Shadowfox zei:
Dat is ook zowat mijn probleem. Ik wil bijleren maar niemand kan/wil het mij leren.
Ik heb me gisteren moe gezocht op YouTube naar 'tutorials' om te leren spelen zoals "pro's" maar helaas vond ik niets
Ik denk dat je uiteindelijk al doende het meeste leert (offline op moeilijkheidsgraad die je verhoogt als je de huidige aankan, online door te oefenen tegen mensen uit PSN-lijst). Mij mag je altijd toevoegen voor een 'gemakkelijke' tegenstander. Ik ben PES gewoon, dus ik ben ook een FIFA-noob.

Mijn PSN: yurf777
I.v.m. dat sprinten: ik sprint zelf vrij weinig, omdat ik graag balbezit hou en dus vrij traag mijn aanval opbouw. Enkel als er plots veel ruimte is, zal ik beginnen versnellen. Idem voor het verdedigen. Ik probeer me (zonder te sprinten) zo goed mogelijk te positioneren. Als ik echt in duel moet gaan, zal ik wel sprinten, indien nodig.