Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
baccie zei:Net een wedstrijd online gedaan voor de eerste keer amai 3-1 op mijn doos gekregen .
Online zal ik niet veel meer spelen hoor anders zijn mijn controlers kapot als ik verlies dan gooi ik er mee .
Een vraagje hoe kap ge een speler uit, da lukt mijn niet .
boerkiiilerke zei:keer een friendly doen ?
psn:kiiilerke

baccie zei:Net een wedstrijd online gedaan voor de eerste keer amai 3-1 op mijn doos gekregen .
Online zal ik niet veel meer spelen hoor anders zijn mijn controlers kapot als ik verlies dan gooi ik er mee .
Een vraagje hoe kap ge een speler uit, da lukt mijn niet .
boerkiiilerke zei:2 "manieren" l2 en dan u joystick naar achter bewegen ofwel bolleke en kruiske indrukke en de richting kiezen
arneeuh zei:Bij mij gaat ook alles perfecto
Offline faalde ik, maar online is het beastmode met RSCA atm
Heb nu op live season een 5W-1D-1L resultaat en ben gepromoveerd.
Ook boerkillerke laten kennismaken met RSCA
Hiernet een UT-match met 10-0 gewonnen, lol![]()

was niet normaal gewoonboerkiiilerke zei:ja,maar u langebal goal was gay![]()


boerkiiilerke zei:in de demo lukte al mijn voorzetten perfect maar nu trapt die hem altijd in de tribunes wtf
edit:nu moet je mikken voor een voorzet te geven ahzo =D