Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reverz

Legacy Member
J.Brown zei:
iemand tips voor ultimate team? Ik kan mijn chemistry maar niet verbeteren. Zit met enorm verschillende spelers, nochtans goeie spelers.
* Maken dat je spelers op de correcte plaats staan.
* Maken dat je spelers met een voorkeur voor een 3-5-2 niet in een 4-4-2 zet. Je kan kaarten kopen om voorkeur formation aan te passen.
* Ervoor zorgen dat je spelers van dezelfde nationaliteit zoveel mogelijk bij elkaar zet.
* Ervoor zorgen dat je spelers uit dezelfde competitie samen zet, van dezelfde club is nog beter.

Je gaat obv nooit aan alle voorwaarden voldoen maar probeer toch op die dingen te letten als je chemistry wil verbeteren.

Private_BE

Legacy Member
bekaertpj zei:
oke, hier kom ik met de noob vraag :p

zojuist carriere beginnen spelen maar telkens ik een voorzet wil geven langs de flank dat vliegt hij telkens over de achterlijn.
Neem nu dat je vanop de rechterflank een voorzet wilt trappen, hoe moet je dan u stick richten zodat de voorzet tenminste voor het doel komt :)

Ik loop altijd een beetje terug naar binnen, net zo 1 "tik" en dan voorzetten. Zo kan ik af en toe toch scoren :p

LenniWI

Legacy Member
Stom eigenlijk dat je een maximum hoeveelheid aan XP kunt opdoen per dag...

bekaertpj

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik loop altijd een beetje terug naar binnen, net zo 1 "tik" en dan voorzetten. Zo kan ik af en toe toch scoren :p

oke, zal ik morgen eens proberen. Is een goeie tip, zo staat u speler al gepositioneerd richting doel / strafschopgebied.

LaBuenaVida

Legacy Member
bekaertpj zei:
rechterjoy? Die gebruik ik eigenlijk nooit :$ Als ik loop gebruik ik mijn linkerjoy om te bewegen en mijn toesten met mijn andere hand. Dus als je op voorzetten duwt kan je toch niet makkelijk u rechterjoy tegelijkertijd naar links/rechts trappen ? Of ben ik nu verkeerd :)

mijn fout, is idd omgekeerd :p
Is moeilijk voor me te zien zonder ik het zelf speel :p

J.Brown

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
staan ze allemaal op hun positie ?

Ja dat nog wel. Kspeel in een 4 222, zit met tal van nationaliteiten en spelen allemaal wel in verschillende competities.

Momenteel zit ik maar aan chemistry 40...

ty Reverz, eens kijken welke formatie die mannen verkiezen

Private_BE

Legacy Member
bekaertpj zei:
oke, zal ik morgen eens proberen. Is een goeie tip, zo staat u speler al gepositioneerd richting doel / strafschopgebied.

Enigste probleem is dan meestal dat de verdediging erbij staat.
Maja als ik van ver moet voorzetten dan komt hij meestal niet aan of heeft de keeper hem, dus das ook gene oplossing :p

djemz

Legacy Member
nee ik heb hem niet bij dreamland gaan halen, ik ben er deze namiddag geweest en de verkoper zei dat de vrachtwagen maar savonds kwam leveren, geloof ik niks van, maar kom.. Kun jij niks aan doen ook niet, toch bedankt voor de moeite te doen..

Nog eens mijn vraag herhalen, hoe open je de gedownloade ut packs? Of gebeurt da vanzelf?

nGl88

Legacy Member
Fireflies zei:
Hij heeft natuurlijk wel wat gelijk hé. Je moet hier de laatste pagina's eens doornemen :p. Maar bon, ik ga dadelijk een toernooi spelen met als inzet Fifa , hopelijk kan ik mezelf euro doen besparen :)

Prcies geen succes ghad he ^^

Raffin_fcb_fan

Legacy Member
Begonnen bij Club.

Eerste werk was Daantje op de transferlijst zetten. Mijn team eens wat uitgepluist.

Mijn aankopen:

- Julio Cesar (GK 76)
- Ojale (CB 73)
- Hysen (CA 73)
- Coutinho (CAM 74 on loan)

Verkopen o.a. Gano, Van Belle, Van Gyseghem, Akpala, Kujovic..
De youngsters uitgeleend.

Begonnen op professioneel, maar na 3 matchen al overgeschakeld op wereldklasse na 3-0 (Lokeren), 0-2 (OHL) en 5-0 (Mechelen).

4e match dus op wereldklasse en eindelijk wat tegenstand, van Beerschot. Zeer leuke match waar ik verdiend met 0-1 ga rusten. Vroeg in de tweede helft krijg ik rood (Coutinho) en neemt de thuisploeg over. Ik kan echt niet mee en het wordt 1-1. Op de counter in minuut 87' nog gescoord met Hysen (enige kans in tweede helft). Super realistisch op wereldklasse toch wel :) Spelplezier ten top!

Oja. Eerste match valt mijn nieuwe CB uit. Hij gaat nogal wild in duel en komt met zijn borst op de grond terecht (zoals een wielrenner vaak valt) -> gevolg sleutelbeenbreuk en 3 maanden out.

Private_BE

Legacy Member
Commentator zegt dat Genk titelverdediger is, maar ik zie wel nergens dat ik matchen moet spelen voor Europees voetbal.

Hopelijk heb ik misgekeken en kan ik me plaatsen voor CL voetbal.

Private_BE

Legacy Member
Raffin_fcb_fan zei:
Begonnen op professioneel, maar na 3 matchen al overgeschakeld op wereldklasse na 3-0 (Lokeren), 0-2 (OHL) en 5-0 (Mechelen).

4e match dus op wereldklasse en eindelijk wat tegenstand, van Beerschot. Zeer leuke match waar ik verdiend met 0-1 ga rusten. Vroeg in de tweede helft krijg ik rood (Coutinho) en neemt de thuisploeg over. Ik kan echt niet mee en het wordt 1-1. Op de counter in minuut 87' nog gescoord met Hysen (enige kans in tweede helft). Super realistisch op wereldklasse toch wel :) Spelplezier ten top!

Oja. Eerste match valt mijn nieuwe CB uit. Hij gaat nogal wild in duel en komt met zijn borst op de grond terecht (zoals een wielrenner vaak valt) -> gevolg sleutelbeenbreuk en 3 maanden out.

Ale nu dat gij daar zo met gemak kunt doorlopen.
Bij mij lopen de ander constant terug naar achter en blijven de bal maar rondspelen zodat ik amper tijd heb.

Ik had ook een van men beste verdedigers net 1 match opgezet en nu is hem 7 maanden uit :tongue:

LaBuenaVida

Legacy Member
Raffin_fcb_fan zei:
Begonnen bij Club.

Eerste werk was Daantje op de transferlijst zetten. Mijn team eens wat uitgepluist.

Kan ik in komen!
Dat is wel effe offtopic, maar hoe dom moet je zijn om te straat racen! Zeker als je een voorbeeld bent voor vele jonge voetballers en ook vooral omdat de minderjarige Sven mee was!
Unbelievable!

Raffin_fcb_fan

Legacy Member
Private_BE zei:
Ale nu dat gij daar zo met gemak kunt doorlopen.
Bij mij lopen de ander constant terug naar achter en blijven de bal maar rondspelen zodat ik amper tijd heb.

Ik had ook een van men beste verdedigers net 1 match opgezet en nu is hem 7 maanden uit :tongue:

Vond het op professioneel echt amateur van vroeger. Te gemakkelijk voor mij. Wereldklasse is al veel uitdagender!

Niet wanhopen, het kan goed zijn dat je volgende week al beter zijt of ik :rofl:

Shadowfox

Legacy Member
Iemand die mij wat tips kan geven voor Ultimate Team?
Het is de eerste keer dat ik mij daar mee ga bezig houden en ik ben geen al te grote voetbal fan (seriously!) dus heb ik geen enkel idee wie/wat/waar te kopen/plaatsen.

Bl4ckburn

Legacy Member
t verdedigen is toch wennen , staat op semi-pro en ze lopen er gewoon door ..... frustrerend :)

Raffin_fcb_fan

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
t verdedigen is toch wennen , staat op semi-pro en ze lopen er gewoon door ..... frustrerend :)

Grote tip: Niet happen en enkel tackelen wanneer nodig. Ik ontfutsel de bal 9/10 door gewoon in hun loop te lopen, zonder 1 toets op het bakske aan te raken.. Rustig blijven en dan komt alles goed

Kiiilerke

Legacy Member
chelsea droog in de kakker gepakt met bayern:cool:wel 1 tegengoal gekregen door drogba die puyol en abidal ffkes wegpiste -.-

beunhaas

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
chelsea droog in de kakker gepakt met bayern:cool:wel 1 tegengoal gekregen door drogba die puyol en abidal ffkes wegpiste -.-

gelukkig dat die bij bayern spelen.

daarnet ook madrid afgemaakt met 7-2 met man utd lol. kerel kon er echt niks van. ik trickte hem zot: achter het steunbeen wegkappen naar boven en simpele overstapjes en ge speelt uw tegenstander helemaal weg met dat nieuwe verdedigingssysteem :p

over de bal rollen is ook een aanrader, zo ben ik er vandaag al minstens 20 voorbijgegaan met de simpelste beweging in fifa lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan