Veriac
Legacy Member
arneeuh zei:Taxipost werkt wel degelijk ook op zaterdag. Heb al eens een pakje ontvangen van Amazon op zaterdagmorgen.
Anyways, ik heb mijn pre-order bij Amazon gecanceld en ben hem gewoon in de mediamarkt gaan halen woendag, voor paar euro's meer
En man, tis écht zo'n lekker spel! Anderlecht
Gouden supersub Canesin pikt ook altijd een lekker goaltje mee
FERNNNN | EA SPORTS Football
Ik quote "Prior" van op het forum hier.
Ik ben zelf postbode en je gaat dat waarschijnlijk niet zaterdag krijgen maar de maandag daarop. Bij De (gewone) Post worden ook Taxipost pakketten uitgereikt tijdens de gewone ronde. Meestal zijn dat pakketten onder de 5-10 kilo dat we meekrijgen, heb nog geen zwaardere tot nu toe ooit gezien.
Ik moet wel zeggen dat er wel degelijk camionnettes rondrijden van Taxipost zelf, maar ik denk dat die camionnettes zijn voor hele grote zwaarwegende pakjes of voor dezelfde dag nog uit te reiken als het snel moet gebeuren bij bv bedrijven, maar weet bijlange niet wat zij effectief doen, want die Taxipost centra is niet bij een gewoon postkantoor aangesloten (toch niet in Oostkamp voor zover ik weet). Een Taxipost pakje (24h) van 2 kilo gaat zeker mee met de gewone Post.
Zorg mss best dat iemand thuis is, want je hebt 2 soorten pakjes Taxipost, ik weet niet wat je hebt gevraagd aan de afzender, 1 waar er niet voor afgetekend moet worden (gewone Taxipost) en 1tje met een uitroepteken erop dat wel afgetekend moet worden => (Taxipost Secur, is wel iets duurder, zelfde systeem zoals aangetekende brief)
(En op de site van bpost staat er dat er geleverd word op werkdagen.)


Maarja alle beetjes helpen.
.