Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
Shadowfox zei:
Mensen gezocht die het spel nog niet op Wereldklasse spelen; ikzelf verlies regelmatig op Prof.
PSN: Shadowfoxy, blijf zeker nog een paar uur online!

kheb u toegevoegd !kheb ne slechte dag vandaag dus je zal wel winnen:sop:

HOPLON

Legacy Member
Fifa 2012 heeft mijn verwachtingen nog niet kunnen inlossen ...

Dat verdedigen begint te lukken maar ik vind het totaal niet realistisch. Een verdediger verliest veel te veel tijd bij een korte tackle dat kan gewoon niet, het lijkt alsof zijn tackelend been 50kg weegt.

Geef mij maar al het nieuwe van fifa 2012 en een goeie kruising van het nieuwe met het oude verdedigen. (Bv druk zetten op de man mag van mij een PAK korter op de man en geen 2m ervan, idem voor de 2de verdediger die druk zet)

In het echt 'loop' je de bal ook niet af van je tegenstander he.

Die voorzetten daar moet ik ook nog serieus aan sleutelen, ging eens een geweldige voorzet geven zoals in fifa 11 maar ik denk dat den bovensten in de spionkop het zal geweten hebben aan zijn hoofd ...

Ricky Bobby

Legacy Member
mistramian zei:
ik krijg mijn fifa 12 van amazon maar op maandag... (3/10), beter bij shopto besteld dus...
Ik lees hier geregeld dat een aantal onder jullie geregeld hun games via websites op het net besteld, hier ben ik zelf niet echt thuis in aangezien ik zelf in een games winkel werk en hem daar koop als ik hem moet hebben.Daarom mijn vraag zijn er voordelen waarom jullie dat online bestellen via amazon enz..., bijvoorbeeld lagere prijs, extra dlc ? want als ik naar de levertijden kijk van sommigen hier hebben jullie blijkbaar het spel niet sneller dan dat je in de winkel gaat kopen en soms zelf nog later. Vandaar mijn vraag zijn hier voordelen aan verbonden om het toch via hun te bestellen in plaats van uw lokale gamewinkel.

greetz

HOPLON

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Ik lees hier geregeld dat een aantal onder jullie geregeld hun games via websites op het net besteld, hier ben ik zelf niet echt thuis in aangezien ik zelf in een games winkel werk en hem daar koop als ik hem moet hebben.Daarom mijn vraag zijn er voordelen waarom jullie dat online bestellen via amazon enz..., bijvoorbeeld lagere prijs, extra dlc ? want als ik naar de levertijden kijk van sommigen hier hebben jullie blijkbaar het spel niet sneller dan dat je in de winkel gaat kopen en soms zelf nog later. Vandaar mijn vraag zijn hier voordelen aan verbonden om het toch via hun te bestellen in plaats van uw lokale gamewinkel.

greetz

Ik vermoed dat het te maken heeft met de pre order + het feit dat hij even goedkoop is als in dreamland (met dat verschil dat ze wél de voordelen van de pre order hebben)
+ vorige jaren kan ik mij niet herinneren dat ze hem via online later kregen dan de release

miekju

Legacy Member
HOPLON zei:
Fifa 2012 heeft mijn verwachtingen nog niet kunnen inlossen ...

Dat verdedigen begint te lukken maar ik vind het totaal niet realistisch. Een verdediger verliest veel te veel tijd bij een korte tackle dat kan gewoon niet, het lijkt alsof zijn tackelend been 50kg weegt.

Geef mij maar al het nieuwe van fifa 2012 en een goeie kruising van het nieuwe met het oude verdedigen. (Bv druk zetten op de man mag van mij een PAK korter op de man en geen 2m ervan, idem voor de 2de verdediger die druk zet)

In het echt 'loop' je de bal ook niet af van je tegenstander he.

Die voorzetten daar moet ik ook nog serieus aan sleutelen, ging eens een geweldige voorzet geven zoals in fifa 11 maar ik denk dat den bovensten in de spionkop het zal geweten hebben aan zijn hoofd ...


Vind dat verdedigen juist wel stukken realistischer. Als je een been laat hangen dan ben je uit balans en sta je niet in 3 sec weer goed. Het verdedigen doet mij echt aan IRL situaties denken en is, imo, uitstekend uitgewerkt. Vergt alleen een serieuze aanpassing! (Trainen dus)

Tips voor te verdedigen: zo weinig mogelijk sprinten gebruiken tijdens het verdedigen (praktisch niet) alsook bolletje loslaten. Heb ook de gewoonte gehad om veel bolletje te gebruiken maar sinds ik dit afgeleerd ben loopt het echt stukken beter.

Ook tactischer denken. Met je aanvallers (AMC/AMR/AML/SP) kan je gerust naar voor stormen en druk zetten zoveel je wil. Met je verdedigers moet je wat afwachtender spelen en eerder een stapje terug zetten. Niet direct je verdediger naar voor duwen.

ik probeer ook altijd om met mijn AMR als eertste druk te zetten op de AMR van de tegenstander. Kost wat krachten van je flankaanvallers maar brengt toch ook weer wat extra defensieve zekerheid.

Bosvos

Legacy Member
Hekje# zei:
Ik heb er al een paar gehad en 1 tegen. Allemaal gemist, die ik tegenkreeg ging lekker de haak in. Ik snap het gewoon niet hoe het moet...

Ik vind het eigenlijk wel redelijk simpel om penalties te trappen...
Zien dat je uw meterke in het groene gedeeltje hebt van uw balkske en schieten en tijdens de aanloop de richting geven (hoe langer ge de richting aangeeft, hoe meer hij naar die kant vliegt.

't Is natuurlijk de truuk om de goeie combinatie te vinden tussen kracht en richting, tegen minder goeie keepers kan je nog scoren als hij niet volledig in de hoek vliegt, maar ne goeie haalt ze er toch uit :p

Ricky Bobby

Legacy Member
HOPLON zei:
Ik vermoed dat het te maken heeft met de pre order + het feit dat hij even goedkoop is als in dreamland (met dat verschil dat ze wél de voordelen van de pre order hebben)
+ vorige jaren kan ik mij niet herinneren dat ze hem via online later kregen dan de release
Oké maar ik zeg maar iets hé, je loopt naar je gamewinkel, dreamland, game mania, media markt enz..., je pre orderd de game -> je hebt dan recht op dlc als die er is voor dat spel-> je hebt het op de release of vroeger als het embargo word doorbroken en je hebt een goede prijs naar gelang de winkelketen waar je gaat maar bovenal je hebt niet het risico dat een spel niet tijdig word geleverd dus dacht ik er zullen nog andere voordelen zijn zoals online bestellings kortingen ofzo of iets anders extra's(bv korting als je meerdere games besteld) maar dit is dan niet het geval ? Of krijgen zij mss nog extra exclusieve dlc dat winkels niet kunnen bieden ?

greetz

stoica_dva

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Oké maar ik zeg maar iets hé, je loopt naar je gamewinkel, dreamland, game mania, media markt enz..., je pre orderd de game -> je hebt dan recht op dlc als die er is voor dat spel-> je hebt het op de release of vroeger als het embargo word doorbroken en je hebt een goede prijs naar gelang de winkelketen waar je gaat maar bovenal je hebt niet het risico dat een spel niet tijdig word geleverd dus dacht ik er zullen nog andere voordelen zijn zoals online bestellings kortingen ofzo of iets anders extra's(bv korting als je meerdere games besteld) maar dit is dan niet het geval ? Of krijgen zij mss nog extra exclusieve dlc dat winkels niet kunnen bieden ?

greetz

Tegen de prijs van een online winkel kan je meestal niet opboksen.
De deftige online winkels kunnen ook een levering op release garanderen.

Bovendien beschikken ze idd soms over exclusieve dlc.

waffel

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Ik lees hier geregeld dat een aantal onder jullie geregeld hun games via websites op het net besteld, hier ben ik zelf niet echt thuis in aangezien ik zelf in een games winkel werk en hem daar koop als ik hem moet hebben.Daarom mijn vraag zijn er voordelen waarom jullie dat online bestellen via amazon enz..., bijvoorbeeld lagere prijs, extra dlc ? want als ik naar de levertijden kijk van sommigen hier hebben jullie blijkbaar het spel niet sneller dan dat je in de winkel gaat kopen en soms zelf nog later. Vandaar mijn vraag zijn hier voordelen aan verbonden om het toch via hun te bestellen in plaats van uw lokale gamewinkel.

greetz

+ ik moet niet naar de winkel
+ altijd goedkoopste prijs (daarmee wil ik niet zeggen dat hij evt in een winkel even goed koop kan zijn, maar duurder nooit)

- als het pre-order is krijg je meestal de game maar 2 a 3 dagen later

Ricky Bobby

Legacy Member
waffel zei:
+ ik moet niet naar de winkel
+ altijd goedkoopste prijs (daarmee wil ik niet zeggen dat hij evt in een winkel even goed koop kan zijn, maar duurder nooit)

- als het pre-order is krijg je meestal de game maar 2 a 3 dagen later
Wat gebeurd er dan bijvoorbeeld wanneer je spel om 1 of andere reden niet werkt door kras of weet ik veel of beschadigd toekomt, sturen ze je dan zonder pardon een nieuwe want kan mij voorstellen dat dat al eens kan gebeuren, heb het zelf al voorgehad met een spel te verkopen dat nog in de plastiek zat en gewoon beschadigd was? En wat zijn zo de populairste/goedkoopste websites waar besteld word dan kan ik eens een kijk je nemen wat ze zoal te bieden hebben.

greetz

Kiiilerke

Legacy Member
weer zo een duts dat alleen kon winnen door een penalty te krijgen terwijl ik hem niet eens aanraakte :s:s:s:s:s meer penaltys tegen gekregen op 2 dagen dan op 1 jaar fifa 11

djemz

Legacy Member
impact engine heeft idd soms wel klotebugs, bvb mijn verdediger valt op de aanvaller na een kopduel en hopla penalty (keeper heeft em wel goe uitgehaald mabon) wel veel blessures, ik heb nog maar 2 matchen van de 15 met een volledige ploeg gespeeld. Maar ze zijn wel super realistisch, torrez doet een duik om de bal binnen te koppen maar springt met zijn hoofd tegen de schouder van de verdediger waardoor hij een hersenschudding heeft.

Sommige afstandschoten gaan er wel te vlot in, op een nat plein een afstandschot met drogba, bal kaatst op de grond waardoor ze verder in doel dwarrelt terwijl de keeper hem makkelijk moest kunnen pakken.
Lukaku is wel zot goed, zijn eerste stappen zijn wat traag, maar als em vertrokken is is hij moeilijk bij te houden amaKvind het ook wel goed dat ze de bekerwedstrijden iets mooier gemaakt hebben al kon het nog beter, in pes heb je echt meer die champions league sfeer in bekerwedstrijden

baccie

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
weer zo een duts dat alleen kon winnen door een penalty te krijgen terwijl ik hem niet eens aanraakte :s:s:s:s:s meer penaltys tegen gekregen op 2 dagen dan op 1 jaar fifa 11


Ik ben er mee ge stopt met online ik krijg er alleen maar stres van en mijn controler die ziet af .

Yurf

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
weer zo een duts dat alleen kon winnen door een penalty te krijgen terwijl ik hem niet eens aanraakte :s:s:s:s:s meer penaltys tegen gekregen op 2 dagen dan op 1 jaar fifa 11

Dat moet toch aan uw speelstijl liggen, waarschijnlijk te agressief. :p Ik vermoed dat de combinatie van te veel de sprintknop en vierkantje gebruiken penalties veroorzaakt. :) In het strafschopgebied is het beter om niet te sprinten en enkel vierkantje te gebruiken als je zeker bent dat je de bal zal afpakken. Als je twijfelt is het beter om te proberen schoten te blokkeren / in de weg te lopen met L2. :)

Kiiilerke

Legacy Member
mijn eerste "goeie" match van de dag en is het toch niet in een friendly zeker:angry:

lukaku is beter dan ik dacht :D kan mooie dribbels doen

nGl88

Legacy Member
haha, nu al zoveel ragers :p
relax boys, begin van de game, die schele ranking van fifa doet er niet toe, zorg dat je klaar bent wanneer de leagues en tornooikes starten ;)

Shadowfox

Legacy Member
Ik ga mijn online ambities toch maar opbergen, tegen boerkiiilerke gespeeld Nederland - België en kreeg 0-4 tegen mijn kloten. Ben maar 1 keer voor zijn doel geweest de rest constant achter hem aan gelopen.

Ik ga mij er bij neer leggen dat ik niet de vingers heb om fifa te spelen, althans toch niet hoger dan Semi-Pro (of online dus). Man man, wat ben ik in mezelf teleurgesteld :unsure:
Nuja, BF3 beta is uit, ga mij dan maar bezig houden met wat ik wél goed kan ... schieten dus.

Edit: Ik zou wel eens graag jullie handen zien terwijl jullie spelen, dat kan toch niet anders of jullie doen 20 toetsaanslagen per 5 seconden ofzo ... :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan