Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leto

Legacy Member
Shadowfox zei:
Dat is ook zowat mijn probleem. Ik wil bijleren maar niemand kan/wil het mij leren.
Ik heb me gisteren moe gezocht op YouTube naar 'tutorials' om te leren spelen zoals "pro's" maar helaas vond ik niets :(
Frustrerend I know ... sommige zaken zijn in FIFA zo normaal geworden in de loop van de edities dat vele er niet meer bij stilstaan, problematisch als je 10 jaar geen FIFA meer hebt gespeeld, voor FIFA 11 speelde ik een versie waar je constant retro goals maakte op corner, denk FIFA99, dus ja :p

X-SlaYeR

Legacy Member
Mij moogt ge ook altijd even toevoegen voor wat matches ( ook nog wel beginner )
psn: Slayerke2203

LaBuenaVida

Legacy Member
HOPLON zei:
En daardoor kunde ni spelen, loopt ze heel den tijd voor dienen tv toch?
zegt da ge de living vandaag zelf gaat kuisen omdat ge thuis zijt van't school ;)

Tis da, ze loopt constant voor den tv é, zo kan je ni spelen e ^^
En kmoet nog mijn verslagen maken, komt goed uit :p

Maandag ga ik die-hard game :)

Shadowfox

Legacy Member
Ik heb FIFA10 wel gekocht (alsook de South Africa editie) maar nooit echt gespeeld omdat ik op hetzelfde moment boeiendere games te pakken had. Ik veronderstel dat de laatste versie die ik echt veel heb gespeeld de Road To World Cup '98 moet zijn geweest :p

fearofthedark

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik heb FIFA10 wel gekocht (alsook de South Africa editie) maar nooit echt gespeeld omdat ik op hetzelfde moment boeiendere games te pakken had. Ik veronderstel dat de laatste versie die ik echt veel heb gespeeld de Road To World Cup '98 moet zijn geweest :p

ha de road to worldcup 98 :D
menige uren aan kwijtgeraakt ze
dat was echt een topperke

inkei

Legacy Member
fearofthedark zei:
ha de road to worldcup 98 :D
menige uren aan kwijtgeraakt ze
dat was echt een topperke

Hehe, driehoekje mashen om te kunnen sprinten, was eigelijke 1 vd beste Fifa's ooit. :)

mistramian

Legacy Member
X-SlaYeR zei:
Mij moogt ge ook altijd even toevoegen voor wat matches ( ook nog wel beginner )
psn: Slayerke2203

Je mag mij ook toevoegen (ook beginner: laatste FIFA was die van 2001 ofzo), heb wel regelmatig fifa 11 gespeeld bij vrienden maar het is niet dat ik het supergoe kon.

PSN: Mistramian

Kiiilerke

Legacy Member
waar kan je zien hoeveel je ultimate team waard is ?

edit: gevonden :) sta atm 3de uit mijn lijst:p

Reverz

Legacy Member
mistramian zei:
ik krijg mijn fifa 12 van amazon maar op maandag... (3/10), beter bij shopto besteld dus...
Same maar dan van game hier lijkt mij. Vreemd want is nochtans al dinsdag verzonden en wat ik bij game bestel is meestal op 2, max 3 dagen hier... het moet weer lukken. Ik hoop gewoon dat het hier volgende week geraakt en dat het dus niet verloren is gegaan met de post want dan is het een maand nagelbijten zenne :angry:

Kiiilerke

Legacy Member
daarnet verloren tegen een kerel die precies alle skillmoves kon:sop: onmogelijk om daar tegen te winnen

Shadowfox

Legacy Member
Total noobs question: Is er eigenlijk voice chat ingame? Bv in een Friendly 1v1 match, kun je daar tegen elkaar spreken?

Edit: Net gezien dat ik mail heb gekregen van Dreamland Webshop met bevestiging dat de code nog per mail word verstuurd, en ondertussen is ook die mail aangekomen!

stoica_dva

Legacy Member
Hoe raden jullie het aan om met FUT te starten? Ik heb nu een team aangemaakt maar dat is niet om aan te zien.

Als ik meerdere teams aanmaak, komen de coins dan gezamenlijk in de kas van de club of is dat per team ingedeeld?

Best gewoon wedstrijden spelen nu met een shit team om coins te verzamelen?

Kiiilerke

Legacy Member
ik wil ronaldo - rooney - messi
in mijn ultimate team maar dat is precies nogal zeldzaam:sad:

stoica_dva

Legacy Member
Hm, je kan blijkbaar dus idd meerdere teams aanmaken in dezelfde club.

Probleem is dat je daar geen spelers voor krijgt, is toch enorm duur om meerdere teams te onderhouden dan?

Ik heb nu 513 coins door een wedstrijd te spelen, maar dat is ook maar beperkt door die contracten. Werkelijk geen idee hoe ik dat ding fatsoenlijk kan managen :what:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan