LaBuenaVida
Legacy Member
beunhaas zei:tis goed allemaal, herp ga em in derpshop kope en den derp in den herpshop. het kan niemand zich schelen waar ge hem gaat halen.
Stoer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beunhaas zei:tis goed allemaal, herp ga em in derpshop kope en den derp in den herpshop. het kan niemand zich schelen waar ge hem gaat halen.
LaBuenaVida zei:Stoer.
. Maar bon, ik ga dadelijk een toernooi spelen met als inzet Fifa , hopelijk kan ik mezelf euro doen besparen 
Ufhur zei:Wat is er dan nog anders (beter) dan in de demo?
ni constant tege chelsea ofzo ....
Het begint stilaan te lukken, maar ik ben toch op amateur begonnen hoor. (na de eerste match 9-2 te winnen (Liverpool-Napoli) heb ik 'm toch al maar een niveauke hoger gezet, elke keer ik belachelijk makkelijk win zal dat hetzelfde geval zijn 
boerkiiilerke zei:goal tegengekregen van ong middenstip en die bal ging evensnel als een slak en de keeper pakt hem niet

T.Bickle zei:Bedoelt ge die goal van mij? If so, zijt ge toch aant overdrijven
Maar idd, de keeper moest hem normaal wel gepakt hebben.
stoica_dva zei:Voor degene die in het Nederlands spelen, let me know als je ergens een foutje in de Nederlandse taal spot. Bedankt![]()
Skithuvud zei:Met welke camera spelen jullie? Ik vind precies ni echt een camera instelling die ik perfect vindKzal nog maar wa prutsen
Voor de rest: zeer tevreden van de aankoop! Dik content
![]()
_lorre zei:Zou er iemand zo cool willen zijn om het smoelwerk van de anderlechtspelers te posten?
Aangezien mijn versie van shopto nog niet is toegekomen![]()

|steven| zei:Zoeken ze daar bij u geen collega's voor u?

