|steven|
Legacy Member
stoica_dva zei:Als je tien fouten kan vinden zal ik het eens voorschotelen.. Mijn job komt toch vrij![]()
Verander je van werk? Ik pm je wel eens...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stoica_dva zei:Als je tien fouten kan vinden zal ik het eens voorschotelen.. Mijn job komt toch vrij![]()
|steven| zei:Verander je van werk? Ik pm je wel eens...

stoica_dva zei:Ik ga je niet echt kunnen helpen hoor, ik zeg je het al maar
Gewoon de jobsite in de gaten houden van EA als je interesse hebt.

Het spel speelt echt zalig en verdedigen lukt hier al heel goed.
Pablo Piatti speelt ook zalig, enorm snel, goede dribbel, voorzet en trap! 
Dan ben jij niet slimHOPLON zei:Ik heb eens gebeld naar GM in Dampoortstraat. Er is inderdaad groen licht gegeven voor de release van FIFA 2012.
Tevens heb ik hen geconfronteerd met het feit dat het spep €65 kost en elders maar rond de €50 en dat GM daarom als "duur" bestempeld wordt.
Hij wist mij te zeggen dat ik gelijk had en dat hij het zou verstaan als ik ergens anders mijn spel zou halen maar zegt er wel bij dat ze niet kunnen opboksen tegen giganten zoals dreamland & MM omdat bij GM spelletjes hun main business zijn terwijl dat bij dreamland & MM niet het geval is. Deze verkopen nog heel wat andere dingen en kunnen daarom populaire games zoals fifa aan een lagere prijs aanbieden omdat ze dit toch niet echt voelen ... Dit is met doel om uiteraard klanten te lokken naar hun winkel MAAR hij geeft wel toe dat hij deze 'taktiek' wel begrijpt.
Mijn conclusie: Ik ga mijne fifa 12 bij GM halen sebiet sie

J.Brown zei:iemand tips voor ultimate team? Ik kan mijn chemistry maar niet verbeteren. Zit met enorm verschillende spelers, nochtans goeie spelers.
scorpken zei:Wetende dat mijn kasticket dit waarschijnlijk allemaal in gang heeft gestoken maakt me fier... Hopelijk mag ik nog binnen in de Mediamarkt.


bekaertpj zei:oke, hier kom ik met de noob vraag
zojuist carriere beginnen spelen maar telkens ik een voorzet wil geven langs de flank dat vliegt hij telkens over de achterlijn.
Neem nu dat je vanop de rechterflank een voorzet wilt trappen, hoe moet je dan u stick richten zodat de voorzet tenminste voor het doel komt![]()
, heb dat probleem nooit 
Ik weet niet of je hem nu bij dreamland bent gaan halen maar had deze morgen zoals belooft reservatie opgemaakt voor in dreamland veurne .Weet mij wel even te zeggen als je hem daar niet bent gaan halen zodat ik hem kan cancelen.djemz zei:het gaat hier wel om fifa en niet over cod eh.. Maar als je kan mag je hem idd nog pre-orderen voor mij, ik heb het op verschillende manieren geprobeert, dan gebeld naar de klantendienst van dreamland, daar heb ik het artikelnr moeten vermelden en ze zei me dat ze 700 stuks besteld hadden voor alle winkels en dat ze allemaal besproken waren.
Maar als je nog een pre order kan zetten voor mij mag je dit zeker doen op de naam van Benjamin Gesquiere en graag in dreamland veurne
Ricky Bobby zei:Dan ben jij niet slim![]()
djemz zei:nee ik heb hem niet bij dreamland gaan halen, ik ben er deze namiddag geweest en de verkoper zei dat de vrachtwagen maar savonds kwam leveren, geloof ik niks van, maar kom.. Kun jij niks aan doen ook niet, toch bedankt voor de moeite te doen..

LaBuenaVida zei:tjah, moeilijke vraag eigenlijk, heb dat probleem nooit
Gwn lopen in je richting, rechterjoy vooruit, dan als je wil voorzetten op hetzelfde moment je rechter joystick naar links/rechts trappen?
Als ik loop gebruik ik mijn linkerjoy om te bewegen en mijn toesten met mijn andere hand. Dus als je op voorzetten duwt kan je toch niet makkelijk u rechterjoy tegelijkertijd naar links/rechts trappen ? Of ben ik nu verkeerd 