Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leto

Legacy Member
feesjah zei:
bump,
en ook zijn er tutorials of manuals op inet voor de basis van de controls, want alleen dat verdedigen zit in de manual samen met die flair pass en flair shot met L2. voor de rest weet ik als fifa noob van niks, dribbelen enz, hoe moet dat ? lobkes ? hoe trapt ge penalties, vrije trappen, etc ??

Ik vind dus ook dat ze er gewoon bij EA vanuit gaan dat je de vorige editie hebt gespeeld. Ik heb FIFA11 gespeeld maar de versie daarvoor was 10 jaar geleden. Ze gaan er gewoon vanuit dat je alles op youtube zoekt of zo want van die gewone tutorials word je niet wijzer, er worden heel wat essentiële zaken (voor een beginner) verzwegen.

Ik weet nu al dat FIFA12 ENORM afzien gaat worden voor beginners en casual spelers ...

beunhaas

Legacy Member
Leto zei:
Ik vind dus ook dat ze er gewoon bij EA vanuit gaan dat je de vorige editie hebt gespeeld. Ik heb FIFA11 gespeeld maar de versie daarvoor was 10 jaar geleden. Ze gaan er gewoon vanuit dat je alles op youtube zoekt of zo want van die gewone tutorials word je niet wijzer, er worden heel wat essentiële zaken (voor een beginner) verzwegen.

Ik weet nu al dat FIFA12 ENORM afzien gaat worden voor beginners en casual spelers ...

als ge iet of wa van voetbal kent kunt ge toch verdedigen zeker?

feesjah

Legacy Member
ik vind dus zo goed als niks eigenlijk over controls, hoe lob je ? hoe richt je schoten op goal. apfff :) kan alleen rondlopen, passen en verdedigen. laaaaame

HOPLON

Legacy Member
Bij mij doet ULTIMATE TEAM het niet, zot worden ...

"Er is een fout opgetreden bij het verbinden met Ultimate Team"

Zolang moeten wachten en dan niet werken, zou je daar nu niet een kameel voor omver rijden?!!!!!

Zot komen

Kiiilerke

Legacy Member
al 50 keer geprobeerd om aan te melden op die servers en 2 sec nadat het gelukt is logt het weer uit

Leto

Legacy Member
beunhaas zei:
als ge iet of wa van voetbal kent kunt ge toch verdedigen zeker?
Wat is dat nu voor een opmerking, 't is toch niet omdat je iets van voetbal kent dat je het ook kan in het echt bijvoorbeeld? Ik krijg diarree van mensen zoals jij die vergeten zijn dat ze ook ooit het spel geleerd hebben door heel veel te spelen.

HOPLON

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
al 50 keer geprobeerd om aan te melden op die servers en 2 sec nadat het gelukt is logt het weer uit

Ok dan rijden samen wel die kameel omver :doh:

inkei

Legacy Member
Leto zei:
Wat is dat nu voor een opmerking, 't is toch niet omdat je iets van voetbal kent dat je het ook kan in het echt bijvoorbeeld? Ik krijg diarree van mensen zoals jij die vergeten zijn dat ze ook ooit het spel geleerd hebben door heel veel te spelen.

Inderdaad, dat tactical defenden lukt mij ook niet echt 100% ze.
Veel te veel op veilig spelen en wachten tot de ander een fout maakt :s

stoica_dva

Legacy Member
Leto zei:
Ik vind dus ook dat ze er gewoon bij EA vanuit gaan dat je de vorige editie hebt gespeeld. Ik heb FIFA11 gespeeld maar de versie daarvoor was 10 jaar geleden. Ze gaan er gewoon vanuit dat je alles op youtube zoekt of zo want van die gewone tutorials word je niet wijzer, er worden heel wat essentiële zaken (voor een beginner) verzwegen.

Ik weet nu al dat FIFA12 ENORM afzien gaat worden voor beginners en casual spelers ...

Als je een wedstrijd op pauze zet kan je in het menu ergens een lijst met tricks bekijken.

HOPLON

Legacy Member
inkei zei:
Inderdaad, dat tactical defenden lukt mij ook niet echt 100% ze.
Veel te veel op veilig spelen en wachten tot de ander een fout maakt :s

Dat is de beste tactiek vrees ik ... Als je er op vliegt en slidings begint te maken ben je verloren.

Het is moeilijk en ik spreek hier wss bijna iedereen tegen maar ik vind het NIET realistisch.

Hard op de man vliegen zoals bij fifa 11 X & met 2 man O is vind ik wél realistisch, het enige wat moest aangepast worden is dat wanneer je je tackle mist dat je man je gepasseerd is en je er niet zoals nu aan blijft 'plakken' + als je er te hard in vliegt je een fout tegen krijgt ...

Maar zoals het nu is er zo rond vliegen en niets doen, da's positiespel spelen, maar wie zegt dat iedereen dat wil?! Er zijn nog clubs die liever kort op de man spelen en dat gaat dus niet meer ...

Met fifa 12 als je op 0 drukt is het alsof hij een trage karateschop doet, is dat realistisch? :s
In het echt kan je toch ook snel kort tackelen zonder veel snelheid/tijd te verliezen? Als je nu één keer met O mist is je man je voorbij, da's dus dikke zever he

Man man man ...

|steven|

Legacy Member
Jornax zei:
Zijn er al exemplaren bij iemand toegekomen van UK (meer bepaald shopto)?
Iemand die daarvan kan bevestigen dat spel in het nederlands kan gezet worden?

Ik heb vandaag de game via shopto ontvangen. In principe kan je Nederlands als taal selecteren...

LaBuenaVida

Legacy Member
Nick_002 zei:
Pff is dit nu een moment om onderhoud te doen op de psn servers...

Truetrue :p

Vind het spel toch wel zalig hoor :)
Spelers zijn enorm goed nagemaakt imo

Kiiilerke

Legacy Member
hopelijk fixen ze die squad bug snel want het lukt niet om online te spelen zo

Hekje#

Legacy Member
Hier via seizoen online 2 gelukt om toch te spelen. Rest gewoon unranked matchkes gedaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan