Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HOPLON

Legacy Member
Mijn gold packs heb ik nog altijd niet gevonden van mijn pre order ...

Heb het verzilverd maar bij UT niets te zien!

Iemand die hier raad mee weet?

Mad_Dogz

Legacy Member
Jeuh en de club matchen gaan weer verneukt zijn door cheaters. Dank u EA :(

BubbaKush

Legacy Member
Braxgata zei:

Man man, gaat men voor een potteke voetbal nu ook al beginnen cheaten, nooit gesnapt hoe je je goed kan voelen omdat je wint, terwijl je weet van jezelf dat je eigenlijk bar slecht bent en moet zeuren om dat gevoel te hebben.

Ok als ge een puber zijt snap ik het misschien nog wel een beetje, dan moet je nog bewijzen hoe groot je pietje is, maar als volwassene...

HOPLON

Legacy Member
BubbaKush zei:
Man man, gaat men voor een potteke voetbal nu ook al beginnen cheaten, nooit gesnapt hoe je je goed kan voelen omdat je wint, terwijl je weet van jezelf dat je eigenlijk bar slecht bent en moet zeuren om dat gevoel te hebben.

Ok als ge een puber zijt snap ik het misschien nog wel een beetje, dan moet je nog bewijzen hoe groot je pietje is, maar als volwassene...

Euh ieder zijn zin he, moest het nu zijn voor online ranked matches moogt der over memmen, anders niet.

In zoveel singleplayer games heb je "money/gold cheats" die men gebruikt, in fifa heb je deze ...

enilx

Legacy Member
HOPLON zei:
Euh ieder zijn zin he, moest het nu zijn voor online ranked matches moogt der over memmen, anders niet.

In zoveel singleplayer games heb je "money/gold cheats" die men gebruikt, in fifa heb je deze ...

Hij gaat dit ook gebruiken bij zijn club online ...

Dan kan hij weer "pronken" met zijn nr1 club hahaha

Anyway ik ben zoiezo meer 1n1 player dan clubplayer dus I dont care :)

Leto

Legacy Member
HOPLON zei:
Mijn gold packs heb ik nog altijd niet gevonden van mijn pre order ...

Heb het verzilverd maar bij UT niets te zien!

Iemand die hier raad mee weet?

Het zijn een aantal packs die je krijgt per maand, dus ik neem aan dat het misschien pas later activeert voor oktober?

Btw :
"Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens."
wtf... het is alles behalve piektijd !

gStar

Legacy Member
Heb dus een raar probleem met mijn headset.

Hij werkt dus niet.

Heb hem gisteren eens uit verwijderd bij de apparaten.
Terug scannen gedaan en zo op opnieuw gekoppeld (gepaird).

Maar hij werkt dus niet. MAAR als ik naar de instellingen ga , waar ik de stem veranderingen en instellingen kan doen voor de microfoon en ik zeg iets dan hoor ik het zelf wel.


Maar in game enzo gaat hij niet.
ik hoor wel de beepjes en dergelijke. Maar Rechtsboven komt er niets van de headset. zoals volume , mute , .... en de andere mensen kunnen me ook niet horen en ik hen ook niet als mijn headset opstaat..


Iemand die dit ook al eens heeft gehad?


Het is trouwens de officiële headset van Playstation (wireless)

enilx

Legacy Member
FUT sux, heb me dr in FIFA11 een tweetal weekskes mee beziggehouden en kwast al rap beu, in FIFA12 denk ik er nog niet aan, dat belachelijke gedoe met die contracten :p
Veel te veel denken, geef mij maar gwoon 1vs1 online play

inqubus

Legacy Member
ik weet niet of het een bug is maar ik was gisteren een new career begonnen als speler. eerste dat ik aanmaakte kon ik max 20 stats verdelen zodat die een overall had van 70. vrij normaal denk ik zo. Nu ging ik een 2e maken en plots kon ik alles op 99 zetten? :)

HOPLON

Legacy Member
enilx zei:
FUT sux, heb me dr in FIFA11 een tweetal weekskes mee beziggehouden en kwast al rap beu, in FIFA12 denk ik er nog niet aan, dat belachelijke gedoe met die contracten :p
Veel te veel denken, geef mij maar gwoon 1vs1 online play

Je hebt punt, en het verkloot uw speelstijl omdat ge der teveel mee bezig zijt

DGEN

Legacy Member
Shadowfox zei:
WTF?! De helft van die dingen wist ik niet eens ... :help:
Geen wonder dat ik hier gans de tijd tegen mijn kloten krijg van de AI met moves waar ik al dacht dat ik ze zelf niet kon doen :doh:

En zo veel combinaties man, hoe moet een mens dat in godsnaam gaan onthouden :unsure:
2 a 3 skillmoves perfectioneren is al voldoende..
Daarmee speel je de tegenstander al zoek :p

gilly

Legacy Member
delivery estimate van amazon maandag 3oktober :(
taxipost werkt niet op zaterdag zeker?

Leto

Legacy Member
gilly zei:
delivery estimate van amazon maandag 3oktober :(
taxipost werkt niet op zaterdag zeker?
Ik had het gevreesd, het is ginder veel te laat vertrokken. Och ja een weekendje zonder FIFA kan geen kwaad zeker? En tegen dan zijn allicht de grootste problemen van de baan :D

gilly

Legacy Member
Leto zei:
Ik had het gevreesd, het is ginder veel te laat vertrokken. Och ja een weekendje zonder FIFA kan geen kwaad zeker? En tegen dan zijn allicht de grootste problemen van de baan :D
Ik denk als het daar smorgens vroeg was vertrokken dat we het vandaag mss gehad hadden maar perfect voor mij, dit weekend nog wat genieten van het weer vanaf dinsdag slecht weer dus vollebak fifa dan! :woohoo:

Anoniem06

Legacy Member
gilly zei:
delivery estimate van amazon maandag 3oktober :(
taxipost werkt niet op zaterdag zeker?

Veriac zei:

Taxipost werkt wel degelijk ook op zaterdag. Heb al eens een pakje ontvangen van Amazon op zaterdagmorgen.

Anyways, ik heb mijn pre-order bij Amazon gecanceld en ben hem gewoon in de mediamarkt gaan halen woendag, voor paar euro's meer :)

En man, tis écht zo'n lekker spel! Anderlecht :love:

Gouden supersub Canesin pikt ook altijd een lekker goaltje mee :)

FERNNNN | EA SPORTS Football
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan