Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
mijn psn is al 3 keer uitgevallen tijdens fifa en ik moet mijn ps3 3-5 keer restarten voor ik terug online kan

Mhoogendijk

Legacy Member
Kan iemand mij helpen? Ik weet niet hoe ik het online spelers bestand moet verwijderen en opnieuw moet downloaden en daardoor krijg ik steeds een foutmelding en kan ik niet online spelen, kan iemand mij helpen please!!

baccie

Legacy Member
Net een wedstrijd online gedaan voor de eerste keer amai 3-1 op mijn doos gekregen .
Online zal ik niet veel meer spelen hoor anders zijn mijn controlers kapot als ik verlies dan gooi ik er mee .

Een vraagje hoe kap ge een speler uit, da lukt mijn niet .

Kiiilerke

Legacy Member
baccie zei:
Net een wedstrijd online gedaan voor de eerste keer amai 3-1 op mijn doos gekregen .
Online zal ik niet veel meer spelen hoor anders zijn mijn controlers kapot als ik verlies dan gooi ik er mee .

Een vraagje hoe kap ge een speler uit, da lukt mijn niet .

keer een friendly doen ?

psn:kiiilerke

Kiiilerke

Legacy Member
ik heb echt vandaag al 5 keer gehad dat psn volledig crasht en ik niet meer kan inloggen... zot komen

Kekkeuh66

Legacy Member
Kan er iemand voor mij even testen of je bij custom matchen kan instellen wat het maximum aantal sterren is? En als dat gaat of dat met stappen van een halve ster of een ster is?

alvast bedankt!

Kiiilerke

Legacy Member
baccie zei:
Net een wedstrijd online gedaan voor de eerste keer amai 3-1 op mijn doos gekregen .
Online zal ik niet veel meer spelen hoor anders zijn mijn controlers kapot als ik verlies dan gooi ik er mee .

Een vraagje hoe kap ge een speler uit, da lukt mijn niet .

2 "manieren" l2 en dan u joystick naar achter bewegen ofwel bolleke en kruiske indrukke en de richting kiezen

LaBuenaVida

Legacy Member
Booja!
Offline: 4-5 verloren (club - rsca) :(
Online: 5-1 gewonnen (club - real betis)

Pracht van een spel

baccie

Legacy Member
Online is zeer moeilijk om te winnen alé bij mij dan toch ,ik zie iedereen waar ik tegen speel online dat ze die kap beweging doen maar ik krijg het gewoon niet klaar gespeelt .

Anoniem06

Legacy Member
Bij mij gaat ook alles perfecto :)

Offline faalde ik, maar online is het beastmode met RSCA atm :p

Heb nu op live season een 5W-1D-1L resultaat en ben gepromoveerd.

Ook boerkillerke laten kennismaken met RSCA ;)

Hiernet een UT-match met 10-0 gewonnen, lol :p

Kiiilerke

Legacy Member
arneeuh zei:
Bij mij gaat ook alles perfecto :)

Offline faalde ik, maar online is het beastmode met RSCA atm :p

Heb nu op live season een 5W-1D-1L resultaat en ben gepromoveerd.

Ook boerkillerke laten kennismaken met RSCA ;)

Hiernet een UT-match met 10-0 gewonnen, lol :p

ja,maar u langebal goal was gay:tongue:


daarnet een lagg matchke gehad :p was niet normaal gewoon

Noxcho

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
in de demo lukte al mijn voorzetten perfect maar nu trapt die hem altijd in de tribunes wtf


edit:nu moet je mikken voor een voorzet te geven ahzo =D

Je moet voorzet op automaat zetten.

LT2k3

Legacy Member
mijn firewall status staat op moderate. weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

Kiiilerke

Legacy Member
ps3 is al 3 keer vastgelopen door fifa en al stuk of 10 keer dat psn afsluit tijdens fifa :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan