Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dox

Legacy Member
lig het aan mij of is er toch redelijk wat lag in 2012 speeld met momenten vlot en 2 sec nadien serieuze happeringen

Kiiilerke

Legacy Member
dox zei:
lig het aan mij of is er toch redelijk wat lag in 2012 speeld met momenten vlot en 2 sec nadien serieuze happeringen

zal na een paar dagen/weken wel al veel beter zijn

dox

Legacy Member
offline heb ik sommige wedstrijden ook dat hij sec of 5 happerd en dan weer goed

De Burgemeester

Legacy Member
Man man, al 4x disconnected juist na de match wanneer de replays beginnen. Begint serieus op mijn zenuwen te werken, DNF gaat elke keer maar omlaag en ik kan elke keer de match opnieuw spelen.

Ohja, zijn jullie keepers ook zo een losers in UT? Afstandschoten gaan er wel heel gemakkelijk in bij mij, zelfs van die uber trage ballen pakt hij amper. (Meestal zo wegduwen -> Rebound-> goal tegen) Heb momenteel "Given 82" in de goal staan.

Kiiilerke

Legacy Member
tellen je wins en loses van ultimate team mee met die van head 2 head ?

miekju

Legacy Member
Is het mogelijk om met je PS3 je router te selecteren zonder die telkens opnieuw in te stellen?

Vb. Vandaag naar mijn maat geweest met mijn PS3. Daar alles geinstalleerd om online te kunnen spelen. Savonds kom ik thuis en moet ik mijn router weer volledig installeren.

Jepjep

Legacy Member
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van fut? gewoon spelers verzamelen of kun je dan ook echt met je ploeg spelen online?

Leto

Legacy Member
jeperdejep zei:
Wat is nu eigenlijk de bedoeling van fut? gewoon spelers verzamelen of kun je dan ook echt met je ploeg spelen online?

Je speelt ermee om coins te verdienen, je kan zowel online als tegen AI gestuurde ploegen. Ik vind het een super concept, al denk ik wel niet dat er matchmaking systeem is zoals bij head2head, maar ben er niet zeker van.

mythe

Legacy Member
Tjonge jonge, het lukt weer niet meer ze. Tactical defending suck ik in en geraak nooit voorbij mijn man. Dus aanvallen opzetten lukt ook niet echt, want moet altijd terugpassen en het loopt veel te traag.

Shadowfox

Legacy Member

Ken1984

Legacy Member
Shadowfox zei:
WTF?! De helft van die dingen wist ik niet eens ... :help:
Geen wonder dat ik hier gans de tijd tegen mijn kloten krijg van de AI met moves waar ik al dacht dat ik ze zelf niet kon doen :doh:

En zo veel combinaties man, hoe moet een mens dat in godsnaam gaan onthouden :unsure:

Idd, vandaar mijn overzicht, het plan is om dat mooi af te drukken en naast mij te leggen en zo bij te leren (fifa 11 niet gespeeld) ;). Enkel de moves t.e.m. 4 staan erop, er zijn ook nog 5 moves, maar dat waren teveel pijltjes en toestanden :D

Shadowfox

Legacy Member
Ik had het nog niet eens over die skill-moves hoor ... gewoon al die verschillende voortzetten e.d. L1 met dit, 2x dat, 3x dat, x + o, ... man man man ... miserie, miserie, miserie!

Private_BE

Legacy Member
Online gaat het echt zalig met Man City! 5W-2G-1V
Dat verlies is dan nog door mijn eigen schuld en gelijkspel is ook omdat ik te nonchalant kansen vergooi.

Carriere is aan het beteren, na 5 matchen van gelijkspel en verlies win in nu bijna iedere match. Alleen zo kutploegen krijgen per chance een penalty mee waardoor ik punten laat liggen. Maar het blijft zo wel spannend binnen de top 5 :)

Leto

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ik had het nog niet eens over die skill-moves hoor ... gewoon al die verschillende voortzetten e.d. L1 met dit, 2x dat, 3x dat, x + o, ... man man man ... miserie, miserie, miserie!
Ik had doorzettingsvermogen in FIFA11, haalde een niveau waar velen hier zouden mee lachen, maar iedereen moet zich realiseren dat een spel zoals FIFA echt geduld nodig heeft.

Gelukkig speel ik het vooral samen met vrienden in de woonkamer, daar zit de grootste fun, niemand van ons kan ook maar 1 skill move op het juiste moment doen en toch is het bijna het summum van de game ervaring.
Door al dat geyoutube zou de normale casual speler de moed verliezen, maar dan speel je weer zo een avondje met vrienden en is het genieten !

Ken1984 zei:
Misschien heeft iemand hier wel interesse in, net gemaakt:

Overzicht van de controles voor PS3 FIFA12:

http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_1.pdf
http://www.resusaap.com/fifa/FIFA12_2.pdf

Super dat overzicht, dank !
Ik zie daar R1+X als geplaatste pass, moet dat niet L1+X zijn ? Of is dat nog een andere pass? Die L1+X gebruikte ik in FIFA11 bij 1-2tjes en zo.

-Panda-

Legacy Member
Leto zei:
Ik zie daar R1+X als geplaatste pass, moet dat niet L1+X zijn ? Of is dat nog een andere pass?
Die L1+X gebruikte ik in FIFA11 bij 1-2tjes en zo.

Nee is een "schijnbeweging" pasje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan