impact engine heeft idd soms wel klotebugs, bvb mijn verdediger valt op de aanvaller na een kopduel en hopla penalty (keeper heeft em wel goe uitgehaald mabon) wel veel blessures, ik heb nog maar 2 matchen van de 15 met een volledige ploeg gespeeld. Maar ze zijn wel super realistisch, torrez doet een duik om de bal binnen te koppen maar springt met zijn hoofd tegen de schouder van de verdediger waardoor hij een hersenschudding heeft.
Sommige afstandschoten gaan er wel te vlot in, op een nat plein een afstandschot met drogba, bal kaatst op de grond waardoor ze verder in doel dwarrelt terwijl de keeper hem makkelijk moest kunnen pakken.
Lukaku is wel zot goed, zijn eerste stappen zijn wat traag, maar als em vertrokken is is hij moeilijk bij te houden amaKvind het ook wel goed dat ze de bekerwedstrijden iets mooier gemaakt hebben al kon het nog beter, in pes heb je echt meer die champions league sfeer in bekerwedstrijden