Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Fuck da, al tweede keer vandaag dat ik 'verbinding met ea-servers verbroken" krijg als ik aant winnen was.. 2 losses.. belachelijk wel.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Ik was daarjuist aan het spelen en ineens was zo die balk links vanboven weg... Waar de naam, scores en tijd staat etc. Ook als er bv het balbezit op komt krijg ik enkel de namen + percentages... Dan is die gele balk er ook niet. Vind dit wel erg lastig ze...

Iemand een oplossing voor ? thnx !! :)

Kiiilerke

Legacy Member
ale ze weeral een match verloren online door een onterechte penalty...fuck you gay impact engine fuck you

Veriac

Legacy Member
hoe speel je best en rapst een vriendschappelijke wedstrijd online? Dus niet voor klassement.

Kiiilerke

Legacy Member
gedaan met online voor mij :) ik verlies altijd terwijl die fucking retards al het geluk van de wereld hebben!u!!!!! ik ga 546 keer neer = geen penaltys die retards vallen 1 keer =penalty ... geen online meer fuck da !

Kiiilerke

Legacy Member
ik wel maar ze maken de hele tijd fouten op mij en krijg nooit een penaltys terwijl ik een klein duwke moe geven en BAM penalty

Hekje#

Legacy Member
Ik heb er al een paar gehad en 1 tegen. Allemaal gemist, die ik tegenkreeg ging lekker de haak in. Ik snap het gewoon niet hoe het moet...

Wilcao

Legacy Member
Die friendly online is wel vet, alleen jammer dat ik ene daarvan verloren heb door disconnection :(. Weet iemand wat die rival game inhoud bij friendly online?

Veriac

Legacy Member
hoe speel je best en rapst een vriendschappelijke wedstrijd online? Dus niet voor klassement.

Veriac

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
gedaan met online voor mij :) ik verlies altijd terwijl die fucking retards al het geluk van de wereld hebben!u!!!!! ik ga 546 keer neer = geen penaltys die retards vallen 1 keer =penalty ... geen online meer fuck da !

Ik had mijn bakske in 2 gebroken

Kiiilerke

Legacy Member
Wilcao zei:
Die friendly online is wel vet, alleen jammer dat ik ene daarvan verloren heb door disconnection :(. Weet iemand wat die rival game inhoud bij friendly online?

daar krijgde exp voor

Shadowfox

Legacy Member
Mensen gezocht die het spel nog niet op Wereldklasse spelen; ikzelf verlies regelmatig op Prof.
PSN: Shadowfoxy, blijf zeker nog een paar uur online!

Wilcao

Legacy Member
Belgie ligt me toch echt. Tot nu toe alle 6 online games voor die league gewonnen met ze

waffel

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
gedaan met online voor mij :) ik verlies altijd terwijl die fucking retards al het geluk van de wereld hebben!u!!!!! ik ga 546 keer neer = geen penaltys die retards vallen 1 keer =penalty ... geen online meer fuck da !

Och kom, beetje doorzettingsvermogen tonen hé :p Ik doe hier ook ferm men best na 12 jaar PES :D
Ik win wel meer online dan van legendary :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan