Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veriac

Legacy Member
arneeuh zei:
Taxipost werkt wel degelijk ook op zaterdag. Heb al eens een pakje ontvangen van Amazon op zaterdagmorgen.

Anyways, ik heb mijn pre-order bij Amazon gecanceld en ben hem gewoon in de mediamarkt gaan halen woendag, voor paar euro's meer :)

En man, tis écht zo'n lekker spel! Anderlecht :love:

Gouden supersub Canesin pikt ook altijd een lekker goaltje mee :)

FERNNNN | EA SPORTS Football

Ik quote "Prior" van op het forum hier.

Ik ben zelf postbode en je gaat dat waarschijnlijk niet zaterdag krijgen maar de maandag daarop. Bij De (gewone) Post worden ook Taxipost pakketten uitgereikt tijdens de gewone ronde. Meestal zijn dat pakketten onder de 5-10 kilo dat we meekrijgen, heb nog geen zwaardere tot nu toe ooit gezien.

Ik moet wel zeggen dat er wel degelijk camionnettes rondrijden van Taxipost zelf, maar ik denk dat die camionnettes zijn voor hele grote zwaarwegende pakjes of voor dezelfde dag nog uit te reiken als het snel moet gebeuren bij bv bedrijven, maar weet bijlange niet wat zij effectief doen, want die Taxipost centra is niet bij een gewoon postkantoor aangesloten (toch niet in Oostkamp voor zover ik weet). Een Taxipost pakje (24h) van 2 kilo gaat zeker mee met de gewone Post.

Zorg mss best dat iemand thuis is, want je hebt 2 soorten pakjes Taxipost, ik weet niet wat je hebt gevraagd aan de afzender, 1 waar er niet voor afgetekend moet worden (gewone Taxipost) en 1tje met een uitroepteken erop dat wel afgetekend moet worden => (Taxipost Secur, is wel iets duurder, zelfde systeem zoals aangetekende brief)

(En op de site van bpost staat er dat er geleverd word op werkdagen.)

Anoniem06

Legacy Member
hm ja raar.. het mijne was ook gewoon een game dat ik bij Amazon besteld had en op zaterdag toekwam hoor.. :)

-Panda-

Legacy Member
HOPLON zei:
Mijn gold packs heb ik nog altijd niet gevonden van mijn pre order ...

Heb het verzilverd maar bij UT niets te zien!

Iemand die hier raad mee weet?

Begin of eind oktober, gezien je per maand 2 packs krijgt. (voor 6 maanden)

Jonas89

Legacy Member
Mag je veel westrijden spelen na elkaar met je UT (bv: 6 wedstrijden), of ga je dat zien aan hun aan hun conditie ??

Kekkeuh66

Legacy Member
B-Mii zei:
Begin of eind oktober, gezien je per maand 2 packs krijgt. (voor 6 maanden)

Ik dacht 3 of 4 oktober te hebben gelezen ergens. Eind oktober zou al helemaal niet veel nut meer hebben voor de meesten die dan toch FUT spelen. Want wat kan je zoal verwachten in die packs: 3-4 gouden spelers tussen 75-80 overall, en die 80 is dan meestal nog een keeper. een paar contracts, fitness, health, kit, stadion en op meer leg ik mijn hoop al niet meer ondertussen :p Maarja alle beetjes helpen.

Kekkeuh66

Legacy Member
Jonas89 zei:
Mag je veel westrijden spelen na elkaar met je UT (bv: 6 wedstrijden), of ga je dat zien aan hun aan hun conditie ??

Spelers hun fitness gaan zakken idd als je die 6 matchen met dezelfde spelers speelt. Afwisseling is key.

HOPLON

Legacy Member
Jonas89 zei:
Mag je veel westrijden spelen na elkaar met je UT (bv: 6 wedstrijden), of ga je dat zien aan hun aan hun conditie ??

Na elke match vermindert hun conditie.

Ofwel moet je dan een conditie kaart kopen voor die speler (of de ganse ploeg) ofwel laat je bepaalde spelers eens een wedstrijd rusten ...

HOPLON

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Ik dacht 3 of 4 oktober te hebben gelezen ergens. Eind oktober zou al helemaal niet veel nut meer hebben voor de meesten die dan toch FUT spelen. Want wat kan je zoal verwachten in die packs: 3-4 gouden spelers tussen 75-80 overall, en die 80 is dan meestal nog een keeper. een paar contracts, fitness, health, kit, stadion en op meer leg ik mijn hoop al niet meer ondertussen :p Maarja alle beetjes helpen.

Yep beter dat dan niets he ;)

Die gold spelers gebruik je dan maar om coins te verdienen :)

Leto

Legacy Member
Vandaag 2500 coins als daily gift, wat is eigenlijk het beste dat je kon krijgen in FUT11?

Kekkeuh66

Legacy Member
Leto zei:
Vandaag 2500 coins als daily gift, wat is eigenlijk het beste dat je kon krijgen in FUT11?

Ah gaat dat trouwens blijven lopen die daily gifts? Zou nice zijn :)

Leto

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Ah gaat dat trouwens blijven lopen die daily gifts? Zou nice zijn :)
Yup, als je elke dag inlogt krijg je een mini gift, zijn van die truukjes om ons addcited te houden ;)
Tot nu toe heb ik gekregen : 500 coins, 2x silver mini pack (met een Glenn De Boeck :p), 2500 coins

fearofthedark

Legacy Member
ale voor het eerst sinds FIFA 09 heb ik mij er nog eens eentje aangeschaft se. :)

Jonas89

Legacy Member
HOPLON zei:
Na elke match vermindert hun conditie.

Ofwel moet je dan een conditie kaart kopen voor die speler (of de ganse ploeg) ofwel laat je bepaalde spelers eens een wedstrijd rusten ...

en achter hoeveel tijd zijn ze dan uitgerust ? :p

Leto

Legacy Member
mythe zei:
Super!

Ben weer amateur geworden met die tactical defending. Kan zelf niet winnen op professioneel, dan maar semi prof :(.

Het duurde 10 matchen voor ik eens niet verloor op professioneel, je bent niet alleen :p Ik vind semi-prof wel ineens veel te makkelijk, dus ik neem aan dat prof mijn niveau is :)

Kekkeuh66

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wat spelen jullie meestal ? Career/online/UT ?

veel online + FUT en ook wat ranked matchen met mijn VP om die wat beter te maken om die dan te gebruiken in de 9lives Club. Bij downtime servers career.

Belgianbonzai

Legacy Member
miekju zei:
Is het mogelijk om met je PS3 je router te selecteren zonder die telkens opnieuw in te stellen?

Vb. Vandaag naar mijn maat geweest met mijn PS3. Daar alles geinstalleerd om online te kunnen spelen. Savonds kom ik thuis en moet ik mijn router weer volledig installeren.

stel de routers gelijk in anders :P

mythe

Legacy Member
Leto zei:
Het duurde 10 matchen voor ik eens niet verloor op professioneel, je bent niet alleen :p Ik vind semi-prof wel ineens veel te makkelijk, dus ik neem aan dat prof mijn niveau is :)
Net match aan het spelen met Chelsea tegen rsca en dan loop je er inderdaad gewoon door op semi prof, 6-0 met nog 40 min te gaan. Het verschil tussen prof en semi prof is net te veel, maar da wordt dus frustrerende matchen op prof :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan