.

2/ de aanvaller zijn pad kruisen en dus de bal voor zijn neus wegsnoepen.

Met cirkel (alternatief: vierkant) verdedigen gaat ook vrij vlot eens je het gewoon bent. Je moet drukken op het moment dat de bal van de aanvaller zijn voet is.

waffel

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Wat gebeurd er dan bijvoorbeeld wanneer je spel om 1 of andere reden niet werkt door kras of weet ik veel of beschadigd toekomt, sturen ze je dan zonder pardon een nieuwe want kan mij voorstellen dat dat al eens kan gebeuren, heb het zelf al voorgehad met een spel te verkopen dat nog in de plastiek zat en gewoon beschadigd was? En wat zijn zo de populairste/goedkoopste websites waar besteld word dan kan ik eens een kijk je nemen wat ze zoal te bieden hebben.

greetz

Ik bestel op gameoffer.nl, en als er daar iets mis mee is moet je de klantendienst opbellen. Ik neem aan dat ze je dan vergoeden met een nieuw exemplaar.


Ik vind FIFA12 trouwens heerlijk spel, het heeft serieuze trekken weg van PES2011 waardoor ik online zowat iedere wedstrijd win (met Anderlecht) :D Het schieten vind ik persoonlijk wel wat onrealistisch, uit halve kansen schiet je kanonkogels tussen twee palen af met kutspelers.

Ik weet eigenlijk nog altijd niet hoe je een lage voorzet trapt :(

Anoniem06

Legacy Member
Iemand die paar matchkes wil spelen? Ik ben aant wachten! PSN: RscaDude

Ricky Bobby

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik heb alvast een mailtje gezonden naar [email protected] (ik kreeg mijn bevestiging via die mail en er stond in dat ik daarop mocht reageren indien dat nodig zou zijn). Ik laat je alleszins iets weten via PM zodra ik antwoord krijg :)

In ieder geval proficiat om je zo in te zetten na je uren!

No problem

greetz

Lospeed

Legacy Member
gisteren zeer goed gestart onine met 10-2-2
vandaag is het eerder iets van 14-4-10 geworden :cry:

Fraze

Legacy Member
Kheb dus net mijn fifa fut code ingegeven maar ik krijg geen pakket. Of is dit pas voor morgen (een nieuwe maand) ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan