Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dox zei:lig het aan mij of is er toch redelijk wat lag in 2012 speeld met momenten vlot en 2 sec nadien serieuze happeringen
jeperdejep zei:Wat is nu eigenlijk de bedoeling van fut? gewoon spelers verzamelen of kun je dan ook echt met je ploeg spelen online?
WTF?! De helft van die dingen wist ik niet eens ...Ken1984 zei:Misschien heeft iemand hier wel interesse in, net gemaakt:
Overzicht van de controles voor PS3 FIFA12:
http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_1.pdf
http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_2.pdf


Shadowfox zei:WTF?! De helft van die dingen wist ik niet eens ...
Geen wonder dat ik hier gans de tijd tegen mijn kloten krijg van de AI met moves waar ik al dacht dat ik ze zelf niet kon doen :doh:
En zo veel combinaties man, hoe moet een mens dat in godsnaam gaan onthouden![]()
. Enkel de moves t.e.m. 4 staan erop, er zijn ook nog 5 moves, maar dat waren teveel pijltjes en toestanden 

Ik had doorzettingsvermogen in FIFA11, haalde een niveau waar velen hier zouden mee lachen, maar iedereen moet zich realiseren dat een spel zoals FIFA echt geduld nodig heeft.Shadowfox zei:Ik had het nog niet eens over die skill-moves hoor ... gewoon al die verschillende voortzetten e.d. L1 met dit, 2x dat, 3x dat, x + o, ... man man man ... miserie, miserie, miserie!
Ken1984 zei:Misschien heeft iemand hier wel interesse in, net gemaakt:
Overzicht van de controles voor PS3 FIFA12:
http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_1.pdf
http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_2.pdf
Leto zei:Ik zie daar R1+X als geplaatste pass, moet dat niet L1+X zijn ? Of is dat nog een andere pass?
Die L1+X gebruikte ik in FIFA11 bij 1-2tjes en zo.
Ken1984 zei:Misschien heeft iemand hier wel interesse in, net gemaakt:
Overzicht van de controles voor PS3 FIFA12:
http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_1.pdf
http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_2.pdf