Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leto

Legacy Member
Kreeg Glenn De Boeck in mini-zilver pakje van vandaag voor Ultimate Team lol. Nog minstens een dag zonder FIFA12 dus hou ik me daar wat mee bezig :p

Shadowfox

Legacy Member
Zou wel keihard lachen zijn als ze vannacht alle rankings hadden gereset (officiele release is vandaag) :p
Ik hoopte er een beetje op om al die ongeduldigen eens te zien komen bleiten :D

Yurf

Legacy Member
Minat zei:
Weet er iemand leuke (lees: betaalbare) tallentjes zitten? Budget: 6.5M

Geen idee of het bij u onder de noemer van talent valt, maar ik heb met Anderlecht Jean van Sao Paulo gekocht. Speler van 25 jaar die een overall score heeft van 75. Zijn stats vond ik alleszins heel goed, veel snelheid en bijna op alles meer dan 70. Een allround middenvelder dus. Kostte alleszins minder dan 5 miljoen euro met een degelijk loon (20K, dacht ik).

De eerste match dat hij speelde, werd hij door de commentators vermeld als de nieuw aangetrokken sterspeler van Anderlecht. :cool:

Minat

Legacy Member
Lombaar zei:
50K dus wel redelijk zwaarwegend op mijn budget

50K :eek:
Hoeveel budget heb je met AA Gent ?
Ik had amper 30-35K voor lonen en 6.5M aan transfergeld.

De jongelingen leen ik zowiezo uit.
Op mijn bank zitten:
Wasyl
De Sutter
Kjelstan
Schollen
Kanu
Gillet
...
Soms neem ik Reynaldo/Iako mee als mijn flanken echt rust nodig hebben.

Leto

Legacy Member
Shadowfox zei:
Zou wel keihard lachen zijn als ze vannacht alle rankings hadden gereset (officiele release is vandaag) :p
Ik hoopte er een beetje op om al die ongeduldigen eens te zien komen bleiten :D

Bwa waarom, dan zitten de elite al hoog in de rankings en komen we ze niet meer tegen :D En je wil ook niet te hoog in de ranking zitten, wat wel kan gebeuren in het begin als je een reeks hebt van slechte tegenstanders.

Kiiilerke

Legacy Member
inkei zei:
Vind het wel rot dat je de oude controls kan gebruiken in die friendlies :/

dan kloten ze alleen maar hun eigen want online kan dat niet en dan gaan ze dat nooit gewoon worden

steffanneke

Legacy Member
Weet iemand waar je songs kunt downloaden of songpacks voor doelpunten ?

Kekkeuh66

Legacy Member
HOPLON zei:
*knip*

Uw bronze spelers hebben 7 contracten. Mijn beste advies: Speel de singleplayer tournement en probeer zoveel mogelijk te winnen met zo groot mogelijke cijfers (en probeer zo weinig mogelijk fouten te maken & kaarten te pakken want dan verlies je coins). Bij een tornooi krijg je nog eens een coins premie extra als je wint, iets wat je niet krijgt als je gewoon single match speelt (online of singleplayer).

Eens je goed op dreef bent en je al wat coins verzamelt hebt
*knip*

Right? Right? Wrong!! Sorry kon het niet laten, voor degenen die al eens naar KSIolajidebt gekeken hebben snappen 'm wel :p.

Maar eens je goed op dreef bent, dan staan daar 11 spelers te flikkeren op mijn scherm die een nieuw contract moeten hebben. Je kan dan contracten kopen aan hoeveel is het 200 coins per contract? Of je kan met je vergaarde centjes nieuwe bronzen packs kopen. FUT 11 heb ik echt 30 matchen moeten spelen en dan dan begon mijn bankroll management pas een beetje te lukken / omhoog te gaan.

Nu, ik heb mijn code ingegeven die ik erbij heb gekregen en dan zouden die packs of zou tenminste één pack moeten staan volgens dat kaartje in Ultimate team store bij mijn packs volgens dat kaartje. Maar niets te vinden gisteren. Moeten die nog komen of is dit een foutje?

Online season ook al begonnen en van de 7 matchen al vier verloren. Meer balbezit hebben, tikken en wachten op een opening, balverlies, snelle counter met één van de vele snelle spitsen in het spel en hup, goal omdat meestal mijne back te diep mee was en daardoor zijn tweede spits vrij aanspeelbaar is. Nog maar 1 match van de 7 waar de tegenstander gelijk of een tikkeltje beter was. Hopelijk straks nog 3 overwinningen om alsnog door te gaan naar division 9 anders cleane start :p

Jonas89

Legacy Member
Waar vind ik (later) de packs dat ik via de code van GM heb gekregen (Ultimate team packs) ??

Kekkeuh66

Legacy Member
Minat zei:
Staat toch normaal op het papiertje waar je code opstond?

Zoals ik dus vroeg, die komen later dan? Op het papiertje stond in FUT store, my packs. maar geen my packs te zien voorlopig. Hopelijk komen ze nog dan. Weet iemand, ik heb 2 codes van iemand die FUT nooit speelt, of die cummuleerbaar zijn? Waarschijnlijk niet en is dat gewoon een unlock code. Eenmaal unlocked maakt het niet uit of je nog 100 codes ingeeft denk ik?

-Panda-

Legacy Member
Jonas89 zei:
Waar vind ik (later) de packs dat ik via de code van GM heb gekregen (Ultimate team packs) ??

- Ik neem aan dat het begin of eind oktober zal zijn dat je uw eerste 2 packs krijgt.
(je krijgt ze 6 maanden lang, 2 per maand)

- Voor degenen met de "squad file has been tampered with" tijdens head to head seizoen, ik gok dat dit een bug is. Sommige teams kan ik mee spelen maar zodra ik spelers verander voor de match begint krijg je die fout...

_lorre

Legacy Member
Mijn game van shopto is nu toegekomen in gent belgium and is begin processed for delivery. Kans dat ik het vandaag krijg of eerder morgen?

Minat

Legacy Member
_lorre zei:
Mijn game van shopto is nu toegekomen in gent belgium and is begin processed for delivery. Kans dat ik het vandaag krijg of eerder morgen?

UPS/TNT wel, mijn leveringen komen altijd aan in Courcelles (tegen Charleroi) en die krijg ik dan altijd wel dezelfde dag nog.

Jayinho

Legacy Member
HEEELPP!!!

Een vraagje, elke keer als ik online ga spelen komt er dit in mijn beeld voor de wedstrijd gaat laden:

Je selectiebestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander. De wedstrijd is geannuleerd om een oneerlijk voordeel te voorkomen. Als je selectie is beschadigd of is aangepast, dan moet je eerst je online selectiebestand verwijderen en het opnieuw downloaden.

Dit verwijderen heb ik al vaak geprobeerd en opnieuw downloaden ook.

Kan iemand mij hiermee helpen want nu kan ik bijna niet online spelen!

Kiiilerke

Legacy Member
ik kan mij zelf niet meer aanmelden via mijn ps3 :s wa voor een kutzooi is dat toch

Kekkeuh66

Legacy Member
Ahja nog een vraagje, je kan bij settings instellen of je Live season wilt of niet bij Kick off en bij bij head 2 head season. Ik heb dat nu uitgezet bij head 2 head season maar elke keer als ik een online season H2H wil spelen krijg ik 10 seconden de melding downloading & updating squads... Iemand een idee waarom dit elke keer gedaan wordt?

Sev-O

Legacy Member
Heb net gespeeld en wow :) Super spel, meer verdeling tussen de topploegen, Messi is beter en Ronaldo is realistischer dan in fifa 11, Chelsea wel zwaar verzwakt (maar terecht). Dribbels gaan beter en vlotter, WOW. Dank u EA en proficiat voor jullie werk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan