Leto
Legacy Member
feesjah zei:bump,
en ook zijn er tutorials of manuals op inet voor de basis van de controls, want alleen dat verdedigen zit in de manual samen met die flair pass en flair shot met L2. voor de rest weet ik als fifa noob van niks, dribbelen enz, hoe moet dat ? lobkes ? hoe trapt ge penalties, vrije trappen, etc ??
Ik vind dus ook dat ze er gewoon bij EA vanuit gaan dat je de vorige editie hebt gespeeld. Ik heb FIFA11 gespeeld maar de versie daarvoor was 10 jaar geleden. Ze gaan er gewoon vanuit dat je alles op youtube zoekt of zo want van die gewone tutorials word je niet wijzer, er worden heel wat essentiële zaken (voor een beginner) verzwegen.
Ik weet nu al dat FIFA12 ENORM afzien gaat worden voor beginners en casual spelers ...

kan alleen rondlopen, passen en verdedigen. laaaaame
