Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eli de kakker

Legacy Member
Leto zei:
Hopelijk wel en heb ik het morgen, anders pas maandag allicht :(

Na 10 matchkes in demo eindelijk eens niet verloren op professional lol, nog veel oefenen...

Ah k :p Het is de eerste keer da wij ne pre order doen op amazon :p Vorig jaar een annulatie gedaan en naar de mediamarkt gegaan :p

Ik speel nu fifa 11 haha

inkei

Legacy Member
In het deel waar je game enz kan selecteren, als je naar boven scrolt kom je normaal memorycard acces etc .. tegen, daar moet ook storag data staan per game en probeer die dan eens te deleten.

Moet je normaal ook de nieuwe patch opnieuw downloaden, misschien werkt dit.

Shadowfox

Legacy Member
Als ik het hier zo lees is dat FUT gedoe toch zo simpel nog niet?

Dus, tot nu toe begrijp ik het volgende;
Beginnen met je startteam tot hun contracten op zijn, dan gouden spelers kopen en als hun contracten op zijn, deze 'discarden' om dan andere gouden spelers te kopen?

Hoe verlopen die contracten dan? X aantal matchen spelen met die speler ofzo?

Kiiilerke

Legacy Member
ja voorzetten is anders dan in fifa 11 precies want de mijne vliegen allemaal in de tribune :p

Schummi88

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ja voorzetten is anders dan in fifa 11 precies want de mijne vliegen allemaal in de tribune :p

Inderdaad, daar moet ik ook nog even achter komen. Want dat is vrij frustrerend als je voorbij je man geraakt en dan die bal compleet verkeerd voorzet.

inkei

Legacy Member
Shadowfox zei:
Als ik het hier zo lees is dat FUT gedoe toch zo simpel nog niet?

Dus, tot nu toe begrijp ik het volgende;
Beginnen met je startteam tot hun contracten op zijn, dan gouden spelers kopen en als hun contracten op zijn, deze 'discarden' om dan andere gouden spelers te kopen?

Hoe verlopen die contracten dan? X aantal matchen spelen met die speler ofzo?

Je kan de contracten zien door eens met de rechterstick te flicken naar rechts.
Normaal starten spelers met 7 contracten als je ze krijgt uit de store maar bij trade kan het altijd anders zijn.

Nu bij contract cards heb je ook verschillende graden (brons, zilver, goud) maar die werken bij alle graden.
Een brons contract geeft vb. +7 brons +4 zilver +2 goud.
Beste is de gouden +24'ers bij te houden en de +11 op te gebruiken aan je goeie squad of te traden.

Kekkeuh66

Legacy Member
Shadowfox zei:
Als ik het hier zo lees is dat FUT gedoe toch zo simpel nog niet?

Dus, tot nu toe begrijp ik het volgende;
Beginnen met je startteam tot hun contracten op zijn, dan gouden spelers kopen en als hun contracten op zijn, deze 'discarden' om dan andere gouden spelers te kopen?

Hoe verlopen die contracten dan? X aantal matchen spelen met die speler ofzo?

Yes, correct. als je spelers koopt van anderen, wel zien dat ze 7 contracten minimum hebben dan, dat is normaal standaard voor een speler. Meer mag natuurlijk ook :p. Als je die speler opstelt en er een match mee speelt --> -1 contract.

FUT vraagt veel matchen om iets deftig op te bouwen maar dat is ook het leuke eraan om je team altijd maar te kunnen verbeteren tot je een echte sterrenploeg hebt. Tenzij je een keer heel veel geluk gehad hebt en een In Form messi of ronaldo in een pack hebt gekregen. Die zie ik soms te koop staan voor 2,000,000 coins. Of iemand die al kan kopen nu is nog wel de vraag.

HOPLON

Legacy Member
Shadowfox zei:
Als ik het hier zo lees is dat FUT gedoe toch zo simpel nog niet?

Dus, tot nu toe begrijp ik het volgende;
Beginnen met je startteam tot hun contracten op zijn, dan gouden spelers kopen en als hun contracten op zijn, deze 'discarden' om dan andere gouden spelers te kopen?

Hoe verlopen die contracten dan? X aantal matchen spelen met die speler ofzo?

Yep

Elke nieuwe speler heeft 7 contracten, daar kan je dus 7x mee spelen vooraleer zijn contract vervalt. Dan heb je de keuze om hem te verkopen (die speler) of zijn contract te verlengen door een (bronze, silver of gold) contract card te kopen. Let op: Gold contract cards zijn vrij duur daar worden veel coins voor betaald. Probeer niet meer dan 450 coins aan een gold contract te geven.

Daarom is het soms leuker spelen met een 100% chemistry bronze of silver team, omdat het onderhouden (contract, ...) niet zo duur is.

In principe heb je meestal 3 teams (ale dat is bij mij het geval), je A team (daar ben je voortdurend mee bezig, da's uw hoofdteam), je B team (dat is bij mij mijn bronze team) en je C team (dat is bij mij mijn gouden team aan max 350 coins per speler).

Het bronze (B) team waar je mee begint gebruik je puur voor aan coins te geraken. Ik heb nadien nog een nieuw (100% chemistry) bronze team gemaakt van een bepaalde compititie (in mijn geval serie B) omdat deze gewoon lekker speelt en omdat contracten goedkoop zijn.

Het (C) team van golden spelers aan 350 coins gebruik je puur voor coins te verdienen.

En het (A) team is niet op 1, 2, 3 opgebouwd omdat je ervoor moet zorgen dat al je spelers op hun favoriete opstelling staan, hun favoriete plaats, ... maar het probleem is dat deze niet altijd beschikbaar zijn. Daarom moet je dagelijks kijken of je hem kan vinden + je moet hem dan nog kunnen betalen ook. Maw daar ben je voortdurend mee bezig (zoeken, bieden, ...)!

HOPLON

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Yes, correct. als je spelers koopt van anderen, wel zien dat ze 7 contracten minimum hebben dan, dat is normaal standaard voor een speler. Meer mag natuurlijk ook :p. Als je die speler opstelt en er een match mee speelt --> -1 contract.

FUT vraagt veel matchen om iets deftig op te bouwen maar dat is ook het leuke eraan om je team altijd maar te kunnen verbeteren tot je een echte sterrenploeg hebt. Tenzij je een keer heel veel geluk gehad hebt en een In Form messi of ronaldo in een pack hebt gekregen. Die zie ik soms te koop staan voor 2,000,000 coins. Of iemand die al kan kopen nu is nog wel de vraag.

Dan heb je echt geluk he als je zo'n In Form trolnaldo of Messi in je pack hebt amai ...
Ik zou hem toch niet direct verkopen denk ik :)
Eerst beetje uitmelken en dan voor veel coins op de markt zetten

Kiiilerke

Legacy Member
stel dat mijn ps3 naar de klote gaat,ben ik dan ook mijn ut spelers kwijt ?

HOPLON

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
stel dat mijn ps3 naar de klote gaat,ben ik dan ook mijn ut spelers kwijt ?

Nee denk het niet ... Uw UT staat op het 'internet' he

Als uw pc naar de vaantjes is, ben je ook niet uw UT spelers kwijt he, dan moet je u gewoon aanmelden op een andere pc

Kekkeuh66

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
stel dat mijn ps3 naar de klote gaat,ben ik dan ook mijn ut spelers kwijt ?

Staat online allemaal. Aangezien je vanop je PC ook aan je UT kan.

Wembley1993

Legacy Member
exo zei:
Als ik online wil spelen disconnect hij telkens en zegt hij dat mijn selectiebestand verschilt van dat van de tegenstander en dat het daarom oneerlijk zou kunnen zijn, nu moet ik mijn selectiebestand verwijderen... Waar ik dat kan terug vinden zegt hij er wel niet bij...

Al opgelost gekregen? Ik zit namelijk met het zelfde probleem ...

Minat

Legacy Member
mythe zei:
Zit hier met 3 essentiële vraagjes:
- Hoe passeer je makkelijk ne man? (da lukt mij nooit, ben altijd mijnen bal kwijt :p)
- hoe leg je hem zachtjes voor zodat nen anderen er nen pegel kan opgeven? (nen gewone pass of steekpass lukt blijkbaar niet daarvoor)
- hoe kap je iemand uit éénmaal je in den bak staat?


Bump

RAFC_Glen

Legacy Member
die code voor FUT dak bij het spel kreeg voor die gratis gold packs wnnr marcheerd die?

Kiiilerke

Legacy Member
in de demo lukte al mijn voorzetten perfect maar nu trapt die hem altijd in de tribunes wtf


edit:nu moet je mikken voor een voorzet te geven ahzo =D

stuikerd

Legacy Member
Wembley1993 zei:
Al opgelost gekregen? Ik zit namelijk met het zelfde probleem ...

Zelfde.

Heb al eens alle ploegen herstellen gedaan + opnieuw updates downloaden maar werkt niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan