Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Ik speel momenteel op semi-prof maar met de snelheid van de game op hoog, op normaal is het just 2 café-ploegen die spelen :p

mythe

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik speel momenteel op semi-prof maar met de snelheid van de game op hoog, op normaal is het just 2 café-ploegen die spelen :p
Feit, dan dribbelde er ook gewoon door of het 2 paaltjes zijn. Nu ja, even zo mijn tricks inoefenen en dan weer prof.

Skithuvud

Legacy Member
Heb net ontdekt dat er Fair play in zit :p Daarnet bleef een speler van mij liggen, ik shot de bal buiten om te wisselen. Waarna de tegenpartij de bal terug shot naar mijn verdediging, wel zalig dat dat er in zit :D

_lorre

Legacy Member
Heb net men fifa12 van shopto gekregen woehoew!! Zit wel geen handleiding bij :p

Schummi88

Legacy Member
Gisteren men laatste match in divisie 9 moeten spelen. Bij winst ging ik over naar divisie 8, al de rest leverde me geen fluit op. Constant aanvallen en keer op keer op de keeper of op de paal schieten. Hij krijgt 3 kansen en 0-3 ... Dat was even balen :p.

mythe

Legacy Member
Schummi88 zei:
Gisteren men laatste match in divisie 9 moeten spelen. Bij winst ging ik over naar divisie 8, al de rest leverde me geen fluit op. Constant aanvallen en keer op keer op de keeper of op de paal schieten. Hij krijgt 3 kansen en 0-3 ... Dat was even balen :p.
Da laat mij denken aan het RSCA van gisteren :p.

kay-gell

Legacy Member
Moet head to head nu altijd via dat toernooi gedeelte verlopen? Ik vind het vervelend dat je eerst een ploeg moet kiezen en dan in een match komt met een tegenstander van eender welk niveau en dat je pas weet welk team hij kiest als je al in de match zit....

Kiiilerke

Legacy Member
iemand straks om friendly matchkes of ultimate team matchkes te spelen ?


psn:kiiilerke

Kekkeuh66

Legacy Member
kay-gell zei:
Moet head to head nu altijd via dat toernooi gedeelte verlopen? Ik vind het vervelend dat je eerst een ploeg moet kiezen en dan in een match komt met een tegenstander van eender welk niveau en dat je pas weet welk team hij kiest als je al in de match zit....

niveau = zelfde divisie en team kan maximum 0.5 sterren verschil zijn met dat van jou (of dat zou alvast de bedoeling moeten zijn) Ik denk als er niemand gevonden wordt dat hij het aantal sterren dat er verschil mag zijn gaat vergroten. Kan ook in jou voordeel zijn dus.

miekju

Legacy Member
kay-gell zei:
Moet head to head nu altijd via dat toernooi gedeelte verlopen? Ik vind het vervelend dat je eerst een ploeg moet kiezen en dan in een match komt met een tegenstander van eender welk niveau en dat je pas weet welk team hij kiest als je al in de match zit....


Kan ook gewoon vriendschappelijke mathcke online spelen. Non-ranked wel.

Shadowfox

Legacy Member
Heb me gisterenavond nog wat gesmeten op FIFA12 en moet wel zeggen dat het redelijk moeilijk is op Prof. en aangezien de meeste online gamers die hier zitten spelen op Wereldklasse vrees ik toch voor het niveau online.

Een vraagje voor de mensen die veel online spelen: Sprinten jullie veel? Zoja, vooral op verdedigend of aanvallend vlak? Waarom die vraag? Omdat ik zelf veel sprint en ik de indruk heb dat dat de reden is dat ik zoveel mijn bal verlies aan de tegenpartij.

kay-gell

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
niveau = zelfde divisie en team kan maximum 0.5 sterren verschil zijn met dat van jou (of dat zou alvast de bedoeling moeten zijn) Ik denk als er niemand gevonden wordt dat hij het aantal sterren dat er verschil mag zijn gaat vergroten. Kan ook in jou voordeel zijn dus.

Ahzo :)

@Miekju thanks maar speel liefst ranked :p

-Panda-

Legacy Member
Sorry!

We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.

Please try again later.


=

-_-

-Panda-

Legacy Member
Reverz zei:
Das pretty standaard tegenwoordig, is om het milieu te sparen *cough*. Enfin dat is de officiële versie, de echte reden is natuurlijk omdat het een enorme besparing betekend.

De echte reden is omdat alles in-game staat en het compleet overbodig is om een handleiding mee te geven wat een meerkost aan het bedrijf en het mileu is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan