Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Panda-

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Ahja nog een vraagje, je kan bij settings instellen of je Live season wilt of niet bij Kick off en bij bij head 2 head season. Ik heb dat nu uitgezet bij head 2 head season maar elke keer als ik een online season H2H wil spelen krijg ik 10 seconden de melding downloading & updating squads... Iemand een idee waarom dit elke keer gedaan wordt?

Omdat je altijd de nieuwste updates moet hebben en hij moet dat nu eenmaal checken voor je speelt.

Stel ik laat mijn PS3 2 dagen na elkaar aan staan terwijl hij op het selectiescherm voor mijn team staat. Ondertussen is er een squadupdate.

Als je dan met uw team zou willen spelen dan zit jij met een "oude" squad file en andere mensen met een "nieuwe" en dat gaat niet.

Daarom dus.


p.s. Maakt niks uit of je Live season aan of uit zet

-Cityhunter-

Legacy Member
Om de euforie toch een beetje te drukken: op lange termijn gaat de imbalance tussen aanvallen en verdedigen uitmonden op truukjes en dribbels ipv passen en teamplay. Het is gewoon veel te voordelig om te dribbelen. Doet me denken aan PES6 op dat gebied.

Kiiilerke

Legacy Member
Sev-O zei:
Heb net gespeeld en wow :) Super spel, meer verdeling tussen de topploegen, Messi is beter en Ronaldo is realistischer dan in fifa 11, Chelsea wel zwaar verzwakt (maar terecht). Dribbels gaan beter en vlotter, WOW. Dank u EA en proficiat voor jullie werk :)

drogba eet nog altijd verdedigers op hoor:p

mythe

Legacy Member
mythe zei:
Zit hier met 3 essentiële vraagjes:
- Hoe passeer je makkelijk ne man? (da lukt mij nooit, ben altijd mijnen bal kwijt :p)
- hoe leg je hem zachtjes voor zodat nen anderen er nen pegel kan opgeven? (nen gewone pass of steekpass lukt blijkbaar niet daarvoor)
- hoe kap je iemand uit éénmaal je in den bak staat?
Niemand?

Leto

Legacy Member
-Cityhunter- zei:
Om de euforie toch een beetje te drukken: op lange termijn gaat de imbalance tussen aanvallen en verdedigen uitmonden op truukjes en dribbels ipv passen en teamplay. Het is gewoon veel te voordelig om te dribbelen. Doet me denken aan PES6 op dat gebied.

Ben ik dus ook bang voor. En volgens bij wordt het gat tussen de gewone FIFA-spelers en degene die uren per dag spelen NOG vergroten op deze manier.
Ik vrees ook wel voor de teamplay...

Kekkeuh66

Legacy Member
B-Mii zei:
Omdat je altijd de nieuwste updates moet hebben en hij moet dat nu eenmaal checken voor je speelt.

Stel ik laat mijn PS3 2 dagen na elkaar aan staan terwijl hij op het selectiescherm voor mijn team staat. Ondertussen is er een squadupdate.

Als je dan met uw team zou willen spelen dan zit jij met een "oude" squad file en andere mensen met een "nieuwe" en dat gaat niet.

Daarom dus.


p.s. Maakt niks uit of je Live season aan of uit zet

Dan opteer ik precies liever voor 2 of 3 keer per dag op vaste tijdstippen dat EA een squad update pusht ofzo. Als je spel dan iets na die vaste tijdstippen de update zou gaan ophalen dan moet je tenminste niet bij elke match daarop wachten. Maar het zal allemaal wel niet zo simpel zijn achterliggend waarschijnlijk :p

Jayinho

Legacy Member
Kan iemand reageren op mijn post op de vorige pagina, ik wil graag dat gaan spelen maar je kan mij niet vertellen dat er om de 4 minuten een squad update is? Want ik krijg het de hele tijd?

Kekkeuh66

Legacy Member
Jayinho zei:
Kan iemand reageren op mijn post op de vorige pagina, ik wil graag dat gaan spelen maar je kan mij niet vertellen dat er om de 4 minuten een squad update is? Want ik krijg het de hele tijd?

Ik heb het 1 keer voorgehad maar toen was er veel tijd tussen het downloaden van de update en dat ik mijn match effectief startte. Daarna opnieuw met dezelfde ploeg een nieuwe match gestart en toen lukte het wel. Geen idee waarom jij het blijft krijgen die fout...

HOPLON

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Right? Right? Wrong!! Sorry kon het niet laten, voor degenen die al eens naar KSIolajidebt gekeken hebben snappen 'm wel :p.

Maar eens je goed op dreef bent, dan staan daar 11 spelers te flikkeren op mijn scherm die een nieuw contract moeten hebben. Je kan dan contracten kopen aan hoeveel is het 200 coins per contract? Of je kan met je vergaarde centjes nieuwe bronzen packs kopen. FUT 11 heb ik echt 30 matchen moeten spelen en dan dan begon mijn bankroll management pas een beetje te lukken / omhoog te gaan.

*KNIP*

Right? Right? Wrong!!!

Die 11 bronze spelers die staan te flikkeren -> discarden !

Ge koopt u nu 11 GOLDEN spelers aan max 350 coins die elk minstens 7 contracten hebt en daar doede nu juist hetzelfde mee. Ge speelt tot hun contracten op zijn en dan weer discarden (gold discarden krijg je +-310 coins voor terug dus zo goed als geen verlies ;) ). Ge hebt dan wel 7 matchen coins verdiend met zo goed als geen verlies ...

Ik koop enkel contracten voor het team dat ik wil behouden, mijn zogezegd A team! Want met dat team is het mij te doen voor de amusement (te WINNEN dus) en niet per se voor coins te verdienen.

Schummi88

Legacy Member
Braxgata zei:
Napoli speelt zo lekker :D

Idd, 4 matchen online met hen gespeeld waarvan 3 gewonnen en 1 gelijkspel. Kerel kwam al na 20min 2-0 voor maar me uiteindelijk in de laatste 10min nog kunnen terug knokken van een 3-1 achterstand naar 3-3. En dan laat ik in de 90e minuut nog een kans voor open goal liggen :p ...

Kekkeuh66

Legacy Member
HOPLON zei:
Right? Right? Wrong!!!

Die 11 bronze spelers die staan te flikkeren -> discarden !

Ge koopt u nu 11 GOLDEN spelers aan max 350 coins die elk minstens 7 contracten hebt en daar doede nu juist hetzelfde mee. Ge speelt tot hun contracten op zijn en dan weer discarden (gold discarden krijg je +-310 coins voor terug dus zo goed als geen verlies ;) ). Ge hebt dan wel 7 matchen coins verdiend met zo goed als geen verlies ...

Ik koop enkel contracten voor het team dat ik wil behouden, mijn zogezegd A team! Want met dat team is het mij te doen voor de amusement (te WINNEN dus) en niet per se voor coins te verdienen.


Right? Right? Right!! Daar zit het hem dus! Ik wist niet dat gold discarden tot 310 gaf voor pakweg een speler van 75 overall. :p

Dit weekend is paar uurkes aan FUT besteden en proberen zo wat op te bouwen.

Leto

Legacy Member
Kan mij iemand uitleggen wat het nut is van 'contain'? En ook 'team contain' ? Ik bedoel daarmee ga je nooit tackelen, kan je toch beter jockey gebruiken, dichter bij de speler met de bal komen en dan een van de tackles gebruiken.

Team contain snap ik al helemaal niet, die gaan nooit uit zichzelf tackelen en ze creëren gaten in je verdediging omdat ze uit positie lopen...

inkei

Legacy Member
Nog steeds men exemplaar van shopto niet gehad. :/
Konnek al beter bij TheHut bestellen, dan haddek het ook morgen en goedkoper :p

HOPLON

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Right? Right? Right!! Daar zit het hem dus! Ik wist niet dat gold discarden tot 310 gaf voor pakweg een speler van 75 overall. :p

Dit weekend is paar uurkes aan FUT besteden en proberen zo wat op te bouwen.

Ik heb het lang ook niet geweten (de meeste onder ons denk ik) en probeerde altijd mijn gold cards te verkopen, dikwijls voor nog minder dan 300 coins wegen gebrek aan interesse ...

Anoniem06

Legacy Member
eli de kakker zei:
Amazon.co.uk en pre orders, valt da een beetje mee? :p

Heb mijne gecancelled en snel in de mediamarkt gaan halen. Heb vandaag geen les dus freaken à volonté :)

Enkele games gespeeld, en ik weet 1 ding: RSCA wordt meer dan ooit mijn online ploeg :D

Al enkele lekkere goals kunnen maken met die offensieve weelde :p

Leto

Legacy Member
eli de kakker zei:
Amazon.co.uk en pre orders, valt da een beetje mee? :p
Hopelijk wel en heb ik het morgen, anders pas maandag allicht :(

Na 10 matchkes in demo eindelijk eens niet verloren op professional lol, nog veel oefenen...

exo

Legacy Member
Als ik online wil spelen disconnect hij telkens en zegt hij dat mijn selectiebestand verschilt van dat van de tegenstander en dat het daarom oneerlijk zou kunnen zijn, nu moet ik mijn selectiebestand verwijderen... Waar ik dat kan terug vinden zegt hij er wel niet bij...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan