Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Shadowfox zei:
Iemand die mij wat tips kan geven voor Ultimate Team?
Het is de eerste keer dat ik mij daar mee ga bezig houden en ik ben geen al te grote voetbal fan (seriously!) dus heb ik geen enkel idee wie/wat/waar te kopen/plaatsen.

Veel tijd in steken, ik ga mij dit jaar hier niet teveel meer mee bezig houden.
Ik heb meer dan 100matchen zitten spelen en kreeg nooit mijn team echt fatsoenlijk. Ik had nochtans alle spelers die ik moest hebben, maar ik heb nooit echt geluk gehad in FIFA. Zeker niet online.

Maar je kan best gewoon speler per speler nemen. Beginnen met een paar goei en dan later als ge meer geld hebt nieuw kopen of de oude verkopen en nog beter kopen.

Kiiilerke

Legacy Member
beunhaas zei:
gelukkig dat die bij bayern spelen.

daarnet ook madrid afgemaakt met 7-2 met man utd lol. kerel kon er echt niks van. ik trickte hem zot: achter het steunbeen wegkappen naar boven en simpele overstapjes en ge speelt uw tegenstander helemaal weg met dat nieuwe verdedigingssysteem :p

teh fuck =o ik heb 2 zinnen door elkaar getyped:p dat komt ervan door die demo 2 weken met barca te spelen :p

edit:lukaku is echt slecht vind ik :s

beunhaas

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
teh fuck =o ik heb 2 zinnen door elkaar getyped:p dat komt ervan door die demo 2 weken met barca te spelen :p

edit:lukaku is echt slecht vind ik :s

lol ik heb net hatrick gedaan met lukaku met chelsea, die kerel heeft nogal een gap zeg :evil:

beunhaas

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ik kan echt niet met lukaku spelen :p

het enige wat ik er mee deed is over de bal rollen en dan 3x met rechterjoystick in de richting naar waar ge wilt lopen tikken, dat is echt lachen, gewoon puur op snelheid en kracht scoren.
nadat balgerol gedoe is de tegenstander helemaal in de war en als ge dan nog is zo'n versnelling er bij doet zijt ge zowiezo weg. en als de lukaku weg is, is em weg ;)

travis.bickle

Legacy Member
Wanneer ik een matchke online tegen vrienden speel, is het dan mogelijk om verlengingen te kiezen?

Als ik nu een UT aanmaak, kan ik dat dan evt. nog verwijderen en een nieuw team starten?

Wel nice dat het nieuwe Juventus stadion in de game zit :)

beunhaas

Legacy Member
T.Bickle zei:
Wanneer ik een matchke online tegen vrienden speel, is het dan mogelijk om verlengingen te kiezen?

Als ik nu een UT aanmaak, kan ik dat dan evt. nog verwijderen en een nieuw team starten?

Wel nice dat het nieuwe Juventus stadion in de game zit :)

ja en ja

Leto

Legacy Member
Elmagico213 zei:
je merkt nu echt het verschil wel van de player impact .kvond in demo nogal stroef lopen qua gameplay,en nu loopt het echt wel soepel.ook qua voorzetten.en demo bvb kreeg ik er geen 1 ingekopt.nu heb ik toch al 5 kopbal goalen gemaakt in 4 wedstrijden.andere postivieve punt vond ik online ranked match.als je bvb anderlecht pakt da je tege zelfde niveau gematched word. hiedoor gaan meer mensen met verschillede teams spelen ,en dat kan ik alleen maar toejuichen :) ni constant tege chelsea ofzo ....

Dit moet zowat de beste verandering zijn, eindelijk kunnen fans met hun eigen ploeg spelen ! (En ik ging lekker stoer proberen met Juve mee te kunnen met de chelsea"s en co :p)

Leto

Legacy Member
bekaertpj zei:
oke, zal ik morgen eens proberen. Is een goeie tip, zo staat u speler al gepositioneerd richting doel / strafschopgebied.

In FIFA11 was da AI van uw eigen ploeg te stom daarvoor, liepen elke keer offside. Je kan ook een andere cross proberen met L1+cross, die kan je zelfs al vroeger geven moet je niet tot aan cornervlag voor lopen om uw debiele teammaten niet offside te doen lopen ;)

beunhaas zei:
gelukkig dat die bij bayern spelen.

daarnet ook madrid afgemaakt met 7-2 met man utd lol. kerel kon er echt niks van. ik trickte hem zot: achter het steunbeen wegkappen naar boven en simpele overstapjes en ge speelt uw tegenstander helemaal weg met dat nieuwe verdedigingssysteem :p

over de bal rollen is ook een aanrader, zo ben ik er vandaag al minstens 20 voorbijgegaan met de simpelste beweging in fifa lol

Yep 't is allemaal ZOOO simpel ... maar best dat mensen zoals gij dit spel direct spelen dan komen we die niet meer tegen aangezien die dan al rank 9999 zijn?

T.Bickle zei:
Wanneer ik een matchke online tegen vrienden speel, is het dan mogelijk om verlengingen te kiezen?

Als ik nu een UT aanmaak, kan ik dat dan evt. nog verwijderen en een nieuw team starten?

Wel nice dat het nieuwe Juventus stadion in de game zit :)
Je kan verschillende teams hebben in FUT.
En inderdaad echt zalig dat het nieuwe stadium van mijn favoriete ploeg erin zit, een extra motivatie !

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
beunhaas zei:
gelukkig dat die bij bayern spelen.

daarnet ook madrid afgemaakt met 7-2 met man utd lol. kerel kon er echt niks van. ik trickte hem zot: achter het steunbeen wegkappen naar boven en simpele overstapjes en ge speelt uw tegenstander helemaal weg met dat nieuwe verdedigingssysteem :p

over de bal rollen is ook een aanrader, zo ben ik er vandaag al minstens 20 voorbijgegaan met de simpelste beweging in fifa lol

Welke opstelling gebruik je met Man Utd ? :) thnx !!

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
morgen nog keer paar matchkes e :) beetje oefenen met barca

Ik met man utd oefene... Laat ons zegge, tegen half 6 ben ik er :)

Oproep aan diegene die met Man Utd spelen, welke opstelling vinden jullie het beste ? thnx!

FragDAnvers

Legacy Member
Telkens ik online wil spelen krijg ik een fout ivm men selectiebestand (komt niet overeen)
Heb al de teams hersteld en terug gedownload maar helpt niets .. Iemand een oplossing ?

Hekje#

Legacy Member
Spurs en Benfica spelen weer zalig. En hoe nice dat je eindelijk tegen een team van je eigen (team)niveau speelt. Geen Real,Chelsea,Barca meer als ik met Benfica speel.

Wel als ik met de spurs speel :)

LaBuenaVida

Legacy Member
Hekje# zei:
Spurs en Benfica spelen weer zalig. En hoe nice dat je eindelijk tegen een team van je eigen (team)niveau speelt. Geen Real,Chelsea,Barca meer als ik met Benfica speel.

Wel als ik met de spurs speel :)

echt? dus als ik met club brugge online speel zal ik niet tegen real of barca of al die andere grote ploegen moeten spelen?
Das wel nice dadde!

Hekje#

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
echt? dus als ik met club brugge online speel zal ik niet tegen real of barca of al die andere grote ploegen moeten spelen?
Das wel nice dadde!

Dacht het niet, ea servers kiezen telkens iemand van jouw ploegniveau (dus ongeveer zelfde sterren)

exo

Legacy Member
Als ge online speelt, gaan ze dat dan weer resetten na X aantal dagen / weken?

Shadowfox

Legacy Member
beunhaas zei:
daarnet ook madrid afgemaakt met 7-2 met man utd lol. kerel kon er echt niks van. ik trickte hem zot: achter het steunbeen wegkappen naar boven en simpele overstapjes en ge speelt uw tegenstander helemaal weg met dat nieuwe verdedigingssysteem :p
Het zit hier precies vol met pro's want die 'simpele' overstapjes waar jij het over hebt ... 'k zou zelfs niet weten welke toetsen combinaties dat zijn :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan