Shadowfox zei:
Als ik het hier zo lees is dat FUT gedoe toch zo simpel nog niet?
Dus, tot nu toe begrijp ik het volgende;
Beginnen met je startteam tot hun contracten op zijn, dan gouden spelers kopen en als hun contracten op zijn, deze 'discarden' om dan andere gouden spelers te kopen?
Hoe verlopen die contracten dan? X aantal matchen spelen met die speler ofzo?
Yep
Elke nieuwe speler heeft 7 contracten, daar kan je dus 7x mee spelen vooraleer zijn contract vervalt. Dan heb je de keuze om hem te verkopen (die speler) of zijn contract te verlengen door een (bronze, silver of gold) contract card te kopen. Let op: Gold contract cards zijn vrij duur daar worden veel coins voor betaald. Probeer niet meer dan 450 coins aan een gold contract te geven.
Daarom is het soms leuker spelen met een 100% chemistry bronze of silver team, omdat het onderhouden (contract, ...) niet zo duur is.
In principe heb je meestal 3 teams (ale dat is bij mij het geval), je A team (daar ben je voortdurend mee bezig, da's uw hoofdteam), je B team (dat is bij mij mijn bronze team) en je C team (dat is bij mij mijn gouden team aan max 350 coins per speler).
Het bronze (B) team waar je mee begint gebruik je puur voor aan coins te geraken. Ik heb nadien nog een nieuw (100% chemistry) bronze team gemaakt van een bepaalde compititie (in mijn geval serie B) omdat deze gewoon lekker speelt en omdat contracten goedkoop zijn.
Het (C) team van golden spelers aan 350 coins gebruik je puur voor coins te verdienen.
En het (A) team is niet op 1, 2, 3 opgebouwd omdat je ervoor moet zorgen dat al je spelers op hun favoriete opstelling staan, hun favoriete plaats, ... maar het probleem is dat deze niet altijd beschikbaar zijn. Daarom moet je dagelijks kijken of je hem kan vinden + je moet hem dan nog kunnen betalen ook. Maw daar ben je voortdurend mee bezig (zoeken, bieden, ...)!