Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoica_dva

Legacy Member
|steven| zei:
Verander je van werk? Ik pm je wel eens...

Ik ga je niet echt kunnen helpen hoor, ik zeg je het al maar :p

Gewoon de jobsite in de gaten houden van EA als je interesse hebt.

|steven|

Legacy Member
stoica_dva zei:
Ik ga je niet echt kunnen helpen hoor, ik zeg je het al maar :p

Gewoon de jobsite in de gaten houden van EA als je interesse hebt.

Ah oké. Toch bedankt voor de reactie.

djemz

Legacy Member
hoe werkt het eigenlijk om die packs te openen van de code die je gekregen hebt? Of zitten die spelers er direct al bij als je UT opstart?

Fides

Legacy Member
Ik heb mijn controller eens "laten vallen" na het spelen van motorstorm, en de lichtjes werken niet meer. Maar de controller doet het nog.

Probeer hem eens te resetten (met een paperclip in dat klein gaatje).

Wilcao

Legacy Member
Je ziet toch helemaal niet tegen wie je speelt in die online league? Ik denk dat er ook ern gewone ranked moet zijn

Edit: belgie speelt :drool:

Indieanus

Legacy Member
kvind verdedigen toch ni zo simpel eerlijk gezegd... :o Btw, kan het dat je allebei hetzelfde shirt hebt online? (aangezien je je tegenstander niet ziet) ...? en kan je dat dan aanpassen?

Arie Moens

Legacy Member
Zijn er nog merkbare verschillen met de demo qua gameplay/presentatie?

eurowarriors

Legacy Member
FIFA 12 :love:

Valencia speelt heerlijk! Nog véél heerlijker dan in FIFA 11! Heb nu vier online wedstrijden gespeeld, altijd met een verschillende opstelling en altijd gewonnen :) Het spel speelt echt zalig en verdedigen lukt hier al heel goed.

Voor de mensen die eens met Valencia spelen, ik heb ondervonden dat dit de leukste opstelling is:

--------Diego-------
Bruno-Rami-Ruiz-Alba
-----Parejo-Ever-----
Pablo--Tino--Piatti
-----Soldado-------

Barragan en Miguel zijn gelijkwaardig aan Bruno voor de rechtsback. Als je iets verdedigender wil spelen, kan je ook Topal/Albelda voor Parejo brengen. :) Pablo Piatti speelt ook zalig, enorm snel, goede dribbel, voorzet en trap! :)

Ricky Bobby

Legacy Member
HOPLON zei:
Ik heb eens gebeld naar GM in Dampoortstraat. Er is inderdaad groen licht gegeven voor de release van FIFA 2012.
Tevens heb ik hen geconfronteerd met het feit dat het spep €65 kost en elders maar rond de €50 en dat GM daarom als "duur" bestempeld wordt.

Hij wist mij te zeggen dat ik gelijk had en dat hij het zou verstaan als ik ergens anders mijn spel zou halen maar zegt er wel bij dat ze niet kunnen opboksen tegen giganten zoals dreamland & MM omdat bij GM spelletjes hun main business zijn terwijl dat bij dreamland & MM niet het geval is. Deze verkopen nog heel wat andere dingen en kunnen daarom populaire games zoals fifa aan een lagere prijs aanbieden omdat ze dit toch niet echt voelen ... Dit is met doel om uiteraard klanten te lokken naar hun winkel MAAR hij geeft wel toe dat hij deze 'taktiek' wel begrijpt.

Mijn conclusie: Ik ga mijne fifa 12 bij GM halen sebiet sie
Dan ben jij niet slim ;)

J.Brown

Legacy Member
iemand tips voor ultimate team? Ik kan mijn chemistry maar niet verbeteren. Zit met enorm verschillende spelers, nochtans goeie spelers.

Kiiilerke

Legacy Member
J.Brown zei:
iemand tips voor ultimate team? Ik kan mijn chemistry maar niet verbeteren. Zit met enorm verschillende spelers, nochtans goeie spelers.

staan ze allemaal op hun positie ?

Ricky Bobby

Legacy Member
scorpken zei:
Wetende dat mijn kasticket dit waarschijnlijk allemaal in gang heeft gestoken maakt me fier... Hopelijk mag ik nog binnen in de Mediamarkt.

Dankzij jouw heb ik als dreamland werknemer dit direct kunnen doorsturen naar hoofdzetel met als gevolg dat ik binnen 5 minuten mocht beginnen verkopen, en je gaat heus wel nog mm binnen mogen, als zij het niet waren was het wel iemand anders geweest.Het zat eraan te komen was enkel afwachten wie het ging doen,wij mogen het nooit als eerste doen terwijl ik wel zou willen maar zijn er wel zo snel mogelijk van op de hoogte.En bovenal de main reason van uw kasticket is dat je veel mensen hebt blij gemaakt doordat zij daardoor in hun eigen winkel naar keuze het spel konden gaan halen en dat is toch waar het hierom gaat. Moest dat embargo zo strikt zijn zouden hier geen problemen om onstaan en zou iedereen gewoon netjes wachten tot donderdag maar een teken dat dit bij iedere top release in het water valt is een teken dat dat embargo eigenlijk niets voorsteld en moeten wij daar als gamers ons geen kl*t*n van aantrekken. En wat gm betreft, zij hebben ons dit al zo vaak gelapt en ben blij dat ze nu eens koekje van eigen deeg krijgen en bijna als laatste pas over gaan tot verkoop. Dus als je mensen wilt blij maken in de toekomst -> direct melden als er ergens iets verkocht word waar dan ook, de gamers hier kunnen er maar beter van zijn.

greetz

bekaertpj

Legacy Member
oke, hier kom ik met de noob vraag :p

zojuist carriere beginnen spelen maar telkens ik een voorzet wil geven langs de flank dat vliegt hij telkens over de achterlijn.
Neem nu dat je vanop de rechterflank een voorzet wilt trappen, hoe moet je dan u stick richten zodat de voorzet tenminste voor het doel komt :)

LaBuenaVida

Legacy Member
bekaertpj zei:
oke, hier kom ik met de noob vraag :p

zojuist carriere beginnen spelen maar telkens ik een voorzet wil geven langs de flank dat vliegt hij telkens over de achterlijn.
Neem nu dat je vanop de rechterflank een voorzet wilt trappen, hoe moet je dan u stick richten zodat de voorzet tenminste voor het doel komt :)

tjah, moeilijke vraag eigenlijk :p, heb dat probleem nooit :p
Gwn lopen in je richting, rechterjoy vooruit, dan als je wil voorzetten op hetzelfde moment je rechter joystick naar links/rechts trappen?

Ricky Bobby

Legacy Member
djemz zei:
het gaat hier wel om fifa en niet over cod eh.. Maar als je kan mag je hem idd nog pre-orderen voor mij, ik heb het op verschillende manieren geprobeert, dan gebeld naar de klantendienst van dreamland, daar heb ik het artikelnr moeten vermelden en ze zei me dat ze 700 stuks besteld hadden voor alle winkels en dat ze allemaal besproken waren.

Maar als je nog een pre order kan zetten voor mij mag je dit zeker doen op de naam van Benjamin Gesquiere en graag in dreamland veurne
Ik weet niet of je hem nu bij dreamland bent gaan halen maar had deze morgen zoals belooft reservatie opgemaakt voor in dreamland veurne .Weet mij wel even te zeggen als je hem daar niet bent gaan halen zodat ik hem kan cancelen.

greetz

BubbaKush

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Dan ben jij niet slim ;)

Nee, in tegendeel, deze kerel snapt het maar al te goed!

Jij bent diegene die zijn eigen zaak probeerd te verheerlijken op de kap van andere winkels, en dat scoort bij de meeste mensen NIET!

En bovendien is het dikke zever wat je zegt!
Het is al MEERMAALS gebeurd dat in dreamland GENT (rooigemlaan) er games in de rekken lagen VOORDAT het in andere winkels lag!

:ironic:

Late edit nadat ik reply zag op volgende pagina:

djemz zei:
nee ik heb hem niet bij dreamland gaan halen, ik ben er deze namiddag geweest en de verkoper zei dat de vrachtwagen maar savonds kwam leveren, geloof ik niks van, maar kom.. Kun jij niks aan doen ook niet, toch bedankt voor de moeite te doen..

Awel mister het-is-bij-ons-beter-dan-ergens-anders? :D

bekaertpj

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
tjah, moeilijke vraag eigenlijk :p, heb dat probleem nooit :p
Gwn lopen in je richting, rechterjoy vooruit, dan als je wil voorzetten op hetzelfde moment je rechter joystick naar links/rechts trappen?

rechterjoy? Die gebruik ik eigenlijk nooit :$ Als ik loop gebruik ik mijn linkerjoy om te bewegen en mijn toesten met mijn andere hand. Dus als je op voorzetten duwt kan je toch niet makkelijk u rechterjoy tegelijkertijd naar links/rechts trappen ? Of ben ik nu verkeerd :)

Tobi-

Legacy Member
Head 2 head seasons gaat niet met 2 op 1 console? Altijd 1vs1? Als het zo is wel beetje jammer..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan