Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LenniWI

Legacy Member
Shadowfox zei:
Het zit hier precies vol met pro's want die 'simpele' overstapjes waar jij het over hebt ... 'k zou zelfs niet weten welke toetsen combinaties dat zijn :wtf:

²

beunhaas

Legacy Member
Shadowfox zei:
Het zit hier precies vol met pro's want die 'simpele' overstapjes waar jij het over hebt ... 'k zou zelfs niet weten welke toetsen combinaties dat zijn :wtf:

die overstapjes zit gewoon in mijn vingers ik ken die niet van buiten maar over de bal rollen is: l2 + rechterjoystick naar boven of onder duwen. vrij simpel hoor, gewoon op het juiste moment doen en ge kunt heel het veld oversteken lol

beunhaas

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Welke opstelling gebruik je met Man Utd ? :) thnx !!

ik gebruik de originele opstelling maar zet giggs op de plaats van cleverly

chicarito is echt een beest in fifa, loopt iedereen eraf :p

inkei

Legacy Member
Vind het wel rot dat je de oude controls kan gebruiken in die friendlies :/

Leto

Legacy Member
Hekje# zei:
Spurs en Benfica spelen weer zalig. En hoe nice dat je eindelijk tegen een team van je eigen (team)niveau speelt. Geen Real,Chelsea,Barca meer als ik met Benfica speel.

Wel als ik met de spurs speel :)
Is het per ster dan? Tottenham zit toch nog steeds op 4,5 ster? Damn dan zit ik met Juventus ook tussen die bende :p

Hekje#

Legacy Member
Leto zei:
Is het per ster dan? Tottenham zit toch nog steeds op 4,5 ster? Damn dan zit ik met Juventus ook tussen die bende :p

Ik weet het ook niet zeker. Aangezien de spurs een halve ster minder hebben (Juve ook) als Real. Maar toch kwam ik ertegen uit. :)

inkei

Legacy Member
Je wordt gematched tot 0.5 sterren verschil.
Dus met een 4 ster team kan je tegen een 4.5 team komen.

Leto

Legacy Member
Klinkt goed, het is in ieder geval een ferme verbetering, en zo worden de mindere teams ook eens gebruikt en moet je geen 10 keer opnieuw proberen om iemand tegen te komen die niet Chelsea of Real Madrid neemt ;)

FragDAnvers

Legacy Member
H3X4 zei:
Telkens ik online wil spelen krijg ik een fout ivm men selectiebestand (komt niet overeen)
Heb al de teams hersteld en terug gedownload maar helpt niets .. Iemand een oplossing ?

bump

inkei

Legacy Member
Leto zei:
Klinkt goed, het is in ieder geval een ferme verbetering, en zo worden de mindere teams ook eens gebruikt en moet je geen 10 keer opnieuw proberen om iemand tegen te komen die niet Chelsea of Real Madrid neemt ;)

Bwah die mindere ploegen maken mij ook af zenne :p
Het nieuwe systeem is nog niet goed ingezonken hier :)

mythe

Legacy Member
Zit hier met 3 essentiële vraagjes:
- Hoe passeer je makkelijk ne man? (da lukt mij nooit, ben altijd mijnen bal kwijt :p)
- hoe leg je hem zachtjes voor zodat nen anderen er nen pegel kan opgeven? (nen gewone pass of steekpass lukt blijkbaar niet daarvoor)
- hoe kap je iemand uit éénmaal je in den bak staat?

FIFA 10 ging super, vanaf FIFA 11 is het bij mij omzeep om te scoren :p.
FIFA 12 is precies weer beetje zoals de oude FIFA's, waar je zelf moet effectief den bal gaan afpakken. Vind da wel leuker.

Wel raar dat arsenal 5 sterren heeft terwijl ze dit jaar bij iedereen wa argwaan opwekken door 2 sterspelers die vertrokken zijn.

ForzaBarça

Legacy Member
Awel ik speel nu al 6u non stop met Barça en ik moet zeggen int begin sukkelde ik nog op wereldklasse,maar nu win ik vlot.
Hoogste score tot nu toe is 8-2 tegen R.Madrid
Eens dat je die tactical defending door hebt is het een makkie.

p.s ik speel altijd wedstrijdjes van 12min (6min elke helft)

BeyaZz

Legacy Member
stoica_dva zei:
Voor degene die in het Nederlands spelen, let me know als je ergens een foutje in de Nederlandse taal spot. Bedankt :)

Speel met barca als je fout tegen krijgt zegt den evert barcelona met de vrije trap :-D

ForzaBarça

Legacy Member
BeyaZz zei:
Speel met barca als je fout tegen krijgt zegt den evert barcelona met de vrije trap :-D

Was in Fifa 11 ook zo :s
Ik zet commentaar altijd in het Engels en dit jaar kunnen we kiezen uit 2 verschillende duo's :)

stoica_dva

Legacy Member
BeyaZz zei:
Speel met barca als je fout tegen krijgt zegt den evert barcelona met de vrije trap :-D

Ik bedoelde eigenlijk in de geschreven teksten, thanks anyway :p

Private_BE

Legacy Member
Men 2de online match ook is gedaan. Stond 5-1 voor en heb het laten terugkomen tot 5-4 door te kloten.

Maar Tevez en Aguero hadden wel 9,7 beoordeling, dus kheb meer kansen gehad dan goalen :p

Spookiekiller

Legacy Member
syndrom zei:
binnenkort krijg ik op kot zo'n studenten internet geval, waar je per kamer een login en pass krijgt voor op internet te kunnen. Kunt ge daarmee met de ps3 online of ben ik boned?
Ja ge kunt via kotnet met uw PS3 online gamen. Gewoon vooraleer ge inlogt op het PSN eerst naar de webbrowser gaan en daar inloggen op kotnet. Daarna zou het moeten lukken.

:niceone:

S3NS3

Legacy Member
stoica_dva zei:
Voor degene die in het Nederlands spelen, let me know als je ergens een foutje in de Nederlandse taal spot. Bedankt :)

bij het filmpje waar ze de nieuwe functies voorstellen zoalsde erv punten enzo. Als ze het klassement laten zien van jij en je vrienden en je 'bungelt onderaan'. Bengelen ken ik maar bungelen is nieuw :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan