beunhaas
Legacy Member
boerkiiilerke zei:ge moet messi nog kunnen bijhouden ook eh![]()
dan zou ik een gebedje doen voor de keeper
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerkiiilerke zei:ge moet messi nog kunnen bijhouden ook eh![]()
djemz zei:ah ma geen probleem hoor, het kon een smoes zijn eh, maar het zal dan idd wel zo zijn als jij het ook zegt. Kunnen jullie als winkel ook niks aan doen he..
Verder, wat een spel, niet normaal. Ben carriere aan het doen met chelsea, die is ook serieus uitgebreid geworden amai. Alleen steekt het me tegen dat alle dagen die gesimuleerd moeten worden tot de volgende wedstrijd dat dit altijd zolang duurt. Ook super is dat je soms een wedstrijd hebt die verplaatst is naar een andere datum enzo.
Afstandschoten gaan er wel nog altijd vrij makkelijk in vind ik

djemz zei:ah ma geen probleem hoor, het kon een smoes zijn eh, maar het zal dan idd wel zo zijn als jij het ook zegt. Kunnen jullie als winkel ook niks aan doen he..
Verder, wat een spel, niet normaal. Ben carriere aan het doen met chelsea, die is ook serieus uitgebreid geworden amai. Alleen steekt het me tegen dat alle dagen die gesimuleerd moeten worden tot de volgende wedstrijd dat dit altijd zolang duurt. Ook super is dat je soms een wedstrijd hebt die verplaatst is naar een andere datum enzo.
Afstandschoten gaan er wel nog altijd vrij makkelijk in vind ik
)Jonas89 zei:Vraagske: Als ik een gold pack koop in UT zijn dat toch allemaal sterspelers? Want heb vandaag eentje gekocht maar waren allemaal middelmatige spelers...
ik heb al enorm veel brolspelers gekregen uit een gold packboerkiiilerke zei:niet altijd hoorik heb al enorm veel brolspelers gekregen uit een gold pack
Jonas89 zei:Was is het beste pack om te kopen Gold of Ultimate?
Ha!feesjah zei:ik vind dus zo goed als niks eigenlijk over controls, hoe lob je ? hoe richt je schoten op goal. apfffkan alleen rondlopen, passen en verdedigen. laaaaame



Packs kopen is eigenlijk verspilling van coins, je kan beter gewoon de spelers kopen die je wil want de kans dat je een echt goede speler eruit haalt is vrij klein. Het kan natuurlijk altijd dat je Hazard eruit haalt maar is zoals de lotto winnenJonas89 zei:Was is het beste pack om te kopen Gold of Ultimate?

beunhaas zei:...
barca zwaar geownd met real madrid. messi heeft geen meter kunnen dribbelen. hehe 4-1


Ik heb alvast een mailtje gezonden naar [email protected] (ik kreeg mijn bevestiging via die mail en er stond in dat ik daarop mocht reageren indien dat nodig zou zijn). Ik laat je alleszins iets weten via PM zodra ik antwoord krijgRicky Bobby zei:Word in dreamland meegegeven wanneer je het spel komt halen(indien gepre orderd), wat colruyt betreft heb ik geen idee. Als dit van dreamland komt gaan ze het 9 van de 10 vergeten hebben maar wanneer je beld naar desbetreffende winkel zullen ze dit zeker voor je oplossen, wat colruyt betreft zou het idd via mail kunnen gaan als je het via webshop besteld hebt en dan zou ik gewoon mailtje sturen naar de klanten dienst en indien je dan nog geen hebt mag je mij altijd pm'en, heb er bij ons nog 1 op overschot en dan kan ik je wel 1tje bezorgen maar normaal zou dit dus niet nodig zijn.
greetz

boerkiiilerke zei:ik raak niet bij ultimated team binnenWe are sorry but there has been a error connecting to fifa 12 ultimate team
:doh: