Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feit, dan dribbelde er ook gewoon door of het 2 paaltjes zijn. Nu ja, even zo mijn tricks inoefenen en dan weer prof.Jonas89 zei:Ik speel momenteel op semi-prof maar met de snelheid van de game op hoog, op normaal is het just 2 café-ploegen die spelen![]()
Mijn exemplaar van Dreamland ook niet_lorre zei:Heb net men fifa12 van shopto gekregen woehoew!! Zit wel geen handleiding bij![]()

Da laat mij denken aan het RSCA van gisterenSchummi88 zei:Gisteren men laatste match in divisie 9 moeten spelen. Bij winst ging ik over naar divisie 8, al de rest leverde me geen fluit op. Constant aanvallen en keer op keer op de keeper of op de paal schieten. Hij krijgt 3 kansen en 0-3 ... Dat was even balen.
.kay-gell zei:Moet head to head nu altijd via dat toernooi gedeelte verlopen? Ik vind het vervelend dat je eerst een ploeg moet kiezen en dan in een match komt met een tegenstander van eender welk niveau en dat je pas weet welk team hij kiest als je al in de match zit....
Belgianbonzai zei:stel de routers gelijk in anders![]()
kay-gell zei:Moet head to head nu altijd via dat toernooi gedeelte verlopen? Ik vind het vervelend dat je eerst een ploeg moet kiezen en dan in een match komt met een tegenstander van eender welk niveau en dat je pas weet welk team hij kiest als je al in de match zit....
Kekkeuh66 zei:niveau = zelfde divisie en team kan maximum 0.5 sterren verschil zijn met dat van jou (of dat zou alvast de bedoeling moeten zijn) Ik denk als er niemand gevonden wordt dat hij het aantal sterren dat er verschil mag zijn gaat vergroten. Kan ook in jou voordeel zijn dus.


Das pretty standaard tegenwoordig, is om het milieu te sparen *cough*. Enfin dat is de officiële versie, de echte reden is natuurlijk omdat het een enorme besparing betekend._lorre zei:Heb net men fifa12 van shopto gekregen woehoew!! Zit wel geen handleiding bij![]()
Reverz zei:Das pretty standaard tegenwoordig, is om het milieu te sparen *cough*. Enfin dat is de officiële versie, de echte reden is natuurlijk omdat het een enorme besparing betekend.
Rond 13u30?miekju zei:Kan ook gewoon vriendschappelijke mathcke online spelen. Non-ranked wel.
mythe zei:Rond 13u30?
Voeg mij toe PSN: dripke