Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
goal tegengekregen van ong middenstip en die bal ging evensnel als een slak en de keeper pakt hem niet

Morrissey

Legacy Member
LaBuenaVida zei:

Hij heeft natuurlijk wel wat gelijk hé. Je moet hier de laatste pagina's eens doornemen :p. Maar bon, ik ga dadelijk een toernooi spelen met als inzet Fifa , hopelijk kan ik mezelf euro doen besparen :)

Elmagico213

Legacy Member
Ufhur zei:
Wat is er dan nog anders (beter) dan in de demo?

je merkt nu echt het verschil wel van de player impact .kvond in demo nogal stroef lopen qua gameplay,en nu loopt het echt wel soepel.ook qua voorzetten.en demo bvb kreeg ik er geen 1 ingekopt.nu heb ik toch al 5 kopbal goalen gemaakt in 4 wedstrijden.andere postivieve punt vond ik online ranked match.als je bvb anderlecht pakt da je tege zelfde niveau gematched word. hiedoor gaan meer mensen met verschillede teams spelen ,en dat kan ik alleen maar toejuichen :) ni constant tege chelsea ofzo ....

beunhaas

Legacy Member
echt een zalig spel, voelt veel vlotter en passing is vloeiend. verdedigen is ook veel leuker want ge kunt makkelijker uw man voorbij en een diepe steekpas geven. ook de geluksheidsfactor is zwaar gedaald. vandaag 10x gewonnen en 2x verloren.

Bosvos

Legacy Member
Vandaag mijne PS3 gaan halen bij de post (YLOD laten fixen) en ineens langs de Game mania gepasseerd, ik kon het niet laten...

Maar miljaar zeg, I'm all over the place :D Het begint stilaan te lukken, maar ik ben toch op amateur begonnen hoor. (na de eerste match 9-2 te winnen (Liverpool-Napoli) heb ik 'm toch al maar een niveauke hoger gezet, elke keer ik belachelijk makkelijk win zal dat hetzelfde geval zijn :p

stoica_dva

Legacy Member
Voor degene die in het Nederlands spelen, let me know als je ergens een foutje in de Nederlandse taal spot. Bedankt :)

travis.bickle

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
goal tegengekregen van ong middenstip en die bal ging evensnel als een slak en de keeper pakt hem niet

Bedoelt ge die goal van mij? If so, zijt ge toch aant overdrijven :D
Maar idd, de keeper moest hem normaal wel gepakt hebben.

Kiiilerke

Legacy Member
T.Bickle zei:
Bedoelt ge die goal van mij? If so, zijt ge toch aant overdrijven :D
Maar idd, de keeper moest hem normaal wel gepakt hebben.

pff ik ging mijn bakske ver in 2 breken =@

travis.bickle

Legacy Member
Als ik nu een UT aanmaak, kan ik dat dan evt. nog verwijderen en een nieuw team starten?

|steven|

Legacy Member
stoica_dva zei:
Voor degene die in het Nederlands spelen, let me know als je ergens een foutje in de Nederlandse taal spot. Bedankt :)

Zoeken ze daar bij u geen collega's voor u?

Skithuvud

Legacy Member
Met welke camera spelen jullie? Ik vind precies ni echt een camera instelling die ik perfect vind :p Kzal nog maar wa prutsen :) Voor de rest: zeer tevreden van de aankoop! Dik content :D

beunhaas

Legacy Member
das grappig als ge mannen helemaal in de verkeerde richting stuurt met een simpel overstapke. en dan volgt er paniek en beginnen ze cirkels te lopen lol

beunhaas

Legacy Member
Skithuvud zei:
Met welke camera spelen jullie? Ik vind precies ni echt een camera instelling die ik perfect vind :p Kzal nog maar wa prutsen :) Voor de rest: zeer tevreden van de aankoop! Dik content :D

ik vind die camera wel leuk staan. in het santiago de bernabeum (ofzo) is dat echt zalig

_lorre

Legacy Member
_lorre zei:
Zou er iemand zo cool willen zijn om het smoelwerk van de anderlechtspelers te posten? :)
Aangezien mijn versie van shopto nog niet is toegekomen :(

Der is hier precies toch niemand ni zo cool :unsure:

Private_BE

Legacy Member
Die spelers zijn echt zooooo tam!
Ben nu met Genk bezig en mijn laatste uitslagen zijn (op Prof)
0-1
0-0
0-0
0-1

2keer gelijk en 2 keer verloren.
Die mannen lopen teeeeelkens weer naar achter als ge durft druk te zetten.
En als gij eens wilt aanvallen dan staan ze met 10 man in de verdiging.

Ik wil een realistische manager carriere af kunnen leggen, maar het is niet simpel :s

TheSmurfs

Legacy Member
grrrr daar krijg ik het nu van eh
die game mania heeft me dan nog eens de verkeerde code meegegeven
ik moest de die van de ps3 krijgen
geven ze toch die van de xbox
zijn er ook lomperiken
kan ik morgen nog eens terug gaan zagen voor de juiste code
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan