LenniWI
Legacy Member
Shadowfox zei:Het zit hier precies vol met pro's want die 'simpele' overstapjes waar jij het over hebt ... 'k zou zelfs niet weten welke toetsen combinaties dat zijn![]()
²
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shadowfox zei:Het zit hier precies vol met pro's want die 'simpele' overstapjes waar jij het over hebt ... 'k zou zelfs niet weten welke toetsen combinaties dat zijn![]()
Shadowfox zei:Het zit hier precies vol met pro's want die 'simpele' overstapjes waar jij het over hebt ... 'k zou zelfs niet weten welke toetsen combinaties dat zijn![]()
BF-GeNoCiiDe zei:Welke opstelling gebruik je met Man Utd ?thnx !!

Is het per ster dan? Tottenham zit toch nog steeds op 4,5 ster? Damn dan zit ik met Juventus ook tussen die bendeHekje# zei:Spurs en Benfica spelen weer zalig. En hoe nice dat je eindelijk tegen een team van je eigen (team)niveau speelt. Geen Real,Chelsea,Barca meer als ik met Benfica speel.
Wel als ik met de spurs speel![]()

Leto zei:Is het per ster dan? Tottenham zit toch nog steeds op 4,5 ster? Damn dan zit ik met Juventus ook tussen die bende![]()

H3X4 zei:Telkens ik online wil spelen krijg ik een fout ivm men selectiebestand (komt niet overeen)
Heb al de teams hersteld en terug gedownload maar helpt niets .. Iemand een oplossing ?
Leto zei:Klinkt goed, het is in ieder geval een ferme verbetering, en zo worden de mindere teams ook eens gebruikt en moet je geen 10 keer opnieuw proberen om iemand tegen te komen die niet Chelsea of Real Madrid neemt![]()



Ma staat er niet helemaal op.
)
. stoica_dva zei:Voor degene die in het Nederlands spelen, let me know als je ergens een foutje in de Nederlandse taal spot. Bedankt![]()
BeyaZz zei:Speel met barca als je fout tegen krijgt zegt den evert barcelona met de vrije trap :-D


BeyaZz zei:Speel met barca als je fout tegen krijgt zegt den evert barcelona met de vrije trap :-D

Ja ge kunt via kotnet met uw PS3 online gamen. Gewoon vooraleer ge inlogt op het PSN eerst naar de webbrowser gaan en daar inloggen op kotnet. Daarna zou het moeten lukken.syndrom zei:binnenkort krijg ik op kot zo'n studenten internet geval, waar je per kamer een login en pass krijgt voor op internet te kunnen. Kunt ge daarmee met de ps3 online of ben ik boned?
stoica_dva zei:Voor degene die in het Nederlands spelen, let me know als je ergens een foutje in de Nederlandse taal spot. Bedankt![]()
