Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pino87

Legacy Member
Kga voor het eerst Ultimate Team spelen. Maar euh, is het normaal dat ik geen wedstrijden kan spelen via de browserversie?

djemz

Legacy Member
ah ma geen probleem hoor, het kon een smoes zijn eh, maar het zal dan idd wel zo zijn als jij het ook zegt. Kunnen jullie als winkel ook niks aan doen he..

Verder, wat een spel, niet normaal. Ben carriere aan het doen met chelsea, die is ook serieus uitgebreid geworden amai. Alleen steekt het me tegen dat alle dagen die gesimuleerd moeten worden tot de volgende wedstrijd dat dit altijd zolang duurt. Ook super is dat je soms een wedstrijd hebt die verplaatst is naar een andere datum enzo.

Afstandschoten gaan er wel nog altijd vrij makkelijk in vind ik

Kiiilerke

Legacy Member
djemz zei:
ah ma geen probleem hoor, het kon een smoes zijn eh, maar het zal dan idd wel zo zijn als jij het ook zegt. Kunnen jullie als winkel ook niks aan doen he..

Verder, wat een spel, niet normaal. Ben carriere aan het doen met chelsea, die is ook serieus uitgebreid geworden amai. Alleen steekt het me tegen dat alle dagen die gesimuleerd moeten worden tot de volgende wedstrijd dat dit altijd zolang duurt. Ook super is dat je soms een wedstrijd hebt die verplaatst is naar een andere datum enzo.

Afstandschoten gaan er wel nog altijd vrij makkelijk in vind ik

andere datums voor wedstrijden was in fifa 11 ook al zo:p

plehiers

Legacy Member
djemz zei:
ah ma geen probleem hoor, het kon een smoes zijn eh, maar het zal dan idd wel zo zijn als jij het ook zegt. Kunnen jullie als winkel ook niks aan doen he..

Verder, wat een spel, niet normaal. Ben carriere aan het doen met chelsea, die is ook serieus uitgebreid geworden amai. Alleen steekt het me tegen dat alle dagen die gesimuleerd moeten worden tot de volgende wedstrijd dat dit altijd zolang duurt. Ook super is dat je soms een wedstrijd hebt die verplaatst is naar een andere datum enzo.

Afstandschoten gaan er wel nog altijd vrij makkelijk in vind ik

ben ook met chelsea begonnen (puur omdat daar al 2 belgen spelen en dat er wat geld is voor transfers, want ben alles aan het verkopen en allemaal belgen aan het kopen :p)

heb op dit moment de volgende ploeg:
-------------lukaku------------------
chadli--------de bruyne--------hazard
-------fellaini----------essien---------
-------------------------------------
vermaelen-vertonghen-kompany-eigen pro (69 nog maar)
----------------courtois--------------

belgen op de bank: vadis & niangolan (spelen allebei vrij vaak, niangolan zelfs al paar keer basis...speelt echt goed op de flank als lukaku moe is --> dan staat chadli in spits)

tot nu toe een 13 op 15 (paar keer nipt gewonnen en gelijk tegen united)
ik speel wel op de oude manier van verdedigen (ga het spel toch wss niet online spelen door gebrek aan veel tijd)

tijdens winterstop eens proberen of witsel, defour & mertens al beschikbaar zijn voor transfers

Jonas89

Legacy Member
Vraagske: Als ik een gold pack koop in UT zijn dat toch allemaal sterspelers? Want heb vandaag eentje gekocht maar waren allemaal middelmatige spelers...

Kiiilerke

Legacy Member
Jonas89 zei:
Vraagske: Als ik een gold pack koop in UT zijn dat toch allemaal sterspelers? Want heb vandaag eentje gekocht maar waren allemaal middelmatige spelers...

niet altijd hoor:p ik heb al enorm veel brolspelers gekregen uit een gold pack

DGEN

Legacy Member
feesjah zei:
ik vind dus zo goed als niks eigenlijk over controls, hoe lob je ? hoe richt je schoten op goal. apfff :) kan alleen rondlopen, passen en verdedigen. laaaaame
Ha! :p
Gewoon button bash en je komt er wel :p

j/k
gewoon zoals fifa 10 en 11? :p

Kiiilerke

Legacy Member
ik raak niet bij ultimated team binnen :( We are sorry but there has been a error connecting to fifa 12 ultimate team

Leto

Legacy Member
Jonas89 zei:
Was is het beste pack om te kopen Gold of Ultimate?
Packs kopen is eigenlijk verspilling van coins, je kan beter gewoon de spelers kopen die je wil want de kans dat je een echt goede speler eruit haalt is vrij klein. Het kan natuurlijk altijd dat je Hazard eruit haalt maar is zoals de lotto winnen :p

Lospeed

Legacy Member
beunhaas zei:
...
barca zwaar geownd met real madrid. messi heeft geen meter kunnen dribbelen. hehe 4-1

daarnet hetzelfde :)
heb het meestal moeilijk tegen er die met liverpool spelen :s

Shadowfox

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Word in dreamland meegegeven wanneer je het spel komt halen(indien gepre orderd), wat colruyt betreft heb ik geen idee. Als dit van dreamland komt gaan ze het 9 van de 10 vergeten hebben maar wanneer je beld naar desbetreffende winkel zullen ze dit zeker voor je oplossen, wat colruyt betreft zou het idd via mail kunnen gaan als je het via webshop besteld hebt en dan zou ik gewoon mailtje sturen naar de klanten dienst en indien je dan nog geen hebt mag je mij altijd pm'en, heb er bij ons nog 1 op overschot en dan kan ik je wel 1tje bezorgen maar normaal zou dit dus niet nodig zijn.

greetz
Ik heb alvast een mailtje gezonden naar [email protected] (ik kreeg mijn bevestiging via die mail en er stond in dat ik daarop mocht reageren indien dat nodig zou zijn). Ik laat je alleszins iets weten via PM zodra ik antwoord krijg :)

In ieder geval proficiat om je zo in te zetten na je uren!

kay-gell

Legacy Member
Hoe doe je head-to-head met een random tegenstander van hetzelfde niveau?

stuikerd

Legacy Member
Heb juist iets ontdekt.
Heb jij een custom tactiek gemaakt en zoja gebruik je die?

Want ik gebruikte een custom tactiek en dan gaf hij iedere keer die fout melding.
Gebruikte ik hem niet geen foutmelding

Iemand die dit kan bevestigen?

Of andere oplossingen ?

dox

Legacy Member
echt lullig ier speel juist met club ranked match tegenstander is ook club alle 2 in blauw zwart :s

zurri

Legacy Member
terwijl het toch wat overbelast lijkt, eindelijk eens tijd maken om aan spacemarine,R3 en deus ex te beginnen :D

is er trouwens een 9L team met virtual pro's?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan