Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
B-Mii zei:
De echte reden is omdat alles in-game staat en het compleet overbodig is om een handleiding mee te geven wat een meerkost aan het bedrijf en het mileu is.
Alles ingame? Ik heb eens die 'handleiding' doorlopen ingame en heb helaas niet zien staan over 'lage voortzetten' (2x []) of voortzetten langs de grond (3x []) zoals beschreven staat in die éne persoon zijn PDF's (je naam ontglipt me even, maar ondanks dat ben ik je wel héél dankbaar ;))

Reverz

Legacy Member
B-Mii zei:
De echte reden is omdat alles in-game staat en het compleet overbodig is om een handleiding mee te geven wat een meerkost aan het bedrijf en het mileu is.
Duh, ik weet ook dat alles op disk staat maar dat heeft gewoon met geld te maken. Extra data op een schijfje branden kost hen niks... ik hoop dat je niet naief genoeg bent om te geloven dat het milieu ook maar 10% uit maakt van de reden om papieren handleidingen af te schaffen...

-Panda-

Legacy Member
Shadowfox zei:
Alles ingame? Ik heb eens die 'handleiding' doorlopen ingame en heb helaas niet zien staan over 'lage voortzetten' (2x []) of voortzetten langs de grond (3x []) zoals beschreven staat in die éne persoon zijn PDF's (je naam ontglipt me even, maar ondanks dat ben ik je wel héél dankbaar ;))

ALLES staat in-game. :ironic:

Elke control, elke celebration, elke trick.

jagrkg.jpg

Shadowfox

Legacy Member
Dan moet ik daar toch wel serieus over gekeken hebben hoor, ik heb het wel over de 'handleiding' die in het hoofdmenu terug te vinden is hé ...

Leto

Legacy Member
Shadowfox zei:
Heb me gisterenavond nog wat gesmeten op FIFA12 en moet wel zeggen dat het redelijk moeilijk is op Prof. en aangezien de meeste online gamers die hier zitten spelen op Wereldklasse vrees ik toch voor het niveau online.

Een vraagje voor de mensen die veel online spelen: Sprinten jullie veel? Zoja, vooral op verdedigend of aanvallend vlak? Waarom die vraag? Omdat ik zelf veel sprint en ik de indruk heb dat dat de reden is dat ik zoveel mijn bal verlies aan de tegenpartij.

Dat kan wel eens de reden zijn waarom ik veel sukkel, teveel neiging R2 te drukken denk ik. Veel spelers doen alles automatisch en weten niet eens wat andere misdoen, bij hen lukt alles, vind ik frustrerend want wil bijleren !

stuikerd

Legacy Member
De mogelijkheid om na een match online , penalty's of verleningen te doen is weg?

Of kijk ik er over ?

Shadowfox

Legacy Member
Leto zei:
Dat kan wel eens de reden zijn waarom ik veel sukkel, teveel neiging R2 te drukken denk ik. Veel spelers doen alles automatisch en weten niet eens wat andere misdoen, bij hen lukt alles, vind ik frustrerend want wil bijleren !
Dat is ook zowat mijn probleem. Ik wil bijleren maar niemand kan/wil het mij leren.
Ik heb me gisteren moe gezocht op YouTube naar 'tutorials' om te leren spelen zoals "pro's" maar helaas vond ik niets :(

Kiiilerke

Legacy Member
Shadowfox zei:
Dat is ook zowat mijn probleem. Ik wil bijleren maar niemand kan/wil het mij leren.
Ik heb me gisteren moe gezocht op YouTube naar 'tutorials' om te leren spelen zoals "pro's" maar helaas vond ik niets :(

ik wil het u wel leren :p

psn:kiiilerke

Yurf

Legacy Member
Shadowfox zei:
Dat is ook zowat mijn probleem. Ik wil bijleren maar niemand kan/wil het mij leren.
Ik heb me gisteren moe gezocht op YouTube naar 'tutorials' om te leren spelen zoals "pro's" maar helaas vond ik niets :(

Ik denk dat je uiteindelijk al doende het meeste leert (offline op moeilijkheidsgraad die je verhoogt als je de huidige aankan, online door te oefenen tegen mensen uit PSN-lijst). Mij mag je altijd toevoegen voor een 'gemakkelijke' tegenstander. Ik ben PES gewoon, dus ik ben ook een FIFA-noob. ;) Mijn PSN: yurf777

I.v.m. dat sprinten: ik sprint zelf vrij weinig, omdat ik graag balbezit hou en dus vrij traag mijn aanval opbouw. Enkel als er plots veel ruimte is, zal ik beginnen versnellen. Idem voor het verdedigen. Ik probeer me (zonder te sprinten) zo goed mogelijk te positioneren. Als ik echt in duel moet gaan, zal ik wel sprinten, indien nodig.

LaBuenaVida

Legacy Member
Fuuuu!
Ik zo content als een gieter dat 'k geen lessen heb en spoed mij naar huis om te FIFA12'en, zie ik dat we met een kuisvrouw zitten, die tot 17u blijft :'(

Nuja, dan maar wat leren zeker...

mistramian

Legacy Member
ik krijg mijn fifa 12 van amazon maar op maandag... (3/10), beter bij shopto besteld dus...

Bull3triXx

Legacy Member
kun je zoals in fifa 11 een snelle match voor klassement spelen of niet?

HOPLON

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Fuuuu!
Ik zo content als een gieter dat 'k geen lessen heb en spoed mij naar huis om te FIFA12'en, zie ik dat we met een kuisvrouw zitten, die tot 17u blijft :'(

Nuja, dan maar wat leren zeker...

En daardoor kunde ni spelen, loopt ze heel den tijd voor dienen tv toch?
zegt da ge de living vandaag zelf gaat kuisen omdat ge thuis zijt van't school ;)

boozeke

Legacy Member
mij moogde ook toevoegen: Boozy666, ik moet ook gewoon worden aan deze Fifa, serieus verschil met Fifa 11

Booka Shade

Legacy Member
2 matchkes gespeeld. Eerste 2-2 gespeeld tegen toch wel een zeer goede kandidaat. Bij 1-0 voor mij viel mijn controller uit.
Tweede match stond ik 3-0 voor en toen viel de match uit. Weet nu nog altijd niet of ik gewonnen heb :p

De manier van verdedigen moet ik toch wel nog leren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan