Ik ga mijn online ambities toch maar opbergen, tegen boerkiiilerke gespeeld Nederland - België en kreeg 0-4 tegen mijn kloten. Ben maar 1 keer voor zijn doel geweest de rest constant achter hem aan gelopen.
Ik ga mij er bij neer leggen dat ik niet de vingers heb om fifa te spelen, althans toch niet hoger dan Semi-Pro (of online dus). Man man, wat ben ik in mezelf teleurgesteld

Nuja, BF3 beta is uit, ga mij dan maar bezig houden met wat ik wél goed kan ... schieten dus.
Edit: Ik zou wel eens graag jullie handen zien terwijl jullie spelen, dat kan toch niet anders of jullie doen 20 toetsaanslagen per 5 seconden ofzo ... :doh: