dev!lke
Legacy Member
nGl88 zei:Oefenen, veel oefenen![]()
op fifa11 gingen er zo veel in. keepers zijn echt veel verbeterd ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nGl88 zei:Oefenen, veel oefenen![]()

dev!lke zei:op fifa11 gingen er zo veel in. keepers zijn echt veel verbeterd ^^

Veriac zei:hoe speel je best en rapst een vriendschappelijke wedstrijd online? Dus niet voor klassement.
boerkiiilerke zei:gedaan met online voor mijik verlies altijd terwijl die fucking retards al het geluk van de wereld hebben!u!!!!! ik ga 546 keer neer = geen penaltys die retards vallen 1 keer =penalty ... geen online meer fuck da !
Wilcao zei:Die friendly online is wel vet, alleen jammer dat ik ene daarvan verloren heb door disconnection. Weet iemand wat die rival game inhoud bij friendly online?
boerkiiilerke zei:daar krijgde exp voor
boerkiiilerke zei:gedaan met online voor mijik verlies altijd terwijl die fucking retards al het geluk van de wereld hebben!u!!!!! ik ga 546 keer neer = geen penaltys die retards vallen 1 keer =penalty ... geen online meer fuck da !
Ik doe hier ook ferm men best na 12 jaar PES
